Elikkäs löysin jääkapistamme ½ vuotta vanhan lääkerasvan (päiväys tammikuu 2005), jota olen käyttänyt nyt pari päivää. Nyt alkoi kuitenkin epäilyttämään voiko siitä tulla jotain oireita yms. vai menettääkö lääke vain vanhetessaan tehoaan?
Krhm, ja sitten siinä on vielä taustalla sellainenkin, että en ole viitsinyt käydä lääkärissä (minulla on jonkinlainen tulehdus varpaassa, ollut talvesta lähtien) joten lääke jota olen omatoimisesti käyttänyt on tarkoitettu bakteeri- ja sieni-infektioille. Kai olen siis käyttänyt sitä oikeaan tarkoitukseen?
Olisin todella kiitollinen, jos joku viitsisi vastata minulle...
Krhm, ja sitten siinä on vielä taustalla sellainenkin, että en ole viitsinyt käydä lääkärissä (minulla on jonkinlainen tulehdus varpaassa, ollut talvesta lähtien) joten lääke jota olen omatoimisesti käyttänyt on tarkoitettu bakteeri- ja sieni-infektioille. Kai olen siis käyttänyt sitä oikeaan tarkoitukseen?
Olisin todella kiitollinen, jos joku viitsisi vastata minulle...
Vastaukset 3
Vanhimmat
Jotkut lääkkeet vain menettävät tehonsa, toisista tulee toksisia.
Noin pitkään ollut tulehdus tulisi näyttää lääkärille.
Pimafucort on tosiaan ko. lääkkeen nimi.
Kaipa sinne lääkärille on pakko vaivautua, tuntuu vain hölmöltä mennä kutakuinkin pienen tulehduksen takia lääkäriin... Luuletko saako apteekista jotain tarkoitukseen sopivia lääkkeitä ilman reseptiä, tai riittääkö terveydenhoitajalla käynti?
apteekista ilman reseptiä. Kysäise vaikka farmaseutilta mitä hän suosittelisi kyseiseen tulehdukseen...apteekista kyllä suosittelevat menemään lääkärille, jos se on tarpeen.