Omistaa koko keskustan kiinteistöt ja on kova Trump-fani:
https://yle.fi/a/74-20187256
Onko etelä-pohjalaisuus yleisesti sellaista, eli pitää olla iso auto, isot mahtipontiset puheet ja USA:n ylistystä sekä laitaoikeistolaisuutta?
Koskenkorvan sheriffi Jari Mäki Yle-uutisessa
20
958
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä se näin on, ja se on totta että ollaan vähän muita parempia.
- Anonyymi
Kyllä tämä henkilöytymä on melko vaatimaton ei pröystäile puheilla
- Anonyymi
Mitä nyt Jari Mäki. Trump petti kaikki. Vieläkö tehtaat fanittaa. Häpeä.
- Anonyymi
Käsittämätöntä, että tuota röyhkeää sikailijaa voi joku kannattaa...Ukraina myyty diilissä!
- Anonyymi00007
Anonyymi kirjoitti:
Käsittämätöntä, että tuota röyhkeää sikailijaa voi joku kannattaa...Ukraina myyty diilissä!
Voi voi sääliksi käy miten pihalla sinäkin olet todellisuudesta, seuraa luotettavia uutislähteitä, vasemmistolaiseen yle:n ja muihin suomimedioihin ei voi luottaa.
Trump viha ja antisemitismi rehottaa valtamediassa valtoimenaan.
- Anonyymi
Kehtaat
- Anonyymi
Täynnä itseään, todellisuudentaju neljännessä ulottuvuudessa. Ihailee Ukrainan myyjää.
- Anonyymi00008
Koirat haukkuu, kateelliset kitisee ja karavaani kulkee.
- Anonyymi00010
Tyypillinen etelä-pohjanmaalainen itsensä kehuja,menis pelle ukrainaan näkis mitä todellisuus on,
- Anonyymi00011
Eikö poliisina esiintyminen ole jonkin sortin rike...?
- Anonyymi00013
Kun saa kovat kiksit, voi yletä High way patrolin Anaalieetuksi.
- Anonyymi00014
Ei ole rikos mutta hoitoa tarvis viipymätä esin H TALOSTA
- Anonyymi00015
Ei voi kuin ihmetellä, miten ulkona maapallolta voi mies olla. Ikävä kyllä typeryys loistaa kauas. Mutta hyvää jatkoa rumpetistille.
- Anonyymi00018
Sulla ei ole kielitaitoa, etkä saa tietoa siitä mitä maailmalla oikeasti tapahtuu. Olet täysin epärehellisen suomalaisen median varassa. Otan osaa, säälin kohtaloasi ja tyhmyyttäsi.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Sulla ei ole kielitaitoa, etkä saa tietoa siitä mitä maailmalla oikeasti tapahtuu. Olet täysin epärehellisen suomalaisen median varassa. Otan osaa, säälin kohtaloasi ja tyhmyyttäsi.
Kumma, kun yle suosituin uutislähde. Teikäläisten Suomen uutiset, Mv-lehti ei ole journalismia nähnytkään.
- Anonyymi00016
Saa pitää Jalmari romunsa enää en tuon idiootin kaupansaranoita kuluta. Samalla rahalla ne työläisetkin romunsa ostaa. Mutta ei tuon typeryksen kaupasta.
- Anonyymi00017
Auto joka ostettiin oli ihan läpimätä.
- Anonyymi00020
Niin puhun vain neljää vierasta kieltä ja seuraan useaa ulkomaista foorumia. No Jari Mäki on oma lukunsa. Onko hieman säälittävä sheriffi fantasioineen. Persut taas Suomen epäisänmaallisena puolueena on hieman vaarallisempi. Mutta hienolle isänmaalle isänmaalle. Ja oikeille isänmaallisille, joista Persut on kaukana. Ihailemissaan Venäjällä ja Unkarissa.
- Anonyymi00021
Sosialistinen Neuvostoliitto on vieläkin toverien märkä uni.
- Anonyymi00023
Vieläkö ihailee Trumpia?
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1882260Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka32089Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3161836- 931597
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois821468Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001230- 671170
- 251111
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73996