Jäsenmäärä on kuulemma noussut. Paljonko ja montakos niitä jäseniä on?
Satakunnan vaparien
18
255
Vastaukset
Näyttää viisi viimeistä vuotta olevan 41, 44, 46, 48, 52. Kuluvasta vuodesta ei ole tietoa minulla.
Mukaan pääsee osoitteessa https://vapaa-ajattelijat.fi/liity-jaseneksi/- Anonyymi
Ei tuollaisia tietoja saa kertoa. Palstan antivapari voi saada vaikka jonkun kohtauksen..
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuollaisia tietoja saa kertoa. Palstan antivapari voi saada vaikka jonkun kohtauksen..
Eiköhän hän tehokkaasti jätä lukematta tällaiset avaukset. Otsikossahan ei haukuttu va-liittoa.
Eipä silti, en itsekään jaksa enää availla noita loputtomia "niin-ja-niin vähän kuuluu vapareihin" -ketjuja.- Anonyymi
jori.mantysalo kirjoitti:
Eiköhän hän tehokkaasti jätä lukematta tällaiset avaukset. Otsikossahan ei haukuttu va-liittoa.
Eipä silti, en itsekään jaksa enää availla noita loputtomia "niin-ja-niin vähän kuuluu vapareihin" -ketjuja.Hyvät herrat, minähän olen tehnyt tämän keskustelun avauksen.
Anonyymi kirjoitti:
Hyvät herrat, minähän olen tehnyt tämän keskustelun avauksen.
No mutta. Kun aina kysytään päinvastoin, niin vaihteluksi: Harmittaako va-yhdistyksen jäsenmäärän nousu?
- Anonyymi
No mutta. Kun aina kysytään päinvastoin, niin vaihteluksi: Harmittaako va-yhdistyksen jäsenmäärän nousu?
Ei ollenkaan, miksi se harmittaisi?
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollenkaan, miksi se harmittaisi?
Silloin et ole antivapari.
Tällä termillä minä siis en tarkoita kirkko-, uskonto- tai uskomyönteistä, vaan jotain kirjoittajaa jolle tärkeintä on haukkua va-liittoa ottamatta kantaa tavoitteisiimme.- Anonyymi
Silloin et ole antivapari.
Tällä termillä minä siis en tarkoita kirkko-, uskonto- tai uskomyönteistä, vaan jotain kirjoittajaa jolle tärkeintä on haukkua va-liittoa ottamatta kantaa tavoitteisiimme.Niin, minä en tietenkään ole mitään tai kukaan siksi, että jotkut kirjoittajat antivapariksi ovat nimitelleet. Ja näin varmasti nimitellään myös tulevaisuudessa.
Anonyymi kirjoitti:
Niin, minä en tietenkään ole mitään tai kukaan siksi, että jotkut kirjoittajat antivapariksi ovat nimitelleet. Ja näin varmasti nimitellään myös tulevaisuudessa.
Kuten sanottu, tämän perusteella et täytä määritelmää.
- Anonyymi
Kuten sanottu, tämän perusteella et täytä määritelmää.
Porilaiset o nii suuruudehullui, et ne luulee olevas vastustuksen kohre. Muuttaisivat varmaa kaupunki nimekski Metropori, jos vaa vois.
- Anonyymi
Satavapari syksy 2005 ilmestynyt.
- Anonyymi
No teilläpäs nopeita ollaan.
- Anonyymi
Eiku syksy 2025. Jossain on se linkkikin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiku syksy 2025. Jossain on se linkkikin.
Joo. Tulee vuonna 2045, siis se linkki. Onkos Satakuntaan muuttanut paljon väkeä Hämeestä?
https://vapaa-ajattelijat.fi/satakunta/satavapari-lehti/
Lisätietona, sikäli kun oikein katsoin niin näyttää pari henkeä jäsenmäärä taas kasvaneen. Eihän se paljon ole, mutta suunta on oikea ja kasvu jatkunut pitkään. Samalla se muistuttaa muitakin siitä, että kasvu on mahdollista.
- Anonyymi
Siellä taidetaan käsitellään tällä hetkellä 2005 saapuneita hakemuksia 🛌🧘😶
Monet tulevat olemaan yllättyneitä jäsenyydestään. Anonyymi kirjoitti:
Siellä taidetaan käsitellään tällä hetkellä 2005 saapuneita hakemuksia 🛌🧘😶
Monet tulevat olemaan yllättyneitä jäsenyydestään.Heh. Silloin tuo taisi jo käsitellä hakemuksia tosin, muistelen että oli 2004 perustettu.
- Anonyymi
Hurjaa nousua on tapahtunut joten kannattaa julkaista tiedote.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1217266Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden5015424Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1513335Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2162641Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t492350Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681298Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431282En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771262Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111169- 1111153