Köyhä tajusi!
Ei ole tasaista viivaa köyhyydessä, mutta on keikuntaa.
Köyhän pitää keikkua, mikä yltäkylläisyyden ja kurjuuden vaihtelua.
Elin suunnilleen vuoden täysin ilman KELA rahaa. Se oli ennätykseni.
Minä tein sen! - olin ylpeä, Minä todellakin tein sen!
Ensimmäinen kerta on helppo.
Vuoden kuluttua laihtuneena, energeettisena, hiljaisena, mätänevänäkin, mutta monihenkisenä astelin KELA:n tuki lompakossa ostoskeskukseen!
Selvisin ja olin vapaa! Uusin silmin katselin turhaa kulutusta, kuinka turhaa se on!!
Nyt en enää muista miten turha on kulutus taas, koska olen parantumaton buffetisti ja tunnustan kärsiväni siitä kunnolla.
Söin buffetia tosi pitkään. Ruoansulatukseni on kovalla.
Ehkä tähän väliin KELAn uusi kurjuuden jakso tulee sopivasti.
Suomen militaristit ovat valmistautuneet toimimaan radikaalisti. Oinaat koolle.
He vievät lapsilta leluja verona, nälkäisiltä EU:n näkkileivät, juovat äideiltä viimeinen rintamaito, urheat sotilaat.
Ei ole normaalia olla valmis hyväksymään kurjuus, siksi se on parhaana pakkosyötettynä.
Minkälainen tulee toisesta vaiheesta, jos sellaista tulee?
Eka kerta mielenkiintoinen ja toinen tylsempi?
Mitä tapahtuu, jos kansa tylsistyy EU:n säästöihin?
Maahanmuuttaja ainakin parantaisi uskoa suomalaisiin, jos suomalaiset edes vähän yrittäisivät vallankumousta.
Tieto meni perille aaltoilevasta kurjuudesta
8
179
Vastaukset
- Anonyymi
Onhan niitä kapinointeja ollut ,mutta eipä lisää rahaa noinvain ole saatavissa.
- Anonyymi
Tuhansia suomalaisia elää jo nollatuloilla.
Kela ja eläkeyhtiöiden päätökset jyrää.
Moni tippuu kokonaan pois kaikista tulomuodoista.
Ei kelpaa mihinkään.
Ei sairaaksi.
Ei töihin.
Ei työttömäksi.
Ei eläkkeelle.
Ei sossun luukulle.- Anonyymi
He taitavat olla alle kouluikäisiä ja imeväisiä
- Anonyymi
Eihän kukaan elä nollatuloilla, sillä yhteiskunta elättää heitä runsailla rahoilla.
Aina on katto pään päällä ja tuokaa pöydässä. Paitsi jos hölmöilee asiansa
juomalla ruokarahat ja sitten vielä jättää kännissä vuokransakin maksamatta .
- Anonyymi
Vuoden?
- Anonyymi
Todellisuudessa eläkeyhtiöt ovat loistavia rahan lähteitä. Meidän perheeseen
ne lähettävät 5 tonnia ihan joka kuukausi. Kyllä sillä pärjää oikein mukavasti.- Anonyymi
Vähän jäädään teistä jälkeen, mutta ihan mukavasti menee meilläkin .
Eläkeyhtiö on loistava sijoitus, mikä palkitsee ihan joka kuukausi.
- Anonyymi
Kyllä se rahatalous heittelee melkoisesti. Vaikka tulot ovat tasaiset, niin
menot tuntuvat muuttuvan huolestuttavan paljon kuukausittain niin,
että konkurssin uhka väijyy meitä vähän väliä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään21718202Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen903865Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu552302Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2861572Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?711543Temutatko ?
Ostatko kiinalaisista verkkokaupoista halpaa tavaraa tai vaatteita ja miksi? Siksi että on kiva ostaa kun halvalla saa?1611522Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1661456Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1291437Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S141344- 811121