Harhaanjohtava uutisointi on politiikan journalismin peruskauraa myös Suomessa
Anonyymi-ap
2025-11-11 11:53:00
Valtiovarainministeri Riikka Purra kirjoittaa BBC:n pomojen eroon johtaneesta harhaanjohtavasta uutisoinnista, joka valitettavasti näyttää olevan politiikan journalismin yleinen toimintatapa muuallakin. - Tänäkin syksynä Yleisradio on uutisoinut minun väittäneen asioita, joita en ole väittänyt, ja useiden korjausvaatimusten jälkeen kieltäytyny.t korjaamasta, vedoten tulkintaan, Purra toteaa.
https://www.suomenuutiset.fi/purra-bbc-kohusta-harhaanjohtava-uutisointi-on-politiikan-journalismin-peruskauraa-myos-suomessa/
PS. onko samaa mieltä vihervassarit?
Valtiovarainministeri Riikka Purra kirjoittaa
Anonyymi-ap
3
224
Vastaukset 3
- Anonyymi
Ylen jutut kopioidaan pitkälti BBC.ltä, ainakin niiltä osin, kun ne koskevat Trumppia. kaivakaapa esille , miten Ylessä tiedotettiin tuosta samasta kongressinvaltaamisesta.
Myös Suomea koskeva Natsikohu lähti BBC.ltä. Arkistoista löytyy.- Anonyymi
Ååmi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän49956Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15848Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501788- 46717
- 42654
- 37599
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30596Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE169536Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37530Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan56487