Ylistän Jeesusta Kristusta suuresta pelastuksesta, jonka Hän hankki Golgatan ristillä, kun hän kuoli puolestani, jotta en joutuisi helvettiin! 🎚️🩸❣️
Hänen kuolleista nousemisensa ja ylösnousemuksensa taivaaseen takaavat, että Hän ristin kuolemansa on pysyvä ja ikuinen ja Taivaan Isän hyväksymä❣️😁
Ylistys Jeesukselle Kristukselle!
12
165
Vastaukset
- Anonyymi
Ja niin he elivät elämänsä onnellisena loppuun saakka.
Ahven.- Anonyymi
Ei pelkästään maallisen elämän ajan, vaikkakin uskovillakin on monia ahdistuksia matkan varrella Taivaan kotiin, jossa alkaa se ONNI JUMALAN LUONA.
- Anonyymi
Minä taas ylistän Moosesta joka opetti mitä eroavaisuutta on ihmisten oikeudella ja Jahven oikeudella ja Mooseksen oikeudella.
- Anonyymi
Taas kerran verta pakkiin!
- Anonyymi
Ei ihmisellä ole mitään asiaa Jumalan taivaaseen. Ne on pelkkiä utopioita ja matkalauluja tai suoranaisia valheita.
1. Tim. 6:16
Hän yksin on kuolematon, hän asuu valossa, jota ei voi lähestyä. Häntä ei yksikään ihminen ole nähnyt eikä voi nähdä. Hänen on kunnia ja ikuinen valta. Aamen. [2. Moos. 33:20; Ps. 102:28, 104:2; Joh. 1:18]
Joh.3: 13 Kukaan ei ole noussut taivaaseen, paitsi hän, joka on taivaasta tänne tullut: Ihmisen Poika.
Ps. 115:16
Taivas on Herran, maan hän on antanut ihmisille. - Anonyymi
Jeesuskaan ei käytä enää samaa miehen nimeä, koska Saatana apureineen teki identiteetivarkauden.
Ilm. 3:12
Siitä, joka voittaa, minä teen pylvään Jumalani temppeliin, eikä hän joudu milloinkaan lähtemään sieltä. Minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, uuden Jerusalemin, joka laskeutuu taivaasta Jumalani luota, ja oman uuden nimeni- Anonyymi
Siksi Jeesus pyysi rukoilemaan suoraan Isäänsä, Isä meidän, joka olet taivaissa...
Samoin hän pyysi kastamaan nimeen Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen....(Matt.28:18-20) - Anonyymi
Moi Teuvo!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi Teuvo!
Eipä ole kuulunut Teuvosta kuolemansa jälkeen mitään, niin kuin ei Jeesuksestakaan.Tuskin kummastakaan tulee koskaan mitään kuulumaankaan!
- Anonyymi
Jeesus tulee maan päälle. Ei ihmisiä täältä mihinkään temmata.
Ap. t. 1:11
Nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te siinä seisotte katselemassa taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teidän luotanne taivaaseen, tulee kerran takaisin, samalla tavoin kuin näitte hänen taivaaseen menevän." - Anonyymi
Saatana oli taivaan ex-ylienkeli ja ylistyskuoron johtaja.
Virittelee nytkin niitä ylistyskuorojaan lahkoissa, tosin itsensä ylistämiseksi.
Hän, Vastustaja, korottaa itsensä kaiken jumalana pidetyn yläpuolelle, asettuu itse istumaan Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala. - Anonyymi00018
Vain Jeesuksen kautta voi Taivaan kotiin päästä.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit705808KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2364572Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202568Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei272483Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT821507Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro111393- 961305
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1281296seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa971194Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191161