samat rutiinit ja sama aikataulu

Anonyymi-ap

Onko täällä muita ihmisiä joiden elämä ja rutiini aikataulutettua ja rutiininomaista koko ajan?

En pysty edes elämään toisenlaista elämää.

4

103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mä taasen olen hiukkakade sellaisille jotka pystyy pitää aikataulut ja rytmityksen kunnossa, mulla menee vähän sinnepäin, usein, ei niin kiirettä eikä vakavaa. Mutt mikäs tässä eläkeläisen haahuillessa. Ilman kellokorttia.

• Anonyymi00001

Olen avauspostaaja ja olenmyös eläkeläinen ja silti mulla aikataulutettu elämä että mun pitää aina nousta aamulla tiettyyn aikaan ja ensin kuunnella 2-4 tuntia musaa = ilman sitä masennun ja ilman sitä ei onnistu mikään. Mä oon syntynyt erilaiset aivot omaavana . Olen itsepäinen lähinnä.

Ja sitten pitää olla samat rutiinit muut samat rutiinit joka päivä. Pitää syödä aikataulun mukaan ja pitää olla sama paino ja pitää olla sama liikunta aina. Pitää olla sama vaate yllä ja samat sukat (mieluusti eri pari sukat) ja pitää mennä kauppaan tietyissä vaatteissa.

Tämä kaikki siis johtuvaa neuroepätyypillisyydestäni ja en voi tehdä asioita toisin koska en pysty koska oon syntynyt tällaiseksi.

Olen eläkkeellä siis ja oon eläkepäivilläni auttanut omaa isääni hänen työjutuissa kohta noin 23 vuoden ajan.

• Anonyymi00001 kirjoitti:

Olen avauspostaaja ja olenmyös eläkeläinen ja silti mulla aikataulutettu elämä että mun pitää aina nousta aamulla tiettyyn aikaan ja ensin kuunnella 2-4 tuntia musaa = ilman sitä masennun ja ilman sitä ei onnistu mikään. Mä oon syntynyt erilaiset aivot omaavana . Olen itsepäinen lähinnä.

Ja sitten pitää olla samat rutiinit muut samat rutiinit joka päivä. Pitää syödä aikataulun mukaan ja pitää olla sama paino ja pitää olla sama liikunta aina. Pitää olla sama vaate yllä ja samat sukat (mieluusti eri pari sukat) ja pitää mennä kauppaan tietyissä vaatteissa.

Tämä kaikki siis johtuvaa neuroepätyypillisyydestäni ja en voi tehdä asioita toisin koska en pysty koska oon syntynyt tällaiseksi.

Olen eläkkeellä siis ja oon eläkepäivilläni auttanut omaa isääni hänen työjutuissa kohta noin 23 vuoden ajan.

Hei kuulostaa kivalta.
        Välttämättä mä en näkis tuossa mitään epätyypillistä, mutt sinähän sen tiedät, itsesi tunnet parhaiten. Sekin kuulostaa hyvältä, että on sellainen työsuhde omaan isään. Yhteistä tekemistä, työjutuissa.
        Minulla taasen vanhemmat kummatkin kuolleet jo ennenkuin saavutin aikuisiän. En osaa kuvitellaakaan, elämää jossa mulla olisi äiti tai isä elossa.
        ja kuten sanottu - mä teen yleensä asioita mielialan (lounatuulen) mukaan, silloin kun sitä haluan, harvoin mulla on mitään suunniteltua, lukujärjestyksen omaista.

Sitte vielä: me ollaan synnytty tällaiseksi, toisia juttuja kertyy hartioille elämän mukana, mutt silti - Born This Way :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      67
      4479
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      105
      3749
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      109
      3363
    4. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1911
    5. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      21
      1906
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      87
      1175
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      90
      929
    8. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      55
      895
    9. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      125
      892
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      807
    Aihe