Ylistän Jeesusta Kristusta suuresta pelastuksesta, jonka Hän hankki Golgatan ristillä, kun hän kuoli puolestani, jotta en joutuisi helvettiin! 🎚️🩸❣️
Hänen kuolleista nousemisensa ja ylösnousemuksensa taivaaseen takaavat, että Hän ristin kuolemansa on pysyvä ja ikuinen ja Taivaan Isän hyväksymä❣️😁
Ylistys Jeesukselle Kristukselle!
11
121
Vastaukset
- Anonyymi
Ja niin he elivät elämänsä onnellisena loppuun saakka.
Ahven.- Anonyymi
Ei pelkästään maallisen elämän ajan, vaikkakin uskovillakin on monia ahdistuksia matkan varrella Taivaan kotiin, jossa alkaa se ONNI JUMALAN LUONA.
- Anonyymi
Minä taas ylistän Moosesta joka opetti mitä eroavaisuutta on ihmisten oikeudella ja Jahven oikeudella ja Mooseksen oikeudella.
- Anonyymi
Taas kerran verta pakkiin!
- Anonyymi
Ei ihmisellä ole mitään asiaa Jumalan taivaaseen. Ne on pelkkiä utopioita ja matkalauluja tai suoranaisia valheita.
1. Tim. 6:16
Hän yksin on kuolematon, hän asuu valossa, jota ei voi lähestyä. Häntä ei yksikään ihminen ole nähnyt eikä voi nähdä. Hänen on kunnia ja ikuinen valta. Aamen. [2. Moos. 33:20; Ps. 102:28, 104:2; Joh. 1:18]
Joh.3: 13 Kukaan ei ole noussut taivaaseen, paitsi hän, joka on taivaasta tänne tullut: Ihmisen Poika.
Ps. 115:16
Taivas on Herran, maan hän on antanut ihmisille. - Anonyymi
Jeesuskaan ei käytä enää samaa miehen nimeä, koska Saatana apureineen teki identiteetivarkauden.
Ilm. 3:12
Siitä, joka voittaa, minä teen pylvään Jumalani temppeliin, eikä hän joudu milloinkaan lähtemään sieltä. Minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, uuden Jerusalemin, joka laskeutuu taivaasta Jumalani luota, ja oman uuden nimeni- Anonyymi
Siksi Jeesus pyysi rukoilemaan suoraan Isäänsä, Isä meidän, joka olet taivaissa...
Samoin hän pyysi kastamaan nimeen Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen....(Matt.28:18-20) - Anonyymi
Moi Teuvo!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi Teuvo!
Eipä ole kuulunut Teuvosta kuolemansa jälkeen mitään, niin kuin ei Jeesuksestakaan.Tuskin kummastakaan tulee koskaan mitään kuulumaankaan!
- Anonyymi
Jeesus tulee maan päälle. Ei ihmisiä täältä mihinkään temmata.
Ap. t. 1:11
Nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te siinä seisotte katselemassa taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teidän luotanne taivaaseen, tulee kerran takaisin, samalla tavoin kuin näitte hänen taivaaseen menevän." - Anonyymi
Saatana oli taivaan ex-ylienkeli ja ylistyskuoron johtaja.
Virittelee nytkin niitä ylistyskuorojaan lahkoissa, tosin itsensä ylistämiseksi.
Hän, Vastustaja, korottaa itsensä kaiken jumalana pidetyn yläpuolelle, asettuu itse istumaan Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle
Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku294987Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova621862HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a1091784- 1111640
Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel291464Björn Wahlroos ykkösaamussa nautittavaa kuunneltavaa
Ehdottomasti viisaimpia ja tietävämpiä ihmisiä mitä Suomesta koskaan tullut. Naureskeli viherpiipertäjille jotka ihan p220886- 71871
Leikitään tavuleikkiä
Millaiset nimitavut muodostuvat jos yhdistät oman etunimesi ensimmäisen tavun ja kaipaamasi ihmisen etunimen ensimmäisen53769Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.40764- 53762