Pohjoisesta kajahti huoli ja joukkotekstaus Noitaopistosta Nurmijärvellä!! Oli minullekin uusi asia, mutta samalla sain vastauksen siihen ihmettelyyni ja järkytykseeni!
Nimittäin Nurmijärvellä kuoli käsittämättömissä auto-onnettomuuksissa ainakin ne kuusi nuorta kuluneen vuoden aikana. Auto jokeen ja neljä nuorta sekä nokkakolari, jossa kaksi tyttöä kuoli!! Ilmeisesti näitä kuolleita yhteen vuoteen onnettomuuksissa mahtuu jopa 10 ja nimenomaan Nurmijärvellä!
Saatanaa palvova opisto on tuonut kaupunkiin sen elämään saatanan ja hyvin lähelle. Normi-ihmiset saattavat ohimennen äimistellä, mutta tuskin kukaan on noussut julistamaan Jumalan Pyhyyttä ja suuruutta!!?
Kun ihmetellään järkyttäviä tapahtumia, on niillä aina taustansa. Ei niin, että nämä nuoret itse olisivat sotkeutuneet saatanallisiin menoihin, vaan se voima, joka sillä langenneella enkelillä on! Sillehän on annettu oikeus harjoittaa hulluuttaan.
Mutta silloin kun siitä tehdään sivistyksen osa ja palvonnan kohde ja sen arvoa nostetaan kulttuurin ja saastan kustannuksella ihmisten hyväksyntää anomaan, ovat seuraukset tällaisia!
Kun katsoo sen opisto henkilöstöä, on heistä valtaosa nimenomaan naisia, juuri satanismille ja pimeydelle alttiimpi sukupuoli. Ja kun katsoo heidän ulkoisia ominaisuuksia, niin ei sieltä sivistys häikäisevästi loista, vaan pimeys ja sen valottomuus.
On muistettava sekin, että nämä henkilöt puuhastelevat pimeyden henkivaltojen kanssa ja voivat halutessaan mobilisoida loitsuillaan ihan mitä vaan!! Siksi en ihmettelee enää ollenkaan, että kuolema, tuo saatanan yksi työkalu on niittänyt satoa ja aiheuttanut kymmenille ja sadoille omaisille joukon kysymyksiä ja loppuelämän surun ja kauhun!!
Sellainen on saatana ja sillä ihan oma opisto Nurmijärvellä!!
Mitä on tehnyt helluntaiseurakunta? Tuskin mitään, heille riittää muotomenot ja ylistyshumppa tappamaan Jumalan Henki tilaisuuksistaan. Lutterin srk osaa järjestää näitä suruhartauksia, kun jotain järkyttävää paikkakunnalla tapahtuu, mutta osaako se lukea syyt? Ei todellakaan osaa! Kyselee vain, missä Jumala sinä olit, kun tällaista kauheutta pääsi tapahtumaan?
Jumala ei ole torkkuva vaari, mutta sallii saatanalle sijan ja paikkakunta, mikä suosii ja hyväksyy saatanalliset opetukset ja menot, joutuu maistamaan sen opin surusanomia!!
DoctorT
Noitaopisto ja Nurmijärvi
18
231
Vastaukset
- Anonyymi
Ei-helluntailainen kommentti:
Joko on noitavaino alkanut? Paavali noitui henkilön sokeaksi, Jeesus kirosi viikunapuun, Vanhassa testamentissa profeetta sai tulen tulemaan taivaasta, polttamaan sotilaita. Ei pelkkä ihmeiden ja merkkien tapahtuminen ole vielä mikään oppi, jota voisi arvostella, onko se saatananpalvontaa vai mitä. - Anonyymi
Eikös se oikea syy ollut, että sillasta puuttuivat onnettomuuen estävät tukevat kaiteet. Ei siihen vielä mitään Saatanoita tarvittu.
- Anonyymi
onko siellä amma watson ?
- Anonyymi
Saatana ei tule ihmistä vastaan sarvet päässä ja hiilihanko kainalossa.
Saatana tulee ihmistä vastaan lahkosaarnaajan hahmossa, musta nahkakantinen Raamattu-kansalle painos kainalossa, hieno puku päällä. Kaulassa roikkuu kultainen krusifiksi. Hymyilee levästi ja kysyy sinulta: Rakas ystävä, oletko uskossa, tunnetko Jeesuksen? Lähde meidän mukaan, niin tutkitaan Raamattua yhdessä.- Anonyymi
2.Kor.11
13 Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
14 Eikä ihme; sillä itse Saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
15 Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.
Kurikassa on noitakauppa. 👹 Siellä Kurikassa kaatui sikoja kuljettanut kuorma-auto ja polliissi joutui lopettaan sikoja. 🐷😿Selevä syy-yhteys hengimaalimassa noitakaupalla ja onnettomuuvvella. Tietäjät tietää. 🧙♂️🧙♀️🧙☠️
- Anonyymi
Raamatun mukaan sika on saastainen eläin.
- Anonyymi
Olishan ne siat muutenkin lopetettu.
- Anonyymi
Saatana on vahvempi kuin Jeesus.
- Anonyymi
Joh. 14:30
En minä enää puhu paljoa teidän kanssanne, sillä maailman ruhtinas tulee, ja minussa hänellä ei ole mitään.
- Anonyymi
Ap. t. 19:15
mutta paha henki vastasi heille sanoen: "Jeesuksen minä tunnen, ja Paavalin minä tiedän, mutta keitä te olette?"
Mark. 9:22
"Henki on monet kerrat kaatanut hänet, jopa tuleen ja veteen, jotta saisi hänet tapetuksi.- Anonyymi
Hurmoshenki päälle ja tönäisy otsaan ja suorilta jaloilta selälleen kovalle lattialle kaataminen, mikä sen tarkoitus on ollut?
Ellei siepparit ole hereillä, niin huonosti olisi käynyt.
- Anonyymi
Nurmijärven seurakuntaviesti. "Sen, minkä te teitte yhdelle näistä huono-osaisista veljistäni ja sisaristani, te teitte minulle." Matteuksen evankeliumi 25:40. Raamatun sanaa muutettu!
- Anonyymi
Jeesus tarkoittaa "veljellä" toista Juutalaista.
Matt. 15:24
Mutta Jeesus vastasi: "Ei minua ole lähetetty muita kuin Israelin kansan kadonneita lampaita varten."
- Anonyymi
Matt.25:40 Niin vastaa kuningas ja sanoo heille: totisesti sanon minä teille: sen minkä te olette tehneet yhdelle niistä vähimmistä minun veljistäni, sen te teitte minulle. Biblia (1776)
- Anonyymi
Ei siellä pyhässä kaupungissa ole muita kuin Juutalaisia ja muita Israelin 12 heimon jälkeläisiä.
Ilm. 21:12
Sitä ympäröi suuri ja korkea muuri, jossa oli kaksitoista porttia, ja niitä vartioi kaksitoista enkeliä. Portteihin oli hakattu Israelin kahdentoista heimon nimet. [21:12,13: Hes. 48:31-34]
Ilm. 21:14
Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet. [Hes. 48:31] - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siellä pyhässä kaupungissa ole muita kuin Juutalaisia ja muita Israelin 12 heimon jälkeläisiä.
Ilm. 21:12
Sitä ympäröi suuri ja korkea muuri, jossa oli kaksitoista porttia, ja niitä vartioi kaksitoista enkeliä. Portteihin oli hakattu Israelin kahdentoista heimon nimet. [21:12,13: Hes. 48:31-34]
Ilm. 21:14
Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet. [Hes. 48:31]Sak. 2:12
Herra Sebaot on oman kunniansa tähden lähettänyt minut niiden kansojen luo, jotka ovat ryöstäneet teitä. Hän sanoo niille näin: -- Joka koskee minun kansaani, se koskee minun silmäterääni. [5. Moos. 32:10; Ps. 17:8]
- Anonyymi
Netanjahu on tämän ajan profeetta Elisa.
1. Kun. 19:17
Ja on tapahtuva näin: joka välttää Hasaelin miekan, sen surmaa Jeehu, ja joka välttää Jeehun miekan, sen surmaa Elisa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"124599Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo1394485Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m753340- 262764
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv862482Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html232470Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään62467Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä292450Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta412436Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset322426