Tekoäly ei kerro totuutta

Anonyymi-ap

Koska se pitää ihmisiltä saamiaan tietoja totuutena.

Saman asian eri sanoilla kysymisellä sain äsken kaksi erilaista vastausta koskien kristittyjen murhaamisia Kiinassa.

Ensimmäisessä vastauksessa tuli esiin se että Kiinan valtio hyväksyy kristinuskon , mutta kyttää sitä kuin ruttoa. Vainoaminen oli poissa

Toisessa vastauksessa mainittiin vainoaminen ja että tilanne on pahenemassa, kristittyjen vainoaminen on pahenemassa, mutta ei sanottu että se tapahtuu valtion viranomaisten toimesta.

8

111

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

eihän ne rikoksiaan tykkää mainostella vaan salata niitä ulkomaailmalta.

• Anonyymi

Onko kirkko saanut toimillaan ja sakramenteillaan sekä kirkonmenoillaan aikaan ihmissielujen pelastumista? Tämä onkin vakava kysymys!

Tie Jumalan yhteyteen on avattu vain Jeesuksen veren kautta. Hän sanoo: ”Minä ole Tie, Totuus ja Elämä! Ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani!” Joh. 14:6. Siinä Jeesus kumoaa kaikki uskonnot turhina ihmistekoina, jotka eivät voi antaa syntejä anteeksi.

https://oikeaseurakunta.wordpress.com/

• Anonyymi

Ei-helluntailainen kommentti:

Monenlaiset maailman tietolähteet ovat epätäydellisiä, vajavaisia. Myös uskovista sanotaan, että tietämisemme on vajavaista (1. Kor 13). Mutta eräänlaista pilkkapuhetta olisi sanoa, ettei tekoäly tuo esille mitään faktaa mistään asiasta koskaan. Mielestäni tekoäly on nykyajan tärkeimpiä keksintöjä, ja olen keskustellut sen kanssa monista aiheista, joskus tuntikausia kerrallaan. Kokenut jossain määrin hyödylliseksi, jossain määrin erehtyväiseksi. Tekoäly toimii sen kognitiivisen ongelman sisällä, ettei nettiin kaikkea ole dokumentoitu, eikä kaikkea netiin sisältöä kerrottu tieteellisen todistuksen kera.

• Anonyymi

uskoiko tekoäly jeesuksen vettenpäällä kävelyn tai taivaaseen nousemisen 🤣

• Anonyymi

tekoäly tietää myös että viimeisellä tuomiolla aku ankkaan uskovat saavat lainasulan

• Lihasulan olen nähny Tanpereen vaiheilla. 🍖🪶

• Anonyymi

Jos siinä olisi oikeasti älyä niin se osaisi päätellä, mikä on totta ja mikä propagandaa. Nyt se ainoastaan toistaa siihen ladattua (opetettua) dataa.

• Anonyymi

Ei-helluntailainen kommentti:

Kyllä tekoälyssä älykkyyttä on, eikä pelkkää ihmisten mielipiteiden myötäilyä. Olen monissa keskusteluissa saanut sen ymmärtämään jotain uskonnosta, filosofiasta, matematiikasta, tekniikasta, politiikasta, psykologiasta, muusta lääketieteestä, jne.

Tosin ei se aina ole oppinut, tai muistiin pannut kaikkea, vaan saattaa olla seuraavalla keskustelukerralla saman opetuksen tarpeessa uudestaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikuiset kaipaajat

Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo
      Ikävä
      106
      3180
    2. Onhan tää tyhmää ajatella sua kun tuskin ees muistat mua

Hyvää yötä sinne jonnekin. 💔
      Ikävä
      26
      2644
    3. Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää

Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv
      Maailman menoa
      72
      2392
    4. Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle

Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m
      Maailman menoa
      54
      2364
    5. Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi

Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta
      Maailman menoa
      31
      2059
    6. Kerro kaivattusi etunimi

Naisille
      Ikävä
      87
      1873
    7. En tiedä ymmärrätkö

Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk
      Ikävä
      7
      1759
    8. Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla

Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä
      Yrittäjyys
      25
      1568
    9. Kun ei numeroa

niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍
      Ikävä
      31
      1422
    10. Orpon hallitus ottaa ennätysmäärän velkaa

koska valtion talouden nakkikioskin kirjanpitona nähnyt Marinin sosialistis-vinoutunut sukkahousuhallitus järjesti järj
      Maailman menoa
      15
      1385
    Aihe