Miksi Raamatun profetiat toteutuvat?

Anonyymi-ap

Oletko huomannut kuinka valhetta toistetaan välittämättä vaikka siitä on jääty kiinni?

Onko se laittomuutta että saa vapaasti valehdella eikä siitä joudu syytetyksi oikeudessa, mutta totuuden sanominen on vienyt ihmisiä Suomessa syyttäjän eteen oikeuteen, koska se on sanottu rikokseksi jollakin perusteella jos totuus loukkaa riittävän isoa määrää ihmisiä.

12

118

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voisiko se johtua siitä ettei Suomi lähetä tarpeeksi ilmatorjunta aseistuta Ukrainaan van hamstraa itselleen kun Suomen Googia urkkiva tiedustelu ja ulkomailla myös että Suomeenhan se Putin halua seuraavaksi hyökätä, koska SUOMEN LAPPI on se Putinia kiinnostavin valtausalue. Katolilainen Timo Soini sanoi että Putin hyökkää seuraavaksi jonnekin muualle. Mainitsi jotain niitä Putinin koirana olevia maita. En nyt muista mitä, mutta niitä maita missä on venäjänkielentaitoisia muslimeita.

ZELENSKILLÄ ON ASIAA STUBBILLE !!!! Terveiset tässä=

https://www.youtube.com/watch?v=o-CUR-9DWB0

Olen huomannut Putinin vastustavan homosteluita ja UKRAINAN tukoijoiden syntihyväksyvän sitä.

PISTÄÄPÄ MIETTIMÄÄN! Ootte varmaan huomanneet ittekin sen! Esim. eräs uutisten lukija akka valehteli Venäjän tai Putinin homofoobikoksi. Homopelkoiseksi, sitähän ne homouttajat valehtelevat että homoja pelätään vaan ei se sitä ole. En tosin ole Putinin puolellakaan hänen moraalittoman ja rikollisen sotimistapansa vuoksi. Mutta enpä ole homouden hyväksyjä NATONKAAN puolella.

• Anonyymi

Kyllä kansanmurha pitää sanoa kansanmurhaksi vaikka pahalta tuntuu.

Synti on syntiä, teki sitä kuka tahansa.

• Anonyymi

Homoja inhotaan, ei pelätä.

• Anonyymi

"Miksi Raamatun profetiat toteutuvat?"

Miksi Valkoiseen taloon Trumpin vieraaksi on kutsuttu entinen al Qaeda militantti-ääri-islamistisen ja jihadistisen terroristijärjestön Syyrian haaran johtaja Ahmad Husayn al-Šaraa??
      "Al-Qaidaa pidetään vastuullisena moniin suuriin ja paljon uhreja vaatineisiin iskuihin, joista tunnetuimmat ovat syyskuun 11. päivän terrori-iskut New Yorkin World Trade Centerin kaksoistorneihin sekä WTC7-rakennukseen. Järjestöä pidetään vastuullisena myös iskuista Yhdysvaltain suurlähetystöihin Itä-Afrikassa 1998, ohjushävittäjä USS Coleen suunnatusta iskusta 12. lokakuuta 2000, Balin pommi-iskuista 2002, Istanbulin pommi-iskuista 2003, Madridin pommi-iskuista 2004 ja Lontoon sekä Balin pommi-iskuista 2005. "
      https://fi.wikipedia.org/wiki/Al-Qaida

Ahmad Husayn al-Šaraa johtaman Al-Qaidan Syyrian haaran ryhmän meriitteihin kuuluivat lukuisat kristittyjen vainot, teloitukset, väkivallan teot ja päiden katkaisut.
      Hän vaihtoi terroristiasunsa smokkipukuun ja hänestä näyttää tuleen yhtä-äkkiä salonkikelpoinen?
      https://www.youtube.com/watch?v=ztdIDGvJKfs

Etsikää nyt tähän vastauksia sieltä Raamatun "lopunajoista", kun sieltä luulette löytäneenne myös Goog-Venäjän?

• Anonyymi

Siksi kun Jumala ne etukäteen kertoi ihmisille ja ne kirjoitti ja kirjoitutti sanellen kuulemansa ylös paperille ja siitä pyhheen Raamattuun, Jumalan ilmoitukseellisuuksiin.

Ja kun Jumala ole valehtelija toisin kuin itsekukin?

Selef Urge

• Anonyymi

Ja kun Jumala ei ole valehtelija toisin kuin itsekukin?

Selef Urge

• Anonyymi

Miksi valhe menestyy niin hyvin maailmassa ja tulee monien ihmisten vastaanottamaksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kun Jumala ei ole valehtelija toisin kuin itsekukin?

Selef Urge

Entinen al Qaeda terroristi on kutsuttu Valkoiseen taloon. Etkö tiedä sitä? Sehän on tuossa edellä kerrottu. Saapuu Valkoiseen taloon perjantaina. Kai löydät Raamatusta vastauksen tuohon tapahtumaan, sillä onhan tuo tässä ajassa merkittävä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi valhe menestyy niin hyvin maailmassa ja tulee monien ihmisten vastaanottamaksi?

saatanan oveluujen takija petos onnistuu hänen vaikutuksestaan.Valtijometijat ovat kautta maailman saatanan hallussa, asia jota voi olla vaikea ymmärtää, mutta valtijometijat puhuvat samansisältöistä samansuuntaista valhetta kuin eksyttäjänsä pimeyven käärmekin.

saatana kuten antikristuskin, menestyvät koska ihmiset eivät ole ottaneet vastaan Rakkautta Totuuteen. Sen näjemme aivan selvästi. Näjemme kuinka valheen lapset hymyilevät kun valheita käytetään Israelin painostamisiin. Lisäksi antikristuksen käyttöönottamallistaman pejonmerkin kehitys jatkuu tikilonpakoilla, joka johtaa ihmisten pejonmerkintöihin.

Sokaistuneet ihmiset ilmaisevat suurellista arvonantoa antikristukselliselle ottaen itselleen ottiinsa tai oikejoihin käsitykiinsä pejollisen merkillisen. Ihmiset ilmeisesti ottavat pejonmerkin vastaan vapaaehtoisesti. Itse olen ajatellut että siihen sisältyisi painostamista ( jollei ota pejonmerkkiä niin ei voi ostaa ruokaa kaupasta, minusta tämä on selvää painostamista/pakottamista), mutta ei oo kauvan aikaa siitä kun mua Raamattujärkevällisenpi Leo Meller toi esiin sen että kyse olisi vapaaehtoisuujesta.

Jos kuolen nälkään ilman pejonmerkkiä tai menetän kaiken omistaiseni omaisuujellisuujet ilman pejonmerkkijä niin eikö se ole ihan viimeisen päälle pakottamista vai ei?

Onko mulla jäänyt jotain ymmärtämättä?

Sen pijän tojennäköisenä että oon ylöstempauksella poistunut maan päältä ennen pejonmerkinnän kuulemma vapaaehtoista alkamisen aikaa. Silloinhan mulla ei olisi mitään ongelmaa miettiessäni että mistäs lähtisin fisuja onkimaan kun tulisi se ensimmäinen päivä Suomeen, jolloin kaupasta ei saa ostettua ilman pejonmerkkiä ruokaa. Se päiväkin kun tulee.

Jumalattomat ei tietenkään tajua joutuvansa helvettiin takuuvarmasti otettuaan pejonmerkin? Jotkuhan sanovat että mielellään menevät helvettiin ja sitten jokin lattea selitys siihen että miksi sinne mielivät, kuten sen ettei siellä ole kristittyjä...sinänsä hyvin ymmärretty.

Mutta heti kun helvettiin joutuvat niin haluavat sieltä pois se ilmapiiri on sellainen helvetissä ettei siellä halua olla hetkeäkään, ainakin mun kaksi unikäyntikertaa helvetissä oli tojella helvetillisiä ja muistan että halusin joka hetki sieltä pois, mitään muuta en halunnut kun että se painajainen loppuisi.Ilmapiiri helvetissä on jotain ihan omaa laatultaansa. Suomalainen vankila on helvettiin verrattuna vapautta, hotellielämää vaikken olekaan koskaan vankilassa ollut mutta osaan sen kuvitella. Matti Nykänen kehui kovasti jotakin avovankilakokemustaan kun oli niin mukavaa olla vankina, sai paistella makkaroita ja kokeilla selvinpäin elämistä. Leirielämään vertasi sitä mökkielämää.

Selef Urge

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entinen al Qaeda terroristi on kutsuttu Valkoiseen taloon. Etkö tiedä sitä? Sehän on tuossa edellä kerrottu. Saapuu Valkoiseen taloon perjantaina. Kai löydät Raamatusta vastauksen tuohon tapahtumaan, sillä onhan tuo tässä ajassa merkittävä?

Näin siitä jossakin otsikon mutten lähtisi siitä ajatuksesta että Trumppi olisi antikristus jos koitat siihen suuntaan johjattaa mua. Ei vaan Trump ja antikristus loksahja tiejetyiltä ominaisuuksiltaan samanlaisina toisiinsa mätsäten, vai jotain muutako meinasit, kuten että antikristus saapuu Trunpin vieraaksi? Leo Mellerin mukaan antikristus on syyrijalainen ja että se lukee Raamatussa.

Selef Urge

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

saatanan oveluujen takija petos onnistuu hänen vaikutuksestaan.Valtijometijat ovat kautta maailman saatanan hallussa, asia jota voi olla vaikea ymmärtää, mutta valtijometijat puhuvat samansisältöistä samansuuntaista valhetta kuin eksyttäjänsä pimeyven käärmekin.

saatana kuten antikristuskin, menestyvät koska ihmiset eivät ole ottaneet vastaan Rakkautta Totuuteen. Sen näjemme aivan selvästi. Näjemme kuinka valheen lapset hymyilevät kun valheita käytetään Israelin painostamisiin. Lisäksi antikristuksen käyttöönottamallistaman pejonmerkin kehitys jatkuu tikilonpakoilla, joka johtaa ihmisten pejonmerkintöihin.

Sokaistuneet ihmiset ilmaisevat suurellista arvonantoa antikristukselliselle ottaen itselleen ottiinsa tai oikejoihin käsitykiinsä pejollisen merkillisen. Ihmiset ilmeisesti ottavat pejonmerkin vastaan vapaaehtoisesti. Itse olen ajatellut että siihen sisältyisi painostamista ( jollei ota pejonmerkkiä niin ei voi ostaa ruokaa kaupasta, minusta tämä on selvää painostamista/pakottamista), mutta ei oo kauvan aikaa siitä kun mua Raamattujärkevällisenpi Leo Meller toi esiin sen että kyse olisi vapaaehtoisuujesta.

Jos kuolen nälkään ilman pejonmerkkiä tai menetän kaiken omistaiseni omaisuujellisuujet ilman pejonmerkkijä niin eikö se ole ihan viimeisen päälle pakottamista vai ei?

Onko mulla jäänyt jotain ymmärtämättä?

Sen pijän tojennäköisenä että oon ylöstempauksella poistunut maan päältä ennen pejonmerkinnän kuulemma vapaaehtoista alkamisen aikaa. Silloinhan mulla ei olisi mitään ongelmaa miettiessäni että mistäs lähtisin fisuja onkimaan kun tulisi se ensimmäinen päivä Suomeen, jolloin kaupasta ei saa ostettua ilman pejonmerkkiä ruokaa. Se päiväkin kun tulee.

Jumalattomat ei tietenkään tajua joutuvansa helvettiin takuuvarmasti otettuaan pejonmerkin? Jotkuhan sanovat että mielellään menevät helvettiin ja sitten jokin lattea selitys siihen että miksi sinne mielivät, kuten sen ettei siellä ole kristittyjä...sinänsä hyvin ymmärretty.

Mutta heti kun helvettiin joutuvat niin haluavat sieltä pois se ilmapiiri on sellainen helvetissä ettei siellä halua olla hetkeäkään, ainakin mun kaksi unikäyntikertaa helvetissä oli tojella helvetillisiä ja muistan että halusin joka hetki sieltä pois, mitään muuta en halunnut kun että se painajainen loppuisi.Ilmapiiri helvetissä on jotain ihan omaa laatultaansa. Suomalainen vankila on helvettiin verrattuna vapautta, hotellielämää vaikken olekaan koskaan vankilassa ollut mutta osaan sen kuvitella. Matti Nykänen kehui kovasti jotakin avovankilakokemustaan kun oli niin mukavaa olla vankina, sai paistella makkaroita ja kokeilla selvinpäin elämistä. Leirielämään vertasi sitä mökkielämää.

Selef Urge

Niin se on. Jos kuulut niihin, jotka pitäisi pakottamalla ottamaan pedonmerkki niin silloin et edes ole siinä valintatilanteessakaan vaan ylöstemmattu tai kuollut sitä ennen.Muutkin kristityt pitäisi pakottaa ottamaan se.

• Anonyymi

Tällä palstalla taannoin joku väitti Zelenskyin olevan "uskoltaan Juutalainen Jumalanmies."?
      Onko Jumalan miehellä puhtaat jauhot pussissa?
      https://www.ksml.fi/uutissuomalainen/8988831?fbclid=IwY2xjawOADpJleHRuA2FlbQIxMQBicmlkETA2REJBV0JSWHoyRW55TDN1c3J0YwZhcHBfaWQQMjIyMDM5MTc4ODIwMDg5MgABHtaslJc3W5AMS4wld497yeAoEmVf6gVBVkvgZpbi6Ba3UGvHYYa-EDDW-fW0_aem_mhGrqob_XDcA0J7gP8Cdvg

"Zelenskyin ympärillä jättimäinen korruptioskandaali – Lähipiiriä pakenee maasta"

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/c0bbcbbe-f87f-4fd3-aacc-5a3fbab717f3

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään

Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"
      Maailman menoa
      63
      8847
    2. Ikuiset kaipaajat

Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo
      Ikävä
      154
      5524
    3. Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla

”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset
      Maailman menoa
      127
      4976
    4. Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta

Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään
      Maailman menoa
      9
      3851
    5. Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle

Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m
      Maailman menoa
      85
      3460
    6. Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi

Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta
      Maailman menoa
      53
      3359
    7. Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla

Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä
      Yrittäjyys
      36
      2711
    8. En tiedä ymmärrätkö

Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk
      Ikävä
      10
      2651
    9. Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?

PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html
      Maailman menoa
      39
      2603
    10. Kenenkä halli se on tulessa nelostiellä

11 yksikköä paikalla
      Pyhäjärvi
      24
      1727
    Aihe