saa JT miehellä olla, että pääse lavalle puhumaan.
Käykö sellainen "polkkatukka"?
Jos on tukka olkapäille, erotetaanko?
Polkkatukka olis hyvä konsti,saadakseen olla pois lavalta. Vai?
Kuinka pitkä tukka
6
217
Vastaukset
- Anonyymi
Siis: " Ei pääse lavalle puhumaan."
- Anonyymi
Minä pidän pitkätukkaisista miehistä. Olen nainen. En edes vikaise Jehovan todistajia.
- Anonyymi
Vaimoni ei myöskään voi sietää lyhyttukkaisia hienostelija miehiä.
Vaikka olen jo yli 70 v. pitää niskassani olla jotain mistä tukistaa.
Ja onhan siellä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaimoni ei myöskään voi sietää lyhyttukkaisia hienostelija miehiä.
Vaikka olen jo yli 70 v. pitää niskassani olla jotain mistä tukistaa.
Ja onhan siellä.Minulla oli hiukset korvien päällä noin 2 senttiä. Pääsin kuitenkin / jouduin av.palvelijaksi.
Myöhemmin ajattelin, ettei kait vanhimmaksi pääse moisella letillä mutta pääsinpäs / jouduin kuitenkin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla oli hiukset korvien päällä noin 2 senttiä. Pääsin kuitenkin / jouduin av.palvelijaksi.
Myöhemmin ajattelin, ettei kait vanhimmaksi pääse moisella letillä mutta pääsinpäs / jouduin kuitenkin.Hei mullakin monta sentiä korvalla hiukset
Geeli on keksitty sitä laittaa niin Ok hiukset
Koksa .vähän pitkät kiitos geeli .!
Ps äiti valittaa aina kun käyn että mee parturiin
Ainut haittapuoli. !
Saa ola pitempikin tukka, jos päästelee hyvin Peräilmaa. jt täytyy olla lyhyt tukka sekä ei partaa. Siksi koska jeesuksella oli pitkä tukka ja parta. Perskarvat saa olla pitemmätkin, tuovat oman pienen henkistutyuneen lisänsä Peräilmaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1176319Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3796125Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie695850Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443952Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1452355Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42335Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1171393- 121221
- 1821052
- 59877