Niin tarvitsee ammattiauttajan apua.
Tuonpuoleisessa asia selviää lopulta kuitenkin sillä se on uskontovapaata vyöhykettä.
Jos uskoo mielikuvitusolentoihin
13
156
Vastaukset
- Anonyymi
Olen, anteeksi vaan , sitä mieltä että uskovaisia on jymäytetty
Uskon kyllä henkimaailmaan. - Anonyymi
Tuonpuoleiseen mennään kaikki joskus.
Tuonpuoleinen on koko universum joten tilaa on.
Siellä liikutaan ajatuksen voimalla hujauksessa miljoonien valovuosien päähänkin mutta lopulta kuitenkin palaamme tänne maan päälle uuteen kehoon. - Anonyymi
Mistähän aloittaja nyt puhuu? Mielikuvitusolentoihin. Ainakin Jeesus on ollut historiallinen olento. Pyhässä maassa on paljon paikkoja, missä hän on ollut.
Jokainen, joka oikeasti on tullut uskoon, kokee, että tämä on totta. Voi käydä ajan kanssa, että ei tarvita ENÄÄ ammattiauttajia, kun on Jeesus sydämessä.
Joh 7 : 17
Jeesus sanoi: " Jos joku tahtoo tehdä hänen tahtonsa, tulee hän TUNTEMAAN, onko tämä oppi Jumalasta, vai puhunko minä omiani. "- Anonyymi
Sellaisesta mielikuvitusolennosta joka antaa synnit anteeksi.
- Anonyymi
Taivaassa majaa pitävä Jeesus on fiktiota. Ei ole taivasta eikä siellä elävää Jeesustakaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taivaassa majaa pitävä Jeesus on fiktiota. Ei ole taivasta eikä siellä elävää Jeesustakaan
Miksi se on niin vaarallinen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi se on niin vaarallinen?
Raamattu sanoo mm, Hän on tullut, että ihmisellä olisi elämä ja yltäkylläisyys !
Miksi se on asia jota vastaan moni taistelee? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raamattu sanoo mm, Hän on tullut, että ihmisellä olisi elämä ja yltäkylläisyys !
Miksi se on asia jota vastaan moni taistelee?Elämä ja yltäkylläisyys tulee ilman mielikuvitus jeesustakin.
- Anonyymi
Evoluutioon uskovat, uskovat oman mielikuvituksensa tuotteisiin.
Usein ihmiset uskovat sen, minkä haluavat uskoa. Asian todenperäisyydellä ei ole niin väliä.- Anonyymi
Joo minä en ainakaan usko wttä tässä ollaan joskus oltu keltasia klönttejä alkurapakon rannalla.
Siihen ei mielikuvitukseni riitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo minä en ainakaan usko wttä tässä ollaan joskus oltu keltasia klönttejä alkurapakon rannalla.
Siihen ei mielikuvitukseni riitä.Puhuvaankäärmeeseen uskot
- Anonyymi
Kun tieto loppuu niin usko alkaa.
Ei saa uskoa, pitää tietää. - Anonyymi
Aikoinaan Presidentti Mauno Koivisto luki Raamattua ja uskoi Jumalaan.
Presidentti Sauli Niinistö ja hänen vaimonsa lukevat myös Raamattua ja uskovat Jumalaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam1205272Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu434970Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju524427Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko693988- 853414
Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta683299IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan1523271Kun aika on oikea niin
Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �171602- 451541
Jos sulla ei olis ollut tunteita
Tuskin olisit reagoinut niin voimakkaasti, mies? Vai oliko vetäytymiseen jokin muu syy kuin luulit ettei mua kiinnosta?1291160