Äiti kävi juuri äsken siivoamaasa minun pikku yksiön. Ei tämä edes ole mikään miniasunto vaan saunat ja parvekkeet löytyy.
Olen kyllä huomioinut siisteden merkityksen. Paljon on laatukamaa on mun kämpässä. mutta siisteys on heikko lenkki
Lähtiessä antoi vielä 100€ rahaa kulututukseen. Luulen että nämä varat menee joulun viettoon.
Onko muilla näin hyvä äiti?
Mb_76
Äitin huolenpito.
40
801
Vastaukset
- Anonyymi
Harvalla äidillä on noin aikaansaamatonta lasta. Luulisi kasvattajaa masentavan epäonnistumisensa.
- Anonyymi
Yksiön siivoomisessa menee koko päivä sukkelaan kun ryystääpi olutta aina pölypussin vaihdossa, vaikka sitä ei olisikaan.
- Anonyymi
Tuntiin saa jynssättyä asunnon tiptop kuntoon, kun tekee tämän säännöllisesti. Eli joka päivä.
Minulla on hyvin menestyvä Äiti ja sisko on kanssa. Olen tosi tyytyväinen, että omaiset pärjää paremmin kuin minä. Ei kyllä minullakaan huonosti mene. Ei ole läheiset minun vastuksina, vaan saa välillä näitä lahjoituksia itse. Ajattelen kyllä läheisiä ja autan, jos sellainen tulee kohdalle.
Mb_76
- Anonyymi
Ja sinäkö et edes häpeä - hyi - 'aikuinen' lapsi. Sinunhan se pitäisi olla, joka käy siivoamassa äidillesi, koska jos olet 1976 syntynyt, hän on jo iäkkäämpi ihminen.
- Anonyymi
Äiti ottaa lupaa kyselemättä imurin ja alkaa siivomaan. Äitillä on jo 70v ikää, mutta huippukunnossa. Autoa ei omista, joten polkupyörällä kulkee kauppakierrokset ja muut menot. Vanhuuden vaivoja ei vielä ole. Äiti on varsinainen siivous intoilja ja kaikki on jynssätty puhtaaksi hänen asunnossaan. Itseä kiinnostaa sisustaminen, joten siivous on osa sisustusta. Eli paljon on opittavaa äidiltä.
Jos haluaa muistaa rahallisesti lapsiaan, niin kyllä se minulle sopii. Minulla on muhkea säästötili, joten olen omillani toimeen tuleva. Siskolla menee minuakin paremmin, kun on oma virka ja taloudellisia vaikeuksia ei ole. Pitää koputtaa puuta!
Vähävaraisuuta on maailma täynnä, joten pitää olla tyytyväinen, että menee näinkin hyvin! ja säästynyt varsinaiselta köyhyydeltä.
Mb_76 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äiti ottaa lupaa kyselemättä imurin ja alkaa siivomaan. Äitillä on jo 70v ikää, mutta huippukunnossa. Autoa ei omista, joten polkupyörällä kulkee kauppakierrokset ja muut menot. Vanhuuden vaivoja ei vielä ole. Äiti on varsinainen siivous intoilja ja kaikki on jynssätty puhtaaksi hänen asunnossaan. Itseä kiinnostaa sisustaminen, joten siivous on osa sisustusta. Eli paljon on opittavaa äidiltä.
Jos haluaa muistaa rahallisesti lapsiaan, niin kyllä se minulle sopii. Minulla on muhkea säästötili, joten olen omillani toimeen tuleva. Siskolla menee minuakin paremmin, kun on oma virka ja taloudellisia vaikeuksia ei ole. Pitää koputtaa puuta!
Vähävaraisuuta on maailma täynnä, joten pitää olla tyytyväinen, että menee näinkin hyvin! ja säästynyt varsinaiselta köyhyydeltä.
Mb_76Tolla nimimerkillä mb_76 niin äitis on saman ikäinen kuin ukkeli itse heh.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tolla nimimerkillä mb_76 niin äitis on saman ikäinen kuin ukkeli itse heh.
Olen noin 50v vanha.
Mb_76 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen noin 50v vanha.
Mb_76Välillä päälle 70v
- Anonyymi
Monet suuttuisi, jos läheiset tulisi siivomaan kotia. Minun mielestä siivotkoon, jos siitä tulee mielihyvää. Otan tämän opin kannalta. Kun äiti selvästi pitää minun sisustustavasta ja haluaa keskittyä myös siivouksen merkitykseen.
Mb_76
- Anonyymi
Olen kuulkaas ryypänny varm 15vuotta ja tosi rankasti
Mb_76 - Anonyymi
Äidit on kullan arvoisia. Kun hän muutti palvelutaloon, niin lahjoitti säästönsä
pois että ne ei näkyisi tilillä. Nyt vielä 10 vuoden päästäkin niitä on jäljellä ja
voin niitä käyttää satunnaisiin menoihin kuten jouluun tai kesälomaan.
Pelkällä eläkkeellä pärjää hyvin siellä palelutalossa ja voi vieläpä anoa
Kelalta erilaisia tukiaisia kuten asuntotuki tai hoitotuki ja palvelusetelit.- Anonyymi
Sana on asumistuki
- Anonyymi
Harvoja miehiä kiinnostaa sisustaminen. Oletko homo? Vai miksi hommaat Artekkia ja Lundiaa. Auton jynssääminen kiinnostaa ylleensä monia miehiä enemmän. Vai onko tämä niitä uuden sukupolven hömpötyksiä?
- Anonyymi
En ole homo. Naisen puute laittaa tekemään naisten hommia ja pidän siitä. Minua kiinnostaa myös arkkitehtuuri ja Alvar Aallon tuoteet. Minulla onkin näitä noin 3kpl. Eli minulla on normaalia Iskun kamaa tavarat ja sitten kirsikkana kakussa muutama Artekki.Sijoitan asuntoon myös tulevaisuuden varalta. Jos tulee vaikeat ajat, niin on helpompi kärsiä nämä ajat siistissä asunnossa.
Mb_76 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole homo. Naisen puute laittaa tekemään naisten hommia ja pidän siitä. Minua kiinnostaa myös arkkitehtuuri ja Alvar Aallon tuoteet. Minulla onkin näitä noin 3kpl. Eli minulla on normaalia Iskun kamaa tavarat ja sitten kirsikkana kakussa muutama Artekki.Sijoitan asuntoon myös tulevaisuuden varalta. Jos tulee vaikeat ajat, niin on helpompi kärsiä nämä ajat siistissä asunnossa.
Mb_76Tämä on loputon rahan reikä ja aina tulee uutta ostettavaa. Minulla tuli muutto ja alkoi taas alusta tämä sisustusrumba. Uusi kellokin pitäisi hommata. Eli menoja siis on.
Mb_76 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on loputon rahan reikä ja aina tulee uutta ostettavaa. Minulla tuli muutto ja alkoi taas alusta tämä sisustusrumba. Uusi kellokin pitäisi hommata. Eli menoja siis on.
Mb_76Miksi et siis siivoaisi kotiasi kunniallisesti. Sinullahan on näitä leluja elinmukavuutta lisäämässä. Menneet sukupolvet eivät edes uneksikkaan tällaisesta. Ja silti on pitänyt kodin siistinä.
Suunta on oikea. Mutta siisteys vielä puuttuu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et siis siivoaisi kotiasi kunniallisesti. Sinullahan on näitä leluja elinmukavuutta lisäämässä. Menneet sukupolvet eivät edes uneksikkaan tällaisesta. Ja silti on pitänyt kodin siistinä.
Suunta on oikea. Mutta siisteys vielä puuttuu.Pitää ottaa tavoitteksi, että asunto pysyy sotilaallisessa järjestyksessä. Tämä on ollut pitkän ajan haave, ja toteuttamatta vaille valmis. Tämä siisteys vaatii noin tunnin jynssäystä per päivä. Eli helppo nakki. Kompakti sotilasasunto on haave. Leluja on kyllä yllin kyllin.
Mb_76 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää ottaa tavoitteksi, että asunto pysyy sotilaallisessa järjestyksessä. Tämä on ollut pitkän ajan haave, ja toteuttamatta vaille valmis. Tämä siisteys vaatii noin tunnin jynssäystä per päivä. Eli helppo nakki. Kompakti sotilasasunto on haave. Leluja on kyllä yllin kyllin.
Mb_76Tupatarkastus kun äiti tulee kylään! Riesansa kullakin. Sotilaallinen kuri on kyllä ihan kiva!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tupatarkastus kun äiti tulee kylään! Riesansa kullakin. Sotilaallinen kuri on kyllä ihan kiva!
Pitää ottaa tavoitteksi, että seuraavalla äidin käynnillä on kaikki tip top kunnossa. Jopa roska-astian ympäristö. Tässä asunnossa on potentiaalia kompaktiksi sotilas asunnoksi. Tunti vain päivässä riittää kodin siivoukseen. Leluja on kyllä yllin kyllin, joten miksi en pitäisi huolta näistä leluista.
Mb_76
- Anonyymi
Ä i d i n . Otsikkoon ei panna pistettä.
HYVÄ ÄITI! 😇👍
- Anonyymi
Mun isä siivosi 70 luvulla koko talon ja huusi vielä alasti ikkunasta että
ÄLKÄÄ SITTE ENÄÄ TULUKO TAKASI!
savoon - Anonyymi
Tuo ei ole äitin huolenpito, vaan laiskan osaamattoman mukulan huolenpitoa.
KUULIKKO! - Anonyymi
Eikö vässykkä osaa hakea töitä eikä edes kotiaan siivota.
- Anonyymi
Jo nuoresta asti huomasin että olen homo ja huh elämäni aikana olen homoillut paljon.
Mb_76- Anonyymi
Nikkivaras se siellä kirjoittelee. En ole homo, vaan naiset kiinnosti varsinkin nuorempana liiankin kanssa. Nyt on 50v täynnä ja naiset ei liiemmin kiinnosta. Elän tyytyväisenä tätä sinkkuelämää . Kaikkea hauskaa voi tehdä itsekseen. Pitkä avioliitto on kyllä takana ja päättelin ettei enää koskaan halua uudelle kierrokselle.
Mb_76
- Anonyymi
Joo ei näitä tosissaan kannata ottaa.
jaa geitä?
no noita.
Nb_69 Jaahas, saunat ja parvekkeet Eli asunnossasi on useampi sauna ja parveke.
- Anonyymi
Niin kyllä pikkusessa bastussa on oltava kunnon tuuletus. Yhdellä mökillä pääsi järveen ihan suoraan löylystä.
- Anonyymi
Entäs kun äiti kuolee etkä ole hoitanut ajoissa asioitasi kuntoon?
- Anonyymi
Minulla oli,hyvä ja paras. Rahallisesti tuki,itse kyllä olen aina kotini siivonnut .
- Anonyymi
Vieläkin on niitä muorilta jääneitä pennosia jäljellä.
Kun niitä käyttää vain todella pakottavissa tilanteissa. - Anonyymi
Ei ole äire koskaan siivonnut asuntoani mitä omillani olen asunut.Ja ikää on 57v.
- Anonyymi
Minulla on asunto puhtaimmasta päästä, mutta äiti haluaa silti antaa viimeisen silauksen asunnolle. Minulla kävi vieraita ja kehuivat asunnon siisteyttä ja viihtyisyyttä. 2 päivää myöhemmin tuli äiti kylään ja asunto ei kelvannut hänelle. Vaatii ilmeisesti sotilaallista kuria. Minulle tämä kyllä käy!
Pitää elää näillä eväillä, että on ylipaapova äiti.
Mb_76 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on asunto puhtaimmasta päästä, mutta äiti haluaa silti antaa viimeisen silauksen asunnolle. Minulla kävi vieraita ja kehuivat asunnon siisteyttä ja viihtyisyyttä. 2 päivää myöhemmin tuli äiti kylään ja asunto ei kelvannut hänelle. Vaatii ilmeisesti sotilaallista kuria. Minulle tämä kyllä käy!
Pitää elää näillä eväillä, että on ylipaapova äiti.
Mb_76Olet siis käynyt armeijan? Monet ei nykyaikana edes halua käydä sitä. Se on sääli. Näitä armeijan oppeja on hyvä myös toteuttaa arkielämässä. Esim. tupatarkastukset. Sinulla on se vääpeli, joka tekee tupatarkastuksen, eli äiti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet siis käynyt armeijan? Monet ei nykyaikana edes halua käydä sitä. Se on sääli. Näitä armeijan oppeja on hyvä myös toteuttaa arkielämässä. Esim. tupatarkastukset. Sinulla on se vääpeli, joka tekee tupatarkastuksen, eli äiti.
Olet varsinainen Seymour Skinner. Äidin talutusnuorassa olet. Kasva aikuiseksi ja elä itsenäistä elämää. Vai vaatiiko tämä sotilaallinen elämä aina auktoriteetin jota kunnioitettava?
- Anonyymi
No sitten jos äiti haluaa hallita niin kyllä muihinkin asioihin puuttuu.
- Anonyymi
Kylä isätkin ossaavat hoitaa.
https://youtu.be/Kivxc9wZg6Y?t=143 - Anonyymi
Jo nuorena huomasin olevani homo ja imin äidistä naisellisuutta.Nuorena mulla oli paljon homosuhteita Huh.Äiti kieltää minua joka asiassa.
Mb_76- Anonyymi
Nikkivaras on ottanut minut maalitauluksi. Eikö sinulla ole muuta elämää? Hanki elämä.
Mb_76 se aito
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia
ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä294301S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski
Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi154212Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan
Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan2493878Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"
Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos642369Sandels tölkin hinta nousi 1,29 eurosta 1,32 euroon
Mitähän järkeä valtiolla on verottaa tuotakin elintarviketta niin kovasti, että on järkevämpää käydä hakemassa ulkomailt431811Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi771694Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?
Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont11508Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin
🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu61425- 1051417
Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!
Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva111331