Äiti kävi juuri äsken siivoamaasa minun pikku yksiön. Ei tämä edes ole mikään miniasunto vaan saunat ja parvekkeet löytyy.
Olen kyllä huomioinut siisteden merkityksen. Paljon on laatukamaa on mun kämpässä. mutta siisteys on heikko lenkki
Lähtiessä antoi vielä 100€ rahaa kulututukseen. Luulen että nämä varat menee joulun viettoon.
Onko muilla näin hyvä äiti?
Mb_76
Äitin huolenpito.
5
102
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Harvalla äidillä on noin aikaansaamatonta lasta. Luulisi kasvattajaa masentavan epäonnistumisensa.
- AnonyymiUUSI
Yksiön siivoomisessa menee koko päivä sukkelaan kun ryystääpi olutta aina pölypussin vaihdossa, vaikka sitä ei olisikaan.
- AnonyymiUUSI
Tuntiin saa jynssättyä asunnon tiptop kuntoon, kun tekee tämän säännöllisesti. Eli joka päivä.
Minulla on hyvin menestyvä Äiti ja sisko on kanssa. Olen tosi tyytyväinen, että omaiset pärjää paremmin kuin minä. Ei kyllä minullakaan huonosti mene. Ei ole läheiset minun vastuksina, vaan saa välillä näitä lahjoituksia itse. Ajattelen kyllä läheisiä ja autan, jos sellainen tulee kohdalle.
Mb_76
- AnonyymiUUSI
Ja sinäkö et edes häpeä - hyi - 'aikuinen' lapsi. Sinunhan se pitäisi olla, joka käy siivoamassa äidillesi, koska jos olet 1976 syntynyt, hän on jo iäkkäämpi ihminen.
- AnonyymiUUSI
Olen kuulkaas ryypänny varm 15vuotta ja tosi rankasti
Mb_76
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on636783- 686782
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1475438Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist504483En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛204089Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?53650- 373228
- 283153
Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris752769Köysi alkaa kiristyä putinin kaulalla....
Putin pelkää eniten juuri omaa porukkaansa, ja siihen on varmasti syytä kun sota ei ole mennyt hyvin, tappiot ovat valta402259