Enpä kyllä meinaa ruveta hiljenemää tai suruliputtelemaan jonkun posahuksen takia. Kyllä sitä sitte samasta syystä keretään pelkäämää ja hiljentymään kun itsemme väkipakolla NATO:on hommataan, eiköhän täälläkin viimeistään sillo ala räjähdellä. MIETTIKÄÄPÄ SITÄ !
EI MITÄÄN HILJAISUUKSIA !
7
594
Vastaukset
- minä
Olen täysin samaa mieltä kanssasi. Niin tekopyhää tää koko homma. Heti kun länsimaissa tapahtuu jotain, pitäisi koko maailman surra..niin varmaan..
- ja pirun äkkiä.
Miksi Suomi ei voi mennä NATO:on, jos kerran 70% EU:n maista on jo siellä ja EU:n puolustus näin ollen sitoutuu NATO:n järjestelmään? Varsinkin kun meillä on pisin Venäjän vastainen raja. Posahteleeko siellä kaikissa EU-maissa nyt? No ei. Taidat olla niitä komukoita, joiden haaveet Suomen Venäjään liittymisestä menee murskaksi sillä hetkellä, kun Suomi liittyy NATO:on. Eikö niin?
- nyt siellä taas joku
voi voi......miks ja miks. Käännetään kysymys kuitenkin alkuperäiseen suuntaan. MIKSI VIT**SA KAIKISSA ASIOISSA PITÄISI JUOSTA EU:N PERÄSSÄ JA LIITTYÄ TIES MIHIN ?
Ja ohan tota rajaa Venäjän kanssa. Luuletko, että esim. USA:ta (eli määrääjä NATOSSA) kiinnostaa mikään muu kuin saada tukikohtiaan Suomeen Venäjän rajoille ? Vai ajattelitko, että Suomi sinne tarvitaan nyt muuten vaan sattumalta? - fdsgfdsggffdgdsg
"Miksi Suomi ei voi mennä NATO:on, jos kerran 70% EU:n maista on jo siellä"....ja plääpläää....
siellä taas yksi prosenttienlaskija. no ei posahtele ehkä joka paikassa ei.
Mutta onkos ne kaikki, jotka ei NATOON halua sitte jotai (huonompia ihmisiä) eli kommunisteja niinku annat ymmärtää ?
Ja vielä lisäys ei tule kyllä täälläkään olemaan hiljasuuksia ! Sen tulee kuulemaan myös lähinaapurusto.
- sammaamieltävaan
ei tule täälläkään hiljasta olemaan.
Yhtä hyviä hiljentymisen syitä tapahtuu kokoajan kaikkialla. Parempi olla hiljentymättä millekään, kuin ruveta valikoimaan.
- mielipidevaan
...ketään kiinnostaa hiljentyä noitten asioitten takia. Montakohan pommia nuo Britit on parina viime vuotena räjäytelly...ei ole paljon hiljasia hetkiä pidetty. Mutta eihän tätä tietysti olisi ääneen saanut sanoa (taas joittenkin mielestä yksi kommari, kukkahattutäti lisää).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?901757- 851242
- 1101123
- 71954
- 102884
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56828- 47741
- 36732
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47681- 33663