Ja loppu on sen mukainen. Ylioppilastalo helsingissä muuttuu eläkeläistaloksi, tietää herrrrrlinin sanomat kertoa
"HYY menettämässä koko omaisuuden"
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011611547.html
t. haans
Ylioppilaisen rahat meni, HYY ajettu vararikkoon. Näin ahhneellee aina käy (haans)
2
<50
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
VELKA ei ollutkaan "varallisuutta", vaikka kusiaiset sitä teille opettivät, jopa oikeisto-YLEnkin kanavilla:
""Ylvan kiinteistömyyntien taustalla on riskipitoiseen kiinteistöbisnekseen lähtemisestä kertynyt jättivelka. Ylvalla oli vuodenvaihteessa 275 miljoonaa euroa korollisia velkoja ja se on rikkonut pankkien asettamia rahoitusehtoja jo useamman vuoden ajan.""
t. svt
VARO VELKAA, se oli porrrrvari juoni ainoastaan ! - AnonyymiUUSI
""Suomen rikkain ylioppilaskunta on
Helsingin yliopiston ylioppilaskunta (HYY). HYY:n varallisuus perustuu pitkälti sen omistamiin kiinteistöihin Helsingin keskustassa, jotka se sai historiallisella kaupalla Venäjän keisarikunnan ajalta. HYY tunnetaan maailman rikkaimpana ylioppilaskuntana. """
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/d4009c82-07a6-4511-91e0-f81d2c76a657
"kauneus" on katoavaista, varsinkin kokoomus-seurassa ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352126
- 841283
- 561248
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...321162- 601129
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39854Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121739- 26674
Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55555Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi19537