Ilm 11:16:
"Ja ne kaksikymmentä neljä vanhinta, jotka istuivat valtaistuimillaan Jumalan edessä, lankesivat kasvoillensa ja kumartaen rukoilivat Jumalaa,"
Tuskin ovat lahkolaisia, susia lampaiden vaatteissa ja eriseuraisia jotka eivät ymmärrä Jumalan Sanaa.
24 vanhinta taivaassa valtaistuimillaan - keitä he ovat ?
6
59
Vastaukset
Suuren sovituspäivän alkaessa temppelissä soitettiin torvea merkiksi päivän alkamisesta.
Suuren sovituspäivän päättyessä soitettiin myös torvea ja torven soitto oli niin pitkä kuin puhaltaja jaksoi keuhkoillaan puhaltaa. Pitkä torven soitto kuvaa Jumalan pitkämielisyyttä. Torven soidessa oli vielä aika katua syntejään.
Eskatologisissa tapahtumissa taivaan pyhäkössä on vastaavanlaista merkitystä enkelin seitsemännen torven soiton suhteen.
Ihmiskunnan armonaika alkaa päättymään.
Kaksikymmentäneljä vanhinta kuvaa pelastettuja. Pelastettujen vertauskuvallinen ilmaisu.Ilm 11:16
Kaksikymmentäneljä vanhinta kuvaavat pelastettujen joukkoa.
Lahkolaisuuden synti tarkoittaa seurakunnan sisäisiä kiistoja jotka jakavat seurakuntaa.
Ei tarkoita että joku muu istuu jossakin toisessa uskovien ryhmässä verrattuna missä itse istuu.- AnonyymiUUSI
24 vanhinta ovat juutalaisten päämiehiä.
Vanhimmat ovat vertauskuvallinen ilmaisu pelastetuista.
- AnonyymiUUSI
24- vanhinta on vertauskuvallinen ilmaisu ja tarkoittaa pelastettujen joukkoa.
- AnonyymiUUSI
24 vanhinta taivaassa valtaistuimillaan
Ovat temppelipappeja jotka palvelivat temppelissä
Heillä oli sellainen kierto että tietyn aikaa he palvelivat temppelissä
ja temppeliä palveltiin yötä ja päivää ja suoritettiin ne tehtävät mitä heille kuului
ja heitä oli 24
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512