Tarkoitus on se jonakin lähipäivinä juhlallisin menoin avata ja ennen laskettua avausseremonijaa otan eellisenä iltana nukkumaalliseen männeksessä puoli kupillista itsepoimittui marjasteisii ja kun ne sulailee kylmäisessä kaapissa aamuiseeteen niin sekoitan ne marjat sitten pananijukurttiin.
Pananiini on mielestä ihanallisin jukurttimavuista jos jokin on valittava. Lisäksi lisään hitusen mansikkihilloo joukkoon tuomaan sakeutta ja makeutta, koska etenkin makeutta mulla on halu hakeutta.
Yllätävän hyvii noist tulee kun sekoittelee kaikenlaisii erilaisii juttui noihin sekoitelmiin. Itte lisään myös säilykepurkista papaijaa, kyllä totta se on, säilykepurkissa nesteessä on papaijaa. Sitäkin laitan siihen pananiinijukurttiin sekaan. Ehkä pikku litkusen verran maitookin. Kaneliikin mietin, mutta kuulin tänään että se on ihmiskehollisen maksalle myrkkyä niin jätän sen lisäämättä.
Sitten täällä palstalla ollunna keskusteluja siitä millainen sen kristityn häätyis olla ja millaisii tuntemuksii olis lupa tuntee ja millaisii ei niin huolia jos kellä on niin ne painavat sitten mieltä, toisaalta sama tietopaine ei välttämättä sitten johonkin toiseen vaikuta niin että ne painavat mieltä. Siihenhän on olemassa oma neuvokikka, jolla tavallisella ainakin itte pääsin vapaaksi tietopaineesta.
Se löytyy Raamatusta....
Ja tämä johtattelee ettimään ja löytämään sen:
" Kun huolet painavat mieltäni,
saan sinulta lohdun ja ilon."
Salmi 94:19
Jos rakastat Jeesusta niin varmaankin tiijät jo vastauksenkin mikä on käytännönratkaisu.
Mutta jotkut sanovat ettei toimi heillä. Ni, mulla toimii ja täysii. Mutta eipä toiminut uskoontulon alus, mutta oppimalla opin keskittymään luottamukses Herraan ja että apuu hältä saan jos oon saahaksein ja niin se vaan alkoi rauha pysymään myös vaativimmissakin tunnetilaan vaikutushyökkäyksissä pysäyttäen sen iisisti.Mikään ei estä Jumalalta rukoilemoimaan että sullakin alkaa toimimaan jollei viel toimi.
Lisääntyköön rauha sulle ja mulle kun näin yhjes koos eteenpäin vajellamme kaikes raahaksisuujes.
Luja ja vakaa mieli on Jumalan suoma lahjas.
" Sille, jonka mieli on luja ja vakaa,
sinä turvaat rauhan,
kun hän turvautuu sinuun."
Jesaja 26:3
Onko turvautuminen Jumalan apuun joka asijassa johon vaan apuu Jumalata kaipaat, ratkaisu sun murheisiis ja rauhattomuuksiis, jos ne alkaa sua piirittämään piinatakseensa sut painostavuujellaansa?
https://fi.wikipedia.org/wiki/Salmi
Sälli,
Selef Urge
Ostin tänään litran purkin pananijogurttia
5
83
Vastaukset
- Anonyymi
minua häiritsee nykyiset ruokahinnat, joita kauppiaat ovat nostelleet asiakkaiden kustannuksella rikastuakseen. Samalla varkaat saavat varastella ilmaiseksi kaupoista ja maksavat asiakkaat maksavat rikollisten ostokset. Varkaat tulee laittaa vankilaan, mutta Suomessa kaupasta saa varastaa ja kun kiinni jää niin ei muuta kuin otetaan tuotteet pois ja rikollinen jatkaa pöllimismatkaa.
https://www.youtube.com/watch?v=d66OfaVSt8M
https://www.youtube.com/watch?v=d66OfaVSt8M
https://www.youtube.com/watch?v=d66OfaVSt8M- Anonyymi
Ihan totta joo, kyllähän se kirpasee maksaa kallista hintaa Suomen kaupoissa asijoijessaan, mutta lohjutan meitä silleellä tavallisella että hintojen nousuhan jatkuu tässä ejelleen kun Raamattua peilaa kun tulee niitä hintavaikutusvyöryisyyksijä, niin täten muistutan ettei tää ikuisesti kestä, ja tulee pijan sekin aika kun nämätkin hinnat ovat vain kaunis muistomme halvoista hinnoista tuleviin hintoihin verrattuna.
Niin se lohtusana unohtui: Ylöstempaus on kohta, ja siihen mukaanpääsemällä ei mukaanpäässyt joudu pahimpiin pula-aikoihin. Jos oikein oon skulannut niin ylöstempauksen jälkeen on mahtollisuus elää talouvellisesta nousukautta mikäli kuka ottaloi petonmerkin nahkaansa.
Ja jos jostain kumman syystä ylöstempaus olisi 7v erikoisajan puoles välis 3,5vuojes, niin kyllä sinnekin yhteispelil pejonmerkittömätkin selvijää, ja ne ketkä laumasta ei selvijä niin heille on sitten nopeampi tie luvassa Herran luokse käymällä tohtori Terävällä Kiljotiinilla tai tohtori Käyrällä Miekalla. Mulla on maata ja mä kyllä anna maksutta kristityille asuinsijan kattoni alta ja syyvä sen mukaan kun viljelevät maata, jos se on ylipäätään mahjollista, mutta kaikkeni teen siinä tpauksessa että autan kaikin maj´hjollisin tavoin muita pejonmerkittömijä selviytymään, ite kun en ottane dikilonpakkookaan koskaan käyttöön mitä ilmeisemmin, mutta katsellaan, ainakin teen vastarintaa sen mulle pakottamista vastaan niin kauvan kuin kykenen, koska digilompakko on pejonmerkin käyttöönoton harjoituksellista välivaiheistusta.
Selef Urge
- Anonyymi
" Itte lisään myös säilykepurkista papaijaa, kyllä totta se on, säilykepurkissa nesteessä on papaijaa. Sitäkin laitan siihen pananiinijukurttiin sekaan."
Se onkin Mango säälikepurkki eikä Papaija.
" Kyllä, mango on terveellistä, koska se on täynnä vitamiineja (erityisesti A- ja C-vitamiinia), kuitua, kaliumia ja erilaisia antioksidantteja. Säännöllinen mango syöminen voi tukea immuunijärjestelmän toimintaa, edistää ruoansulatusta ja auttaa suojaamaan soluja hapetusstressiltä.
Huomasin sen äsken käyvessäni keittijössä.
Selef Urge - Anonyymi
eikö se jugurtti tule vasta sen banaanin jälkeen ?
- Anonyymi
Pidän vaniljajokurtista. Onhan se nannaa massulle ja sielulle ja hengelle. Odotatko talvea vai kesää. Itse olen enemmän kesämies kuin talven poika. Asun stadissa. Voitaisiin joskus treffata kahvitella? Ehdota päivä ja paikka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo1133531Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m682798- 262674
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv752422Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html172242Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta312139En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk102081- 871903
Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään61857Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä261652