Rehun lisäaineeseen?
Entä, mitä tekee eläinaktivistit asian hyväksi?
Bovaer....mikä on maatalousministerin kanta
5
112
Vastaukset
- Anonyymi
Ihmetelty myös, miksi mikään eläinsuojelujärjestö/elokapina tms. ei huomaa mitä kärsimyksiä tämä aine tekee lehmälle.
- Anonyymi
Miksi et itse tee mitään asian suhteen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et itse tee mitään asian suhteen
Boikotoin, niin minä kuin muutkin asioista perillä olevat niiden firmojen maito/lihatuotteita joiden viljelijät käyttävät kyseistä rehun lisäainetta.
- Anonyymi
Ei ne varmaan tee mitään.
Eipä ole Oikeutta Eläimille -jätjestö ottanut kantaa tähän. - Anonyymi
Eikä tule ottamaankaan, koska luontojärjestöjen tavoite on lopettaa lihantuotanto Suomesta kokonaan. Sitten syödään pelkästää torakoita, ulkomaista tuotisoijaa ja tuholais-, rikkakasvi- ja kasvitautimyrkyillä kyllästettyä kasvis mössöä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 437407
Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka543693Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu473556- 623308
- 512994
Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää
Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/522970Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod342799Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint302474IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!
"Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk1931871- 471551