Olen syönyt otsikon lääkettä iltaisin ohjeistuksen mukaan tuon yhden 100mg tabletin nyt reilut 2kk aina iltaisin.
On auttanut kipuun, mutta nyt viimeaikoina on alkanut ilmenemään aamuisin todella huonoa olo fyysisesti kuin psyykkisestikin. Ruokahalua ei ole ja kaikki syöminen ällöttää. Lisäksi vapinaa ja lihas "jäykkyyttä". Yöllä saattaa palella. Sydän tykyttelee. Ja siis edelleen, olen noudattanut annostusta.
Olin pari päivää ilman lääkettä ja ahdistus ja levottomuus oli ihan karmeita. Selkäkipua ja lihassärkyjä ilmeni myöskin. Vieroitusoireita selkeästi.
Haluan nyt ajaa alas koko lääkkeen. Selkeästi pitäisi nyt tehdä hissukseen vähentäen. Eihän se onnistu tuolla hidasvaikutteisella koska sitä ei saa puolittaa. Mitä tapahtuu jos ottaa vaikka neljänneksen? Kun eikös se annos ole siinä tapauksessa 25mg? Selventäkääs tätä mulle.
Tiedän kyllä että tuo mun annos mitä olen syönyt ei ole mikään kova, mutta selkeästi riippuvuutta on syntynyt.
Mitenhän tässä pitäisi nyt toimia, ja mitä on odotettavissa?
Tramal retard 100mg lopettaminen
Anonyymi-ap
1
<50
Luetuimmat keskustelut
- 2262271
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,521342Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te1861177- 811006
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56891- 76885
- 100812
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?77757Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361750- 40731