Vastaavaa lojaliteettia saman ikäryhmän autoissa ei ole muissa käyttövoimissa. Dieselautoilijoista dieselissä pysyy 21,5 prosenttia ja bensiiniautoilijoista saman käyttövoiman valitsee 36 prosenttia.
Hybrideissä päästään lähelle sähköautoilijoiden lojaliteettia, hybridikuskeista 61 prosenttia valitsee seuraavaksi autoksi myös hybridin. Hybridiautot näyttävät toimivan myös porttina sähköautoiluun, sillä 25 prosenttia hybridikuskeista valitsee autoa vaihtaessaan täyssähköauton.
Hybridin ajatellaan usein olevan välivaihe täyssähköön, mutta meidän tilastomme kertovat, että hybridikuskit ovat selvästi mieltyneet teknologiaan. Tähän yksi suuri tekijä on varmasti Toyota-kuskien merkkiuskollisuus ja automerkin edelläkävijyys itselataavissa hybridiautoissa.
https://www.sttinfo.fi/tiedote/71604063/sahkoautoilijat-ovat-uskollisimpia-kayttovoimalle-vain-joka-neljas-vaihtaa-enaa-muuhun?publisherId=69817318&lang=fi
Sähköautoilijoista peräti 75 prosenttia valitsee seuraavaksi autokseenkin sähköauton.
4
96
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo osoittaa, että sähköautoihin ollaan tyytyväisiä. He tietävät, eivät ne, jotka eivät ole koskaan ajaneet edes sähköautolla.
- Anonyymi
Pitäiskö poika sun hankkia elämä, eikä koko ajan vahtia kuinka monta jotakin on myyty tai olemassa? Miten joku auto voi olla jollekin noin tärkeä asia? Itselleni auto on vain välttämätön paha, jolla siirretään se keho pisteestä A pisteeseen B. Pääasia että se toimii ja hoitaa hommansa. Ihan sama millä se voimalla se liikkuu.
- Anonyymi
Kuka on niiden sähköautojen omistaja ja kuka vain haltija?
- Anonyymi
On ollut bensaa, dieseliä, hybridiä ja sähköä. Mielestäni kaikki olleet ihan ok, tai no - 6,5 litraisen diesel-Chevy Vanin kulutus oli kyllä melkoista ja ajo-ominaisuudet hmm...
Vaikka sähkis nyt pääasiallisena ajokkina onkin, niin vaikea sanoa mikä olisi seuraava. ID4 on kyllä ihan ok, lämpiää nopeasti, eikä tule vilu ainakaan vielä -25 lukemilla.
Oiken muuta negatiivista tuossa olekaan, mutta kulutus nousee noilla pakkasilla lukemille n. 30 kWh sataselle ja se on turhan paljon.
Painoa on kyllä melko reippaasti, mutta sen kanssa pärjää. Talviliukkailla on todellakin syytä katsoa, mihin auton pysäköi. En suosittele kokeilemaan jäistä mäkeä, sillä on ihan eri asia onko päällä pelkkä käsijarru vaiko etuvetoisen P-asento + takapyörien käsijarru.
Vaikka minulla on ollut autoja jo 40 vuotta, niin kantapaaän kautta piti tuokin oppia. Oppi maksoi vakuutusyhtiölle 6000 €, minulle 500 € omavastuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.633776Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j883159Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin812381Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.141630Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m701398- 981270
Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä401172Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?11011Huippu, kaupunki ostaa hotellin
Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä551005- 49993