Oikein mukava huomen kaikille!!

quistis

Huh...alkaa jo tökkiä tää suojautuminen auringolta..Iho punaisena...Mikäs se onkaan paras suoja aurongolta...Niihn;o)))) Halaa kakkia ja tartuttaa samalla voidekerroksen kaikkiin...

70

1775

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huomenta.....:))

• quistis

Sä jo virkeänä:o)))

• määki

kun heräsit..ootinki jo päivän suojakertoimia..rutistaa takaisin

• quistis
        määki kirjoitti:

kun heräsit..ootinki jo päivän suojakertoimia..rutistaa takaisin

mut mikäs se suojaakaan parhaiten auringon haitallisilta säteiltä??? Heh..

• quistis kirjoitti:

Sä jo virkeänä:o)))

nousen sängystä silleen oikein päin..... jep mä jo huushollin typyn kanssa siivosin.... päivän hyvätyö tehty......:)))

• quistis
        BBrunetti kirjoitti:

nousen sängystä silleen oikein päin..... jep mä jo huushollin typyn kanssa siivosin.... päivän hyvätyö tehty......:)))

ehdittekin!! Onks typy ollu täällä??? Missäs punkku,seksi ja miehet...Heh...Hui ja heti aamusta;o)))))

• quistis kirjoitti:

ehdittekin!! Onks typy ollu täällä??? Missäs punkku,seksi ja miehet...Heh...Hui ja heti aamusta;o)))))

mun typy ei ihan viel miehiä katsele..... tai mä joudun kaulimen puisen esiin kaivaa..... :)))))))

• quistis
        BBrunetti kirjoitti:

mun typy ei ihan viel miehiä katsele..... tai mä joudun kaulimen puisen esiin kaivaa..... :)))))))

oma typy...Mä luulin et tää huuhaa typy...Heh..
        Mun typyni tosa makoilee ja katselee telkkua..Niin ja poikia...Neito pääsee ripiltä tän kuun lopulla...On mun kuopus:o))

• quistis kirjoitti:

oma typy...Mä luulin et tää huuhaa typy...Heh..
        Mun typyni tosa makoilee ja katselee telkkua..Niin ja poikia...Neito pääsee ripiltä tän kuun lopulla...On mun kuopus:o))

sit juhlat kivat tiedossa..... hmm sullakin jo ehkä se kaulin käytössä jos liikaa niitä poikia siel oven takana käy...... :))))) mä ootan kauhulla kun tuo oma kasvaa et miten mä reagoin niihin poikaystäviin..... iik...... mut siihen onneks viel pitkä aika....... huh....:))))

• quistis
        BBrunetti kirjoitti:

sit juhlat kivat tiedossa..... hmm sullakin jo ehkä se kaulin käytössä jos liikaa niitä poikia siel oven takana käy...... :))))) mä ootan kauhulla kun tuo oma kasvaa et miten mä reagoin niihin poikaystäviin..... iik...... mut siihen onneks viel pitkä aika....... huh....:))))

Me on viimepäivinä tyttären kanssa keskusteltu asioista paljon.Hän on kyselly mun eke kerrastani yms..Mä olen kertonu ja hauskaa on riittänyt molemmilla;o))

• quistis kirjoitti:

Me on viimepäivinä tyttären kanssa keskusteltu asioista paljon.Hän on kyselly mun eke kerrastani yms..Mä olen kertonu ja hauskaa on riittänyt molemmilla;o))

mä just pelkään..... no luonnolliset jutut ne vaan väkisin tulee..... eteen.... ellei mun typy sit vaikka nunnaks ryhtyis......se mun viimeinen toivo..... ku niin aarre tuo typy on että taidan joskus himpun verran ylisuojelevainen olla..... :))))))

• quistis
        BBrunetti kirjoitti:

mä just pelkään..... no luonnolliset jutut ne vaan väkisin tulee..... eteen.... ellei mun typy sit vaikka nunnaks ryhtyis......se mun viimeinen toivo..... ku niin aarre tuo typy on että taidan joskus himpun verran ylisuojelevainen olla..... :))))))

Se just on sitä rakkautta et auttaa eteenpäin,sallii ja luopuu...Lainaa vain..Sä olit pienokainen vain hetken lainaa vai:o))

• quistis kirjoitti:

Se just on sitä rakkautta et auttaa eteenpäin,sallii ja luopuu...Lainaa vain..Sä olit pienokainen vain hetken lainaa vai:o))

no onneks siihen viel monta monta vuotta...... :)))))mut kyl tää äitinä olo on ihanaaaaa..... osaani en vaihtais......:))))))

• quistis
        BBrunetti kirjoitti:

no onneks siihen viel monta monta vuotta...... :)))))mut kyl tää äitinä olo on ihanaaaaa..... osaani en vaihtais......:))))))

Enemmän iloja...Onneksi..Nyt kyl koputtaa puuta...KOP,KOP...:o)))

• quistis kirjoitti:

Enemmän iloja...Onneksi..Nyt kyl koputtaa puuta...KOP,KOP...:o)))

jee.... onneks tää pöytä on puuta mis tää masiina on....:)))))))

• quistis
        BBrunetti kirjoitti:

jee.... onneks tää pöytä on puuta mis tää masiina on....:)))))))

mä ihan vain päätäni koputtelin;o)))
        Kuule se oliskin maailman loppu,jos nuorille tapahtys jotain...Hui en edes haluu ajatella...

• quistis kirjoitti:

mä ihan vain päätäni koputtelin;o)))
        Kuule se oliskin maailman loppu,jos nuorille tapahtys jotain...Hui en edes haluu ajatella...

ei passaa ajatella.... niin no oisin mäkin kyllä voinnu tota päätäni koputella.... mutku tää pöytäkin oli hyvin tässä hollilla......:))

• quistis
        BBrunetti kirjoitti:

ei passaa ajatella.... niin no oisin mäkin kyllä voinnu tota päätäni koputella.... mutku tää pöytäkin oli hyvin tässä hollilla......:))

Sä oletkin paljon fiksumpi Brunette;o)))

• quistis kirjoitti:

Sä oletkin paljon fiksumpi Brunette;o)))

korjaus.... brunetti........;))

• quistis
        BBrunetti kirjoitti:

korjaus.... brunetti........;))

mut ,anna anteeksi blondille,,,:o)

• eijarina

kämppis! Tulin just kotiin. Kiitti muuten...tiet kyl.

• quistis

oloe hyvä vain Kämppis ja kiitti myös Sullekkin...Monenkos aikaan hhppailit eilen kämpille...En huomannu ollenkaan..Mä sentään pehkuissa jo yhden aikaan;o))

• eijarina
        quistis kirjoitti:

oloe hyvä vain Kämppis ja kiitti myös Sullekkin...Monenkos aikaan hhppailit eilen kämpille...En huomannu ollenkaan..Mä sentään pehkuissa jo yhden aikaan;o))

sen jälkeen kun olit mennyt nukkumaan. Veljees ettin pitkin jokirantaa mutten löytäny!

• quistis
        eijarina kirjoitti:

sen jälkeen kun olit mennyt nukkumaan. Veljees ettin pitkin jokirantaa mutten löytäny!

eiks velipoika päivystakkään siel???

• eijarina
        quistis kirjoitti:

eiks velipoika päivystakkään siel???

mahdollisesti sen ikäsiltä kysyn mut kukaan ei tunnustanut, tai kun näki mut niin pokalla sano ettei oon sun veljes.

• quistis
        eijarina kirjoitti:

mahdollisesti sen ikäsiltä kysyn mut kukaan ei tunnustanut, tai kun näki mut niin pokalla sano ettei oon sun veljes.

sanoi...Kuule,kun mun veljeni soitti yks ilta sieltä Auran rannalta..Niin moni kaveri halus just olla mulle veli..Heh...tai sit jotain vallan muuta.Mut Veli sano et hänen siskonsa ei ole NIITÄ naisia..Mistähän niistä naisista puhuivat???

• eijarina
        quistis kirjoitti:

sanoi...Kuule,kun mun veljeni soitti yks ilta sieltä Auran rannalta..Niin moni kaveri halus just olla mulle veli..Heh...tai sit jotain vallan muuta.Mut Veli sano et hänen siskonsa ei ole NIITÄ naisia..Mistähän niistä naisista puhuivat???

en osaa kuvitellakkaan mitä ne vois tarkottaa! Koht mä varmaan taas meen et älä ihmettele.

• quistis
        eijarina kirjoitti:

en osaa kuvitellakkaan mitä ne vois tarkottaa! Koht mä varmaan taas meen et älä ihmettele.

Mut otas Sä selvää NIISTÄ naisista et mitä kummia?? Heh..Mun veljeni nimi alkaa J-kirjaimella:o))

• eijarina
        quistis kirjoitti:

Mut otas Sä selvää NIISTÄ naisista et mitä kummia?? Heh..Mun veljeni nimi alkaa J-kirjaimella:o))

ottaa, ja nyt häippäsen taas tonne maailman tuuliin.

• quistis
        eijarina kirjoitti:

ottaa, ja nyt häippäsen taas tonne maailman tuuliin.

huku niihin tuuliin....

• Onneks tääl ainakii on paaaaljo viileemmän tuntusta ku eilen :)

Toivottavasti ei tule samanlainen pätsi fiilis ku eilisestä päivästä...muute tuntuu taas et taju lähtee auringossa :/

• quistis

näyttää tulevan sellanen helle...Huh..Ei mitkään suojakertoimet kyl riitä!!Mä en ole ollu näin ruskee,kuin joskus kakarana:o))

• amaryllie

olisi se minttuvoide...????
      saattais kyllä kirvellä jos on iho palanut...auts!!

• quistis

kirvelee muutenkin...Se on moro A!!!!!
        Kuule mitens olis tää huuhaa...hyvä suojautumiskeino auringolta..Heh:o)))

• kippari1

näkee no kuis pyyhkii sinulla?Tässä sitä kipapri viellä himassa makailee voisi kyllä mennä ulkoilemaan vähän;=))

• amaryllie
        quistis kirjoitti:

kirvelee muutenkin...Se on moro A!!!!!
        Kuule mitens olis tää huuhaa...hyvä suojautumiskeino auringolta..Heh:o)))

mä en vaan voi suojatua huuhaalla kun kohta pitää mennä töihin...iuh

• amaryllie
        kippari1 kirjoitti:

näkee no kuis pyyhkii sinulla?Tässä sitä kipapri viellä himassa makailee voisi kyllä mennä ulkoilemaan vähän;=))

aina kiiruusti huuhaalla ettei ihan unohdu koko hieno paikka, kohta menen töihin..
        pitääkin huomenissa laittaa sinulle postia....

• quistis
        amaryllie kirjoitti:

mä en vaan voi suojatua huuhaalla kun kohta pitää mennä töihin...iuh

kyl paras suojautmiskeino..varmasti monelle muullekkin;o)))

• kippari1

huomenta sinulle taas pitkästä aikaa;=)))
      Vai on rusketusta tullut sinulle;=))No mulla pikkusen muut kujeet ollut tässä on tossa kiikarissa yks aika kiva juttu;=)))Niin kiitos noista haleista vaan:=))

• quistis

mäö ihmettelinkin ,kun Sua ei ole näkynyt...Ahaa sul on joku kiikarissa...Onnea vain!!

• kippari1
        quistis kirjoitti:

mäö ihmettelinkin ,kun Sua ei ole näkynyt...Ahaa sul on joku kiikarissa...Onnea vain!!

ehtinyt huuhaalle kun ollut yhteydessä tähän ihmiseen niin mailin kuin puhelimen välityksellä;=)No ei tässä voikaan kuin toivoo et kaikki onnistuu hyvin;=))

• quistis
        kippari1 kirjoitti:

ehtinyt huuhaalle kun ollut yhteydessä tähän ihmiseen niin mailin kuin puhelimen välityksellä;=)No ei tässä voikaan kuin toivoo et kaikki onnistuu hyvin;=))

en voi kuin toivoo et onnistuu...Hyviä ajatuksia Sinulle sinne jonnekkin:o)))

• kippari1
        quistis kirjoitti:

en voi kuin toivoo et onnistuu...Hyviä ajatuksia Sinulle sinne jonnekkin:o)))

tässä voi kun odotella sitä hetkeä kun pääsee vaihtiin taas;=))Mut nyt pikkusen kurjaa tää odotus;=)

• entisen laitoit
        kippari1 kirjoitti:

tässä voi kun odotella sitä hetkeä kun pääsee vaihtiin taas;=))Mut nyt pikkusen kurjaa tää odotus;=)

onnea uudesta

• quistis
        kippari1 kirjoitti:

Mut Sä varmasti saat aina mitä haluut:o)))

• kippari1
        entisen laitoit kirjoitti:

onnea uudesta

niistä ;=))No eipä tässä mitään ihmeitä ollut paitsi yksi mut kaukana ei oikein hyvä juttu ollut sen takia,mut tää uusi vaikutaa aika kivalta likalta;=)))

• kippari1
        quistis kirjoitti:

Mut Sä varmasti saat aina mitä haluut:o)))

tässä viellä kuntoon tulee niin sit....No eikai sitä kaikee saa mitä haluu,mut tää tuntuisi just sellaiselta joka mun makuun:=))))))))

• quistis
        kippari1 kirjoitti:

tässä viellä kuntoon tulee niin sit....No eikai sitä kaikee saa mitä haluu,mut tää tuntuisi just sellaiselta joka mun makuun:=))))))))

pidä kiinni vain.Olen hyvilläni puolestasi:o)))

• kippari1
        quistis kirjoitti:

pidä kiinni vain.Olen hyvilläni puolestasi:o)))

ensin saan sen niin pois en anna;=))Jos olis sit elämä taas viellä mukavampaa vaikka ei nytkään täs vikaa ole mut jotain puuttuu;=))

• quistis
        kippari1 kirjoitti:

ensin saan sen niin pois en anna;=))Jos olis sit elämä taas viellä mukavampaa vaikka ei nytkään täs vikaa ole mut jotain puuttuu;=))

Kiva et koet olevasi onnellinen:o)) Tahtoo samaa...siis onnea:o)))

• kippari1
        quistis kirjoitti:

Kiva et koet olevasi onnellinen:o)) Tahtoo samaa...siis onnea:o)))

onnellinen siinä suhteen jos kaikki onnistuu ja miksi ei onnistuisi:=))Kyllä se oikea aina löytyy siis etsivä löytää eikös niin;=))))

• quistis
        kippari1 kirjoitti:

onnellinen siinä suhteen jos kaikki onnistuu ja miksi ei onnistuisi:=))Kyllä se oikea aina löytyy siis etsivä löytää eikös niin;=))))

kovin..Kyllä mun ihana jostain löytyy:o))) Mut nyt tää ei ihan onneton lähtee mattopyykille:o))) Hei nyt tuli mieleen et kai Sä sentään viel huuhaalla käyt??

• yöllä kuuta ottanut

ja aamuaurinkoa tunti kaksi päivässä ei polta

• quistis

vaalea hipiä on pilalla...Punainen ja kirvelevä:o(
        Ihan täällä kotipihalla...Höh missä välissä...Mulle riittää hetkikin..Tää onkin päiväauringon tekosia:o))

• vieressäkö kone
        quistis kirjoitti:

vaalea hipiä on pilalla...Punainen ja kirvelevä:o(
        Ihan täällä kotipihalla...Höh missä välissä...Mulle riittää hetkikin..Tää onkin päiväauringon tekosia:o))

ulkoile enemmän niin totut ulkoilmaan ja minä lähden nyt hetki riittää huuhailua

• quistis
        vieressäkö kone kirjoitti:

ulkoile enemmän niin totut ulkoilmaan ja minä lähden nyt hetki riittää huuhailua

huolenpidosta:o))))

• nyt lähdetään ulos
        quistis kirjoitti:

huolenpidosta:o))))

reippaasti nyt

• quistis
        nyt lähdetään ulos kirjoitti:

reippaasti nyt

Mä olen juonu jo aamukahvit ulkona ennen kuin taas aurinko alkaa kärventää:o)))

• mikään kahvikupillisen
        quistis kirjoitti:

Mä olen juonu jo aamukahvit ulkona ennen kuin taas aurinko alkaa kärventää:o)))

verran ulkoilmaa jää sitten yksin tänne kun me muut menemme hei

• quistis

tietäisisitpä vain....Mut mä en enää välitä.Ja käytännössä hän ei ole ollu minulle mies enää vuosiin..Kiltti älä syyllistä:o((

• mitä teet

minä lähden nyt

• quistis
        mitä teet kirjoitti:

minä lähden nyt

minulle aina niin vihainen...Miksi???

• kirjoitan asioista
        quistis kirjoitti:

minulle aina niin vihainen...Miksi???

niinkuin ne on ja mieleni tekisi taas sanoa jotain en kuitenkaan sano

• quistis
        kirjoitan asioista kirjoitti:

niinkuin ne on ja mieleni tekisi taas sanoa jotain en kuitenkaan sano

jo mitä...Itseasiasa eilen jo odotin Sua!!

• menoja
        quistis kirjoitti:

jo mitä...Itseasiasa eilen jo odotin Sua!!

ei kannata odotella

• quistis
        menoja kirjoitti:

ei kannata odotella

saan siis mellastaa miten vaan;o))))

• Aki 43

Poikkesin sanomaan, tiedät kyllä kuka ;)
      Nyt surffaan eteenpäin moooii!!!!!!! =O)

• quistis

tiedäm vai:o/ No tuus joskus kertoo et kuka...

• Aki 43
        quistis kirjoitti:

tiedäm vai:o/ No tuus joskus kertoo et kuka...

Niin "On lupa toisesta huolta kantaa" =)

• quistis
        Aki 43 kirjoitti:

Niin "On lupa toisesta huolta kantaa" =)

Mä niin hölmö:o))))

Ketjusta on poistettu 42 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      25
      2416
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      113
      2021
    3. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      113
      1657
    4. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      42
      1513
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      9
      1457
    6. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1055
    7. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      120
      996
    8. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      87
      945
    9. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      15
      939
    10. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      35
      937
    Aihe