Hihhuli on sivistys sana

Anonyymi-ap

Mutta määritelläämpä sen sisältö. Ainesosat.
Tarkemmin. Tieteellistä selitystä kaivataan.
Voi heittää myös rennosti oman käsityksen ?
Oma käsitykseni mukaan. Hihhulit ovat osa
Extreme tason uskovia. Joiden elämä on täysin
jäätynyt pää märkänä. Sekaviin käsityksiin.
Jumalista ja Jeesuksesta. Eli nämä hallisevat
elämää ja todellisuutta suurella prosentilla.
Hihhuli on todellisuus pakolainen ja voidaanko
sanoa " Niin tyhmä. Ettei edez idiootti."
Tämän hauskan etiketin antoi suuresti ihailtu
ateisti; jaylenox75. Häntä seuraa kohta 7000hlöä

44

367

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minulle hihhuli tarkoittaa uskonnosta sekaisin olevaa ihmistä. Suurin piirtein samaa kuin kiihkouskovainen eli uskis.

• Anonyymi

Samaa mieltä, uskonnosta seonnut ihminen, yleensä joku kristitty.

Mutta toisaalta harmiton veikko ja tuo kivasti huumoria muuten melko harmaaseen elämään. Sitten kun homma menee vakavaksi, puhutaan fundamentaaleista tai äärikristityistä.

• Anonyymi

• Anonyymi

Hihhuli voisi olla virkanimike. Mutta

Se on stereotyyppinen kuva ihmisestä, joka on ylihurskas ja innokas uskonnollisessa elämässään, joskus jopa niin paljon, että se tuntuu hieman liioitellulta tai huvittavalta.

Stereotyyppi syntyi herätysliikkeiden myötä 1800- ja 1900-luvun vaihteessa, kun pienissä kyläyhteisöissä uskonnolliset ihmiset erosivat muista selkeästi:

Kävivät ahkerasti herätyskokouksissa

Rukoilivat paljon julkisesti

Saattoivat välittää voimakkaasti moraalivaatimuksia muillekin

Kulttuurisesti hihhuli kuvastaa siis innokasta, joskus hieman “erakomaista” hurskautta, joka näkyy käytöksessä, puheessa ja elämäntavassa. Sana on vähän kuin leikillinen etiketti: se ei yleensä ole virallisen uskonnollisen arvonimi, mutta ihmiset tunnistavat siitä tietyt käyttäytymismallit.

Hauskasti sanottuna: hihhuli on se tyyppi, joka rukoilee, vaikka olisi juhlimassa, ja kertoo kaikille näkevänsä Jumalan kaikkialla. 😄

• Anonyymi

Kyllä tuo jonkun sortin psykoosi on, onneksi muille melko harmiton.

Ja samalla varoittaa omalla erikoisella tavalla uskovaisuuden vaaroista. Sitä sekoaa, jos liikaa uskoo.

• Anonyymi

LoL tunnen pari yliHihhulia

• Anonyymi

Jep. Yksi päätymässä juuri korkeimpaan (maalliseen) oikeuteen tuomiolle ylihihhuloinnistaan. :)

• Anonyymi

Mielestäni hihhuli tarkoittaa jollain tavalla henkisesti nyrjähtäyttä. Kaikki uskovaiset eivät ole hihhuleita.

Hihhuli kulkee ympäriinsä ja häiriköi muita ihmisiä omilla ajatuksillaan. Hihhulilla saattaa olla harhanäkyjä, joita hänen mielestään kaikkien muidenkin pitäisi nähdä. Hänellä saattaa olla psykoosi, muttei itse tajua tai myönnä sitä. Useimmat uskovaiset eivät ole hihhuleita, mutta hihhuleita on yllättävän paljon varsinkin näin kaamoksen alkuvaiheessa.

Myöhemmin keskitalvella he vetäytyvät, kunnes kevään valon lisääntyessä iskee mania ja messiaaninen maailman pelastamisen kiihko. Heitä on kai pakko sietää osana ihmiskuntaa.

• Anonyymi

ATEISMITAUTI, siitäkin voi parantua!

• Anonyymi

paranen heti kun tuot mielikuvituskaverisi näytille 🤔 sille edelliselle kävi kuin jeesukselle pääsiäisenä 🤣🤣🤣

• Anonyymi

Sinun on tosi helppoa parantaa kaikki maailman ateistit siitä taudistaan. Eihän sinun tarvitse tehdä mitään muuta kuin todistaa sen Jumalasi olemassaolo.

Jäämme suurella mielenkiinnolla odottelemaan todisteitasi - no ei vaineskaan, kun kaikki tietävät että keskustelut hihhulien kanssa loppuvat aina tähän kohtaan. Kaikki kun tietävät ettei koskaan ole esitetty yhtään mitään todisteita Jumalan olemassaolosta. Ei mitään.

• Huhhili Hei.🐷

• Anonyymi

he ovat rakastuneet mielikuvituskaveriin , muuten sitä ei voi selittää

• Anonyymi

Eräs henkilö kertoi että joku (hihhuli tms.) oli tullut kertomaan hänelle evankeliumia. Hän oli torjunut henkilön jumalajutut.
      Sitten oli mennyt monia vuosia - ei kukaan tullut kertomaan hänelle Jeesuksesta.
      Jumala kunnioittaa näin henkilön päätöstä torjua Hänet.
      Oli sitten kuitenkin tullut myöhemmin uskoon.

------------
      Olin Joensuussa yhteiskristillisessä kokouksessa.
      Ortodoksipappi aloitteli puhettaan:
      - Minun on tehtävä parannusta. Pelasin pingistä erään nuorukaisen kanssa. Myöhemmin kuulin tämän pojan sanovan toiselle:
      " Olipa kummallinen pappi. Voitti minut pingiksessä, mutta ei kertonut Jeesuksesta."

tv. Hihhuli vuodesta 1973

• Anonyymi
    • Anonyymi

Tuo nyt ei vielä mitään jos joku sanoo hihhuliksi.
      Sehän voi olla hyvä keskustelun avaus uskonasioista.

Urho Uskovainen

• Anonyymi

Taitaa olla niin että ateistit sanovat kristittyjä hihhuleiksi, koska purkavat vihaansa kristittyjä kohtaan.
      Pinnan alla kytee ♨️

Mutta tosiasiassa he vihaavat Jeesusta Kristusta.

Johanneksen evankeliumi:
      15:18 Jos maailma teitä vihaa, niin tietäkää, että se on vihannut minua ennen kuin teitä.
      15:19 Jos te maailmasta olisitte, niin maailma omaansa rakastaisi; mutta koska te ette ole maailmasta, vaan minä olen teidät maailmasta valinnut, sentähden maailma teitä vihaa.

• Anonyymi

Eivät ateistit vihaa uskovaisia. Eivätkä ateistit vihaa mahdollista Jeesustakaan, koska eivät usko Jeesuksen oletettuun jumaluuteen.

• Anonyymi

"Anonyymi
        2025-11-10 22:56:36
        Taitaa olla niin että ateistit sanovat kristittyjä hihhuleiksi, koska purkavat vihaansa kristittyjä kohtaan.
        Pinnan alla kytee ♨️"
        /////////////////
        Pieleen meni (nyyh sulle).
        Emmehän met ketään vihaa.
        Sehän on hyödytöntä.

Pääsääntöisesti me vain kuittailemme.
        Noudatamme mielipiteen vapuden puoleista toimintaa.
        Meillä on lisäksi toimintakykyiset 🧠t

Te taas tuomitsette meitä Evoluutio Tietoisia
        eikä sekään teille riitä te tuomitsette myös toisia lahkolaisia?

Henkiolennoille laitetaan sanat suuhun ja sillä varjolla ne sitten tuomitsee kaikki muut lahkot
        paitsi tietenkin oman lahkonne. ne.ne ne.

• Anonyymi

>>>Hihhuli on sivistys sana<<<

Ja "sivistys sana" on yhdyssana, joten se pitää kirjoittaa: "sivistyssana".
      Eikö ateisti tätä(kään) tiennyt.

• Anonyymi

Tuo tyyppi on mainostanut olevansa teisti.

Itse epäilen tuon olevan kyseinen TikTokkaaja ja mainostavan kanavaansa näyttelemällä teistiä kirjoitusvirheineen.

Ei.
        Kai.
        Kukaan.
        Oikeasti.
        Kirjoita.
        Näin?

• Anonyymi

Ateisti Hihhuli jaylenox75
      Kiihtyy nollasta sataan
      Alle 5 sek
      Voittaa Porchen
      Hän wi ttuilee kaikille
      parasta tässä on se että
      alustan nimi on
      Kysy Ateistilta
      Jos ehdit
      Ennen kuin sinut Blokataan

• Anonyymi

Pahasti hihhuloituneet voivat tuntea itsensä
      Profeetaksi. Esim. Jeesus. Kyllä heitä on myös
      suljetuilla eli. Lataamon puolella. Siinä menee
      kliinisesti jo sairausluokitukseen ja saa diagnoosin.
      Ja merkillistä, myös nuoria yleensä 25-40v.

He pääsevät eläkkeelle nuorina. Ei työkykyisiä.
      Mielialat voivat vaihdella lyhyissä jaksoissa.
      Sama ilmiö ateisteissa. Koko elämän täyttää viha
      uskovia kohtaan. Jumalaa pidetään narsistina. Ja.
      Sama homma. Ei työkyvystä tietoakaan.

Hihhuloituminen syö energiaa ja laskee kovasti
      elämän laatua.

• Anonyymi

* Sanokaa pakanain seassa: "Herra on kuningas"*
      Psalmi 96:10

No, minäpä sanon:
      Jeesus Kristus on Herra !
      Herra on kuningas !

Huomenta !
      No, mites pakanoiden aamu on lähtenyt
      sujumaan...........joko aamutoimet on suoritettu.
      Jos masentaa, niin se kuuluu ateismiin, sillä ateismi ankeuttaa ihmisen elämän.

Terveisin: Hiski Hihhuli

• Anonyymi

Extreme Ultra luokan Hihhuli. Vastaan sinulle.
      Kysy Jumalalta suoraan.

Kumpi antaa enemmän energiaa elämään – ateismi vai Jeesus?

Ihminen etsii voimaa, iloa ja merkitystä elämäänsä monin tavoin. Toiset etsivät sitä järjen ja tieteen kautta, toiset sydämen ja uskon kautta.

Ateismi voi antaa ihmiselle omanlaisen energian .

– sen, joka syntyy vapaudesta ja itsenäisestä ajattelusta. Mutta kun elämä pysähtyy vastoinkäymisiin, kun tulee suru, sairaus tai yksinäisyys, tuo energia usein hiipuu. Ateismi ei lupaa toivoa kuoleman tai kärsimyksen yli.

Jeesus sen sijaan antaa sisäisen voiman, joka ei sammu. Hän tuo rauhan, vaikka ympärillä myrskyää. Hän antaa anteeksiannon, joka vapauttaa sydämen. Ja ennen kaikkea Hän antaa toivon – että elämä jatkuu, että kaikella on tarkoitus.

Jeesus sanoi:

> “Minä olen tullut, että heillä olisi elämä ja yltäkylläisyys.” (Joh. 10:10)

Ateismi voi antaa kipinän, mutta Jeesus antaa liekin – sellaisen, joka valaisee pimeimmänkin tien ja lämmittää sydämen silloin, kun muu valo on sammunut.
      Sen vuoksi Jeesus on lähettiläs, portti.

Henk koht. Turvamies.

Hän voi olla myös pilkan kohde millä ihmiset jaetaan
      Tämä on ateismin äärilaidoissa tuttua.

• Anonyymi

Ateistit usein korostavat tieteellistä ajattelua ja sen merkitystä, mikä on sinänsä ymmärrettävää, koska tiede on antanut valtavasti hyvää — lääkkeitä, teknologiaa, ymmärrystä maailmasta. Mutta kysymyksesi ydin menee syvemmälle: voiko tiede muuttua ihmiselle “uskonnon kaltaiseksi”, eli niin suureksi elämänkeskukseksi, että siitä tulee jopa hihhulimainen usko?

Kun ihminen alkaa suhtautua tieteeseen kuin ehdottomaan totuuteen, johon ei saa esittää vastakysymyksiä, hän ei enää ole avoin tutkija, vaan uskonvarainen seuraaja.
      Tieteestä tulee silloin maallinen jumala, ja “hihkuloituminen” näkyy siten, että ihminen puolustaa omaa maailmankuvaansa fanaattisesti — aivan kuten jotkut uskovaiset voivat puolustaa omaansa liian kiivaasti.

Silloin rationaalisuus muuttuu ideologiaksi, ja avoimuus katoaa. Ei kysymyksiä vastaan tai sinut blokataan.

Lol.

Tämä ei ole tieteen vika, vaan ihmisen luonteenpiirre:
      ihminen kaipaa jotakin suurempaa, johon uskoa — ja jos hän ei usko Jumalaan, hän usein uskoo johonkin muuhun yhtä palavasti. Muut ovat täysin pihalla.

Uskova, joka seuraa Jeesusta, ei perusta elämäänsä vain älyn varaan, vaan sydämen yhteyteen Jumalan kanssa.
      Siinä on nöyryyttä: “Minä en tiedä kaikkea, mutta Hän tietää.”
      Se vapauttaa ihmisen tarpeesta olla itse kaiken mitta.

Tiede on hyvä renki, mutta huono isäntä.
      Jos tieteestä tulee ihmisen ainoa totuus, hän saattaa “hihkuloitua” tietoon samalla tavalla kuin uskonnollinen fanaatikko uskoon. Tieteen huipulla ei ole huhhuleita.
      Mutta tieteen puolustajat voivat olla hihhuleita.

Mutta kun Jeesus on keskiössä, ihminen löytää sekä järjen että sydämen tasapainon — totuuden ja rakkauden samassa lähteessä.

• "Kun ihminen alkaa suhtautua tieteeseen kuin ehdottomaan totuuteen, johon ei saa esittää vastakysymyksiä, hän ei enää ole avoin tutkija, vaan uskonvarainen seuraaja.
        Tieteestä tulee silloin maallinen jumala, ja “hihkuloituminen” näkyy siten, että ihminen puolustaa omaa maailmankuvaansa fanaattisesti — aivan kuten jotkut uskovaiset voivat puolustaa omaansa liian kiivaasti."

Aivan. Olen samaa mieltä. Mutta onko tuollaisia ihmisiä, jotka suhtautuvat tieteeseen kuin ehdottomaan totuuteen? Tiedän kyllä että moni uskova väittää että sellaisia olisi, mutta he eivät vain kykene antamaan yhtäkään esimerkkiä (ellei valheellisia esmerkkejä lasketa).

• Anonyymi

Ihmiset ajattelevat, että “hihhuli” on vain uskova, joka puhuu Jeesuksesta.
      Mutta todellisuudessa .

todellista ihku hihhulointia on myös se, kun joku pilkkaa toisten pyhyyttä intohimoisesti ja ivallisesti.

Sellainen pilkkaaminen paljastaa, että asia, jota vastaan ihminen hyökkää, liikuttaa häntä syvästi. Hän ei olekaan välinpitämätön, vaan sisimmässään levoton. Hän yrittää naurulla peittää sen, että jokin Jeesuksessa koskettaa häntä, mutta hän ei uskalla kohdata sitä suoraan.

Jeesus itse sanoi ristillä:

“Isä, anna heille anteeksi, sillä he eivät tiedä, mitä he tekevät.” (Luuk. 23:34)

Siinä on ääretön rakkaus ja rauha.
      Siksi uskova ei tarvitse vastapilkkaa — rakkaus ja lempeys ovat vahvempia kuin pilkka.

“Todellinen hihhuli ei ole se, joka rakastaa Jeesusta, vaan se, joka menettää malttinsa, kun Jeesuksen nimi mainitaan.”

• "todellista ihku hihhulointia on myös se, kun joku pilkkaa toisten pyhyyttä intohimoisesti ja ivallisesti."

Mitä tuo pilkka on käytännössä? Voitko antaa esimerkin. Kysyn, koska olen nähnyt lukemattomia kertoja kun minua tai jotakuta muuta on syytetty pilkasta sen takia, että olemme esim. oikoneet uskovien valheita, huomauttaneet perustelujen puutteellisuudesta tai kysyneet todisteita uskovien väitteille. Sitten kun pyytää osoittamaan, että mikä oli pilkkaa ja miksi, pilkasta syyttäneet eivät kykene perustelemaan syytöksiään.

• Anonyymi

Jeesus kutsuu kaikki pilkkaajat samaan pöytään.
      Jos jos joku pilkkaaja luopuu aterioinnin aikana
      pilkastaan Toisia ihmisiä kohtaan. Jeesusta kohtaan
      Jumalaa kohtaan.

Muut voivat valaistua ja tutkia itseään syvällisemmin.

• Anonyymi

Usko ei ole joka miehen:

Raamattu/ 2. Mooseksen kirja 4:1:
      [Mooses vastasi ja sanoi: "Katso, he eivät usko minua eivätkä kuule minua, vaan sanovat: 'Ei Herra ole sinulle ilmestynyt'".]

Raamattu/ 2. Tessalonikalaiskirje 3:2:
      [ja että me pelastuisimme nurjista ja häijyistä ihmisistä; sillä usko ei ole joka miehen.]

ooo

Huomatkaa, ateisti-jätkät !
      Noin sanoo RAAMATTU, Jumalan Sana.
      Ei kukaan ihminen ole sitä keksinyt.

[Ja tietäkää ennen kaikkea se, ettei yksikään Raamatun profetia ole kenenkään omin neuvoin selitettävissä;
      sillä ei koskaan ole mitään profetiaa tuotu esiin ihmisen tahdosta, vaan Pyhän Hengen johtamina ihmiset ovat puhuneet sen, minkä saivat Jumalalta.]
      2. Pietarin kirje 1:20,21

Евгений Малкин
      🇷🇺

• Anonyymi

Ateistina kuollut ei ole kuolemansa jälkeen enää ateisti vaan herää helvetissä ♨️🔥♨️🔥♨️🔥♨️🔥♨️🔥
      Saatana ei ole koskaan ollut ateisti, mutta suuri valehtelija joka valehtelee ateisteille että Jumalaa ei ole.

Jeesus sanoi:

*** Te olette isästä perkeleestä, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa. Hän on ollut murhaaja alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole.
      Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on valhettelija ja sen isä.***
      Johanneksen evankeliumi 8:44

• Anonyymi

"nonyymi
        2025-11-11 13:48:00
        Ateistina kuollut ei ole kuolemansa jälkeen enää ateisti vaan herää helvetissä"
        -------------------
        Kukaan ei herää kuolleista.
        Turhaan siis jaat tuomiotasi lopputulos on aina NOLLA.
        Kaikkien henkiolentojen olemassa olo on aina NOLLA.

"kun sä tuomitset mut sä tuomitset itses.
        ----------------ja sä syytät mua siitä mitä sä itse teet"
        Maukka perusjätkä:" Kun sä tuomitset mut"

Säpinää itellesi.

• Anonyymi

Pilkkaajien rippikoulussa otetaan mittaa.

Kenen miekka osuu syvimmälle sieluun.

Yksi " isoinen " kertoo.

Vaikka kaikki pöydän pilkkaajat yhdistetään

" minun pilkkani Jumalaa vastaan on SYVIN "

Olen ylpeä siitä. Se on kantava voimani.

Olen tieteellisesti mitannut sen voiman.

• Anonyymi

Ateistia ei ole olemassakaan.
      Syntiinlankeemuksessa (1. Moos. 3) ihmisen suhde Jumalaan särkyi. Se jäi ihmiseen uskonnollisena
      Jumala-kaipuuna, joka ilmenee eri uskontoina (muslimointi, budhismi ym., ym), ja esim. kommunismina.
      Kommunismi on uskonto, jonka ytimessä on ateismi.

Eiköhän ateistikin rukoile tiukan paikan tullen; esim. myrskyssä, tykistökeskityksessä,
      lentokoneessa, joka on tulessa ja putoaa.....

🔥✈️🔥

®Kaiken hän on tehnyt kauniisti aikanansa, myös iankaikkisuuden hän on pannut heidän sydämeensä; mutta niin on, ettei ihminen käsitä tekoja, jotka Jumala on tehnyt, ei alkua eikä loppua.®
      Saarnaajan kirja 3:11

• Anonyymi

Ateistien rippileirillä mitataan voimaa. Viimeinen
      ateria on tilattu. Pilkkahenkeä on harjoiteltu.
      Yksi ateisti kantaa ristiä. Tarkoitus on iskeä
      sillä kuin muekalla.

Ateisti nostaa leukansa ja julistaa itsevarmasti:
      "Minun miekkani on terävin! Terävin kuin kaikki yhteensä! Siksi pidän myös ristiä – se vain korostaa voimaani. Ja pyhää henkeä? Halveksin sitä."

Jeesus katsoo häntä lempeästi, mutta terävästi:
      "Voit huutaa miekkasi terävyydestä niin paljon kuin haluat, mutta muista: pilkka, halveksunta ja ylpeys eivät kasvata voimaa – ne syövät sydämesi ja vievät rauhan. Risti ei suojaa niitä, jotka itse hajottavat itsensä."

Ateisti nauraa ylimielisesti, mutta sisimmässään jokin kolahtaa.
      Ristin läpi leirillä kulkeva hiljaisuus muistuttaa, että voima, joka ei rakenna, tuhoaa – ja että pilkka on kuin heitetty kivi, joka aina palaa kantajaa kohti.
      Tuhoaa lähettäjänsä.

• Kai sinä ymmärrät että tällaisia satuja kirjoittelemalla osoitat vain sen, että olet kyvytön käymään oikeaa keskustelua?

• Anonyymi

ateistien rippileirillä vallitsee koominen tunnelma .kokouksen pääateisti rummuttaa rintaansa ja sanoo: Täällä kokouksessa määrään minä. siis NIIN. MINÄ. Tänne Ei mitkään Jeesukset hyppele minua komentelemaan. Tai minä lähetän sinut lastenosastolle. Ymmärtätkö Jeesus. Tämä on aikuisten kokous. Onko sinulla Jeesus mennyt hiekkaa pyllynvakoon?

• Anonyymi

Mikä ihmeen ateistinen rippileiri? Eikö rippi tarkoita lähtökohtaisesti ripittäytymistä eli pahuutensa tunnustamista. Ei semmoista tarvita muuhun kuin ihmisen 'haltuunottoon' hyvissä ajoin, ettei vaan ehdi ajatella ihan vaan ite.

• Anonyymi

Ja sivistyssana on yhdyssana.

• Anonyymi

Mikä on suomen kielen pisin sana.
        Joku ehdotti:
        "epäjärjestelmällisyydellänsäkään"

• Anonyymi

ateistirippikoulun komedia saavuttaa huippunsa ja pääateistin ylpeys saa lempeän mutta huvittavan käänteen:

Ateistirippikoulun edellistä viimeinen ilta.
      Taivas punertaa, ja nuotio rätisee. Pääateisti seisoo sen ääressä dramaattisesti, pitäen ristiä kädessään kuin pokaalia.

"Tämä on symboli vallastani!" hän julistaa.
      "Minun miekkani on terävin, ja tämä risti on minun voittomerkkini!

Jeesus, missä on sinun miekkasi nyt?"

Jeesus istuu rauhallisesti kivellä, katsoo nuotiota ja vastaa:
      "Minun miekkani ei leikkaa lihaa eikä sanoja. Se leikkaa ylpeyden sydämestä , jos ihminen uskaltaa sen avata."

Leiriläiset tirskuvat. Yksi kuiskaa:
      "Aika hyvä repliikki."

Pääateisti yrittää peittää nolouttaan ja heiluttaa ristiä dramaattisesti:
      "Minä en tarvitse sinun viisauksiasi! Tämä on minun show’ni!"

Risti kuitenkin luiskahtaa hänen käsistään ja putoaa hiekkaan, aivan hänen varpaidensa juureen.
      Hiekka pölähtää.
      Hiljaisuus.

Jeesus nousee, hymyilee ja sanoo:
      "Niin käy usein sille, joka nostaa ristin ylös näyttääkseen valtaa. Lopulta se päätyy maahan muistuttamaan nöyryydestä."

Leiri repeää nauruun. Pääateisti. Leirin johtaja. yrittää ensin pitää pokan, mutta sitten hänkin purskahtaa nauramaan.
      "Okei, okei… myönnetään, tuo oli aika hyvä!"

Jeesus nyökkää lempeästi ja vastaa:
      "Nauru, joka syntyy ilman pilkkaa, on ensimmäinen askel rauhaan."

Nuotio rätisee taas, ja hetken kaikki ovat hiljaa .
      Sitten koko leiri laulaa yhdessä, hieman epävireisesti mutta sydämestään, pienen laulun, jota kukaan ei ollut suunnitellut.

Pääateisti katsoo omaa ristiään ja sanoo hiljaa:
      "Ehkä tämä ei ollutkaan pelkkä koru.

• Anonyymi

"Anonyymi
        2025-11-11 20:06:25
        Minun miekkani ei leikkaa lihaa eikä sanoja. Se leikkaa ylpeyden sydämestä , jos ihminen uskaltaa sen avata."
        ------------------
        uskontojen varjolla on tapettu eniten ihmisiä.
        Ristiretkeläiset sen aloitti ja sama homma jatkuu tällä
        hetkellä Gazassa.
        Tosin eihä talmud edes jeesustanne tunnusta.

• Anonyymi

Ette te muuta osaa kuin sepittää keksittyjä tarinoita Jeesuksesta, muuta teillä ei ole.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!

Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot
      Maailman menoa
      191
      17594
    2. Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois

Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss
      Maailman menoa
      48
      10091
    3. Vasemmistoaate on aatteista jaloin

Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?
      Maailman menoa
      173
      6233
    4. Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa

Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman
      Perussuomalaiset
      46
      3240
    5. Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)

Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.
      Maailman menoa
      23
      2939
    6. Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen

Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.
      Maailman menoa
      35
      2913
    7. "Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa

Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita
      Maailman menoa
      59
      2731
    8. Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!

Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling
      Kotimaiset julkkisjuorut
      88
      2690
    9. Persut: haluamme lisää veroja!

Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki
      Maailman menoa
      1
      2422
    10. Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen

"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen
      Maailman menoa
      52
      1971
    Aihe