samat rutiinit ja sama aikataulu

Anonyymi-ap

Onko täällä muita ihmisiä joiden elämä ja rutiini aikataulutettua ja rutiininomaista koko ajan?

En pysty edes elämään toisenlaista elämää.

3

85

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mä taasen olen hiukkakade sellaisille jotka pystyy pitää aikataulut ja rytmityksen kunnossa, mulla menee vähän sinnepäin, usein, ei niin kiirettä eikä vakavaa. Mutt mikäs tässä eläkeläisen haahuillessa. Ilman kellokorttia.

• Anonyymi00001

Olen avauspostaaja ja olenmyös eläkeläinen ja silti mulla aikataulutettu elämä että mun pitää aina nousta aamulla tiettyyn aikaan ja ensin kuunnella 2-4 tuntia musaa = ilman sitä masennun ja ilman sitä ei onnistu mikään. Mä oon syntynyt erilaiset aivot omaavana . Olen itsepäinen lähinnä.

Ja sitten pitää olla samat rutiinit muut samat rutiinit joka päivä. Pitää syödä aikataulun mukaan ja pitää olla sama paino ja pitää olla sama liikunta aina. Pitää olla sama vaate yllä ja samat sukat (mieluusti eri pari sukat) ja pitää mennä kauppaan tietyissä vaatteissa.

Tämä kaikki siis johtuvaa neuroepätyypillisyydestäni ja en voi tehdä asioita toisin koska en pysty koska oon syntynyt tällaiseksi.

Olen eläkkeellä siis ja oon eläkepäivilläni auttanut omaa isääni hänen työjutuissa kohta noin 23 vuoden ajan.

• Anonyymi00001 kirjoitti:

Olen avauspostaaja ja olenmyös eläkeläinen ja silti mulla aikataulutettu elämä että mun pitää aina nousta aamulla tiettyyn aikaan ja ensin kuunnella 2-4 tuntia musaa = ilman sitä masennun ja ilman sitä ei onnistu mikään. Mä oon syntynyt erilaiset aivot omaavana . Olen itsepäinen lähinnä.

Ja sitten pitää olla samat rutiinit muut samat rutiinit joka päivä. Pitää syödä aikataulun mukaan ja pitää olla sama paino ja pitää olla sama liikunta aina. Pitää olla sama vaate yllä ja samat sukat (mieluusti eri pari sukat) ja pitää mennä kauppaan tietyissä vaatteissa.

Tämä kaikki siis johtuvaa neuroepätyypillisyydestäni ja en voi tehdä asioita toisin koska en pysty koska oon syntynyt tällaiseksi.

Olen eläkkeellä siis ja oon eläkepäivilläni auttanut omaa isääni hänen työjutuissa kohta noin 23 vuoden ajan.

Hei kuulostaa kivalta.
        Välttämättä mä en näkis tuossa mitään epätyypillistä, mutt sinähän sen tiedät, itsesi tunnet parhaiten. Sekin kuulostaa hyvältä, että on sellainen työsuhde omaan isään. Yhteistä tekemistä, työjutuissa.
        Minulla taasen vanhemmat kummatkin kuolleet jo ennenkuin saavutin aikuisiän. En osaa kuvitellaakaan, elämää jossa mulla olisi äiti tai isä elossa.
        ja kuten sanottu - mä teen yleensä asioita mielialan (lounatuulen) mukaan, silloin kun sitä haluan, harvoin mulla on mitään suunniteltua, lukujärjestyksen omaista.

Sitte vielä: me ollaan synnytty tällaiseksi, toisia juttuja kertyy hartioille elämän mukana, mutt silti - Born This Way :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      6
      2449
    2. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      65
      2258
    3. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      200
      1276
    4. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      71
      1088
    5. Kaivattusi silmin

Minkälaisen kuvan olet omasta mielestäsi antanut itsestäsi kaivatullesi?
      Ikävä
      107
      1071
    6. "Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...

...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig
      Maailman menoa
      214
      909
    7. Martina ja Matias

Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      211
      899
    8. Toivottavasti myös pysyy häkissä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �
      Suomussalmi
      10
      827
    9. Millaisia tunteita

Sinulla on minua kohtaan?
      Ikävä
      47
      769
    10. Ylipainoiset naiset ovat kokeneet kiusallisen ilmiön deittaillessa

Moni pluskoon nainen kertoo kohtaavansa deittailussa yllättävän ja kiusallisen ilmiön: alussa on luvassa romanssi, mutta
      Suhteen aloittaminen
      49
      741
    Aihe