Kaikki ne tuhotaan Jeesuksen terävällä miekalla, joilla EI OLE LIITTOSUHDETTA Jumalan kanssa.
Jumalaton, ota selvää onko sulle mahdollista tehdä liittosuhde Jeesuksen kanssa ja kuinka sen voi tehdä.
Varoitus jumalattomille
14
114
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Jumala tekee ikuisen liiton perisyntisen ihmisen kanssa kristillisessä kasteessa,
ei muutoin.
1. Piet. 3:21
Tuon esikuvan mukaisesti TEIDÄT PELASTAA NYT KASTE, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska JUMALA TEKI kanssanne hyvän omantunnon LIITON. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus.- AnonyymiUUSI
Luterilainen päänvalelukaste ja tämän kasteen kautta saatava usko on olemattomista höpöttämistä. Olemattomasta uskoon tulosta luterilaisen kasteen kautta höpöttäminen on kestänyt vuosisatoja. Miljoonat Jeesuksen omat ovat menettäneet henkensä luterilaisten kiivaudesta kasteeseensa, jota ei löydy Jumalan ilmoituksesta.
Luterilaisen kaste on pahaa ja luterilaisen kasteen hedelmät ovat kammottavia: kidutuksia ja hukuttamisia, murhia, silpomisia ja vankeutta ja mestauksia.
- AnonyymiUUSI
Monet menee liittoon Sodoman kuninkaan kanssa.
1. Moos. 14:21
Sodoman kuningas sanoi Abramille: "Anna minulle ihmiset. Karjan ja tavaran voit pitää itse." - AnonyymiUUSI
Blaa blaaa blaaaaa....
- AnonyymiUUSI
Suosittelen sinulle psykiatrin vastaanottoa kun uskot tuollaisiin höpöhöpöjuttuihin.
- AnonyymiUUSI
Taitaa jumalaton suositella omasta kokemuksestaan, teitähän jumalattomia on jonoksi asti mielenterveyspalveluita nykyään saamassa sekopäisyyksiinne. Oletko huummeitakin kokeilut ja myrkkysätkätupakkaa poltellut kuin vajakki tänään jo kuinka monta?
Mikäs tänään jumalattomia pöpipäitä mahtaa ahdistaa?
- AnonyymiUUSI
Mikä siinä nyt sitten on niin vaikeaa uskovaisille kun jumalattomat haluaa tulla tuhotuksi sillä Jeesuksen miekalla ja kärsiä kuoltuaan kadotuksen ikuisessa tuskajärvessä.
Siis mieluummin kuin alkaa hihhuliksi.
Miksi se Jumalan ihmiselle antama vapaa tahto ei käykkään uskovaisille kun kyseessä on jumalattomien oma vapaa valinta. - AnonyymiUUSI
On idiooottimaista lainata satukirjasta jotain osia. Mikään ei ole aiheuttanut niin paljon kärsimystä ja kuolemaa kuin uskonnot.
- AnonyymiUUSI
Sotakiima on harhaoppi. Ei pidä ajatella että sillä mitään tekemistä kristinuskon kanssa.
- AnonyymiUUSI
olen saanut aku ankalta sellaisen haarniskan ja kilven , että jumalasi ei voi mitään minulle 🤣
- AnonyymiUUSI
Pitää kai odottaa seuraavaa Herätystä ja Hengen vuodatusta. Sellainen on ehkä marraskuun aivan lopussa. Ja joulukuun lopussa todetaan TOORA JA HENKI pysyvät eikä vuodatus ollut turha.
Missä? Miten voi liittyä tuon tulevan herätyksen ilmapiiriin jos se tapahtuu etäällä meistä. Ja eri kielellä. Pitää ehkä paastota, rukoilla ja antaa almuja paljon. Ja rukoilla Pyhän Hengen lahjaa.
Myös parannus ja kääntymys ehkä on tarpeen. Itselläni on esim. noin 500 musiikki cd levyä pop musiikkia. Joista voisin hankkiutua eroon.
Toivotaan että koskaan ei ole liian myöhäistä. Mutta Ilmestyminen jos tapahtuu niin koittaa Judgement jossain määrin eläville ja kuolleille.
Kuka yhä rakastaa Herraa joka on tehnyt maapallosta uhrialttarin kaikelle kauniille ja Pyhälle? Jos menet kadulle saarnaan herätystä niin olet kuin lammas saalistavien susien keskellä. Babylonin porttona sinua pidetään ja sinut riisutaan rikkaudesta ja tuhotaan jos kyetään. On sinisilmäinen usko tänä aikana vaikea tie. Ellei sitten Herra itse tue ihmein ja merkein ja voimalla pukemalla.
Itse kuitenkin odotan jonkin verran herätystä marraskuun lopussa. Jos pääsee siihen mukaan ja Toora sekä Henki maistuu suloiselta niin työ temppelin eteen on mahdollista. - AnonyymiUUSI
Hes.36:25 Ja priiskotan puhdasta vettä teidän päällenne, niin te tulette puhtaaksi; kaikesta teidän saataisuudestanne ja kaikista teidän epäjumalistanne puhdistan minä teitä. Biblia (1776) Ps.51:4. 51:3. Jes.44:3. Sak.13:1.
- AnonyymiUUSI
Raamattu varoittaa kadonkulmissa toimivista julistajista.
1 "Kavahtakaa, ettette harjoita vanhurskauttanne ihmisten nähden, että he teitä katselisivat; muutoin ette saa palkkaa Isältänne, joka on taivaissa.
Matt. 7:15
"Varokaa vääriä profeettoja. He tulevat luoksenne lampaiden vaatteissa, mutta sisältä he ovat raatelevia susia. [7:15-20: Matt. 12:33; Luuk. 6:43-45 : Miika 3:5; Matt. 24:11,24; Ap. t. 20:29; 2. Piet. 2:1,2]- AnonyymiUUSI
Mä aloin oikein miettimään että oon julistellut evankeliumia kadunkulmaksessa, mutta sitten mä mietin ettei se kulma onneks ollutkaan vaan kurviksihan sitä sanotaan ja nyt tajuan miksi, se johtuu siitä pikkukurvahjuksesta kun siitä jatkuu kurvillisesti tie kohti synnin yjintä.
Myönnän asettuneeni siihen sen takia kun siinä kulki paljon ihmisiä just silloin kun kävin 24h alepassa lähel kurvii.Mutta ei mulla ollut ajatuksena olla vanhurskauven teollisessa ihmisille katseltavanaan, mutta kyllähän he katselivat mua, joku ilkeä kävi jotakin väittelemässäkin, mutten muista mitä se sönkötti. Siitä on useammat vuojet jo aikaa. Mieleen jäi kuinka paljon humalaisia oli liikkeellä kesäyössä silloin ja erään miehen huoli siitä että hänen oluensa riittävät "loppuillaksi" ja siihen aikaan kello oli n. 2 yöllä.
Joku mies tuli siihen mun tueksi ja juttelin sitten hänen kanssaan lopulta lähemmin uskon asioista. En ollut silloin ollenkaan valmis julistustyöhön , sillä en ollut tarpeeksi lukenut Raamatun asioita, mutta kerroin sitä mitä osasin kertoa, ja armoitus ja valmius julistukseen puuttui.Into kyllä oli ja sille en voi mitään. Mulla oli enemmän kysymysmerkkejä Raamatussa kuin vastauksia siihen. Jostain kuulin että siitä vaan heti evankelioimaan. Muistan kuinka yllätyin kuinka vihamielisiä ihmisiä oli niin paljon evankeliumia kohtaan, joka näkyi heijän ilmeissään, kuului puheissa, mutta oli aitoa yllättyneisyyttä ja kiinnostuneisuutta, ihmisiä pysähtyi kuuntelemaankin välillä. Hyvä maku mulle siitä jäi kuitenkin mieleen.
Selef Urge
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä3610535Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on12510118- 217911
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1776314Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.304872- 554697
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1144041Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris1243390- 623117
Adonikselle
Kuvittelitko oikeasti, että ootan sua? Kuvittelitko, että voit noin vain vetäyttä ja kun tulet takaisin, kaikki on niin2203039