Jeesus ei ollut, eikä ole Jumala.

Anonyymi-ap

Johanneksen evankeliumi:
17:3 Mutta tämä on iankaikkinen elämä, että he tuntevat sinut, joka yksin olet totinen Jumala, ja hänet, jonka sinä olet lähettänyt, Jeesuksen Kristuksen.

Johanneksen evankeliumi:
20:17 Jeesus sanoi hänelle: "Älä minuun koske, sillä en minä ole vielä mennyt ylös Isäni tykö; mutta mene minun veljieni tykö ja sano heille, että minä menen ylös, minun Isäni tykö ja teidän Isänne tykö, ja minun Jumalani tykö ja teidän Jumalanne tykö".

Ilmestyskirja:
3:12 Joka voittaa, sen minä teen pylvääksi Jumalani temppeliin, eikä hän koskaan enää lähde sieltä ulos, ja minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, sen uuden Jerusalemin, joka laskeutuu alas taivaasta minun Jumalani tyköä, ja oman uuden nimeni.

........

Galatalaiskirje:
3:20 Välimies taas ei ole yhtä varten; mutta Jumala on yksi.

1.Timoteuksen kirje:
2:5 Sillä yksi on Jumala, yksi myös välimies Jumalan ja ihmisten välillä, ihminen Kristus Jeesus,

Hebrealaiskirje:
5:7 Ja lihansa päivinä hän väkevällä huudolla ja kyynelillä uhrasi rukouksia ja anomuksia sille, joka voi hänet kuolemasta pelastaa; ja hänen rukouksensa kuultiin hänen jumalanpelkonsa tähden.

5

79

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Isä, Poika ja PH ovat Jumalan itseilmaisua.

• Anonyymi

Pyhä henki on Paavalin lanseerama, ja se tarvitaan kristinuskoon, saamaan demonit helvetistä uskovien kimppuun, sillä ei ole mitään tekemistä Jeesuksen kanssa (Ap.19).

Todellisuudessa tarinan mukaan - sen sadun minkä juuri kiistätte - kyseessä on Paha henki, joka nousee helvetistä. Ja jos isä ja poika ovat erikseen - siihen ei liity Pyhä henki termi.

On kaksi eri oppia - niitä ei voi sotkea keskenään.

• Anonyymi

Niin, mutta kristinusko onkin satu, jossa on kaksi Jumalan nimistä,.

Ja on saatava häviämään ISRAELIN JUMALA, siinä missä sitä Jumalaa opettanut ISRAELILAINEN Jeesuskin, kun täytyy saada valta JUUTALAISTEN Jumalalle, jonka Jeesus sanoo olevan Saatana, että saadaan oma valtio muka Israelin Jumalan lupaamana juutalaisille Palestiinan alueelta, joiden uhrikulttia ISRAELIN JUMALA sanoo iljetykseksi, kun kieltää viattoman veren vuodattamisen.

Teiltä on totaalisesti hukassa murhan motiivi.

Ei tällä ole mitään tekemistä teidän luulojen, kuvitelmien tai Jeesuksen evankeliumeiden kanssa - ainoastaan Jeremian kirja 7 luvun, mutta onhan se hyvä, kun itse osoitatte, ettei mitään syntejä sovitettukaan, eikä mitään perisyntiäkää ollut, eikä Jumala syntynytkään ihmiseksi.

Hyvin sahasitten taas oksan, jolla olette istuneet. Koko kristinusko onkin valetarina, kuten vakuutattekin - pelkkä jumalahuijaus.

• Anonyymi

Ei, Jeesus ei ollut Jumala, eikä Jumala vehkeillyt paratiisissa Saatanan kanssa, eikä istuttanut puuta, mihin ei saanut koskea, eikä joutunutkaan kolminaisuusopin, Athanasioksen tunnustuksen, mukaan, syntymään ihmiseksi oman mokansa korjaamiseksi, eikä ole koskaan ollut mitään perisyntiä tai muitakaan syntejä, eikä kenenkään pahoja tekojakaan ole mitenkään sovitettu vasn näin ollen, jokainen on ihan itse - ja edelleenkin - vastuussa kaikesta tekemisestään.

• Anonyymi

Juu ei. Vaikka olisi ollut ihan yhtä hyvä jumala kuin mikä muu pökkelö tahansa. Vähän lyhytikäiseksihän tuo jäi.

Oikeasti se oli tietysti ihan tavanomainen uskontohuijari.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      114
      11068
    2. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      152
      10292
    3. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      26
      8030
    4. Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki

Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h
      Maailman menoa
      180
      6478
    5. Metsäalan rikolliset

Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.
      Sotkamo
      48
      5533
    6. Milloin viimeksi näit kaivattusi?

Toimisitko nyt toisin kuin siinä tilanteessa teit?
      Ikävä
      73
      5041
    7. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      143
      4347
    8. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      24
      4214
    9. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      57
      4014
    10. Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"

Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris
      Maailman menoa
      132
      3587
    Aihe