Kaupassa on niitä melkolailla nykyisin, köyhälle hyvät merkit!
Lisäksi en ole huonoa maistanut kummaltakaan, ja muita tarvikkeita.
tattista vaan.
Ostatteko Xtran vai Coopin tuotteita?
32
291
Vastaukset
- Anonyymi
Molempia kun löytyy tarpeeseeni sopiva tuote.
Hämäystä on syytä seurata.
Esimerkiksi coopin rasvaton raejuusto on varsin vesipitoista.
Vaikka ylimääräisen nesteen ottaa huomioon niin hyötypainon kilohinta on selvästi alle kilpailijoiden.- Anonyymi
Coop on paras
- Anonyymi
Coop on tullut mutta hinnat ovat nousseet.
- Anonyymi
Xtra pikakaurahiutaleita ostan ja hyvää kaurapuuroa tulee.
Hulluahan se olisi ostaa tavallisia kaurahiutaleita, joiden keittoaika on 5-10 min.
Sähköä myös säästää, kun puuro kerran kiehahtaa, niin saa levyn kääntää nolille, kypsyy lopun aikaa jälkilämmöllä.
Pellavansiemen puoli ruokalusikallaista lisään joukkoon.
Päälle puolukkasurvosta ja muita itse kerättyjä marjoja.- Anonyymi
kyllä ripuli lentää noilla eväillä ja äly katoaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyllä ripuli lentää noilla eväillä ja äly katoaa
sivusta kommentoin.
Äläs nyt :)
Itse juuri samoin illalla ja aamulla.
marjaa mukaan ja pellavansiemeniä.
Voita ja raejuustoa.
niin ja Kahvetta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sivusta kommentoin.
Äläs nyt :)
Itse juuri samoin illalla ja aamulla.
marjaa mukaan ja pellavansiemeniä.
Voita ja raejuustoa.
niin ja Kahvetta.Jos ei välitä terveydestään syö puuroja. Kuivapuuro on ainoa vaihtoehto, koska sitä voi loiventaa voilla.
- Anonyymi
Itse en ole 15 vuoteen keittänyt hiutaleita. Laitan vain pikahiutaleita lautaselle ja kaurajuomaa päälle. Tulee oikein hyvää myös kun jättää jääkaappiin tekeytymään.
Keitetty puuro on kuvottavaa,
- Anonyymi
Korppi on ollut yllättävän hyvä. Xtraa en muista kojeilleeni paitsi ketsuppia, se oli karseeta, sen sijaan kania kilon pullo liiteristä on vallan hyvää.
- Anonyymi
Tuotteissa on eroja. Joissain on enemmän keinotekoisia makuaineita kuin toisissa. Ja toisissa on enemmän vettä.
- Anonyymi
Huh xtra salaattitonnikala perhana niinkuin jotain kalan perkuujätettä maualtaan,coop hampurilaissämpylä vanhentuneen makuinen,xtra pikakaurahiutaleita ostan,ketchup.pyykinpesuaine.
- Anonyymi
Xtra appelsiinimehu on pahimman makuinen tuote, mikä on koskaan juotavaksi keksitty.
- Anonyymi
Onko karvaan makuista,veikkaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko karvaan makuista,veikkaan
Tosi imelää ja hapanta.
- Anonyymi
Xtran Sei ja Xtran perunamuusi jauheesta ovat useasti uunissa ja leipää samalla lämmöllä.
Sipulirenkaat voissa paistan siihen.
kaali porkkana suolakurkku salaatti.
oujee- Anonyymi
Seipalat voissa paistettuna kuultosipuleilla on klassinen menneisyyden köyhäin annos. Eipä silti, etteikö se tänäänkin menisi. Jos mjuusin osaa keittää kuivaksi ja laittaa runsaan voisilmän annokseen ollaan jo voiton puolella.
Suolakurkku on klassikko. Porkkana kaali ovat haastavia, mutta toimivat kuitenkin uunivihanneksina, joita jotkut osaavat tehdä.
- Anonyymi
Ei kaikki halpismössöjä kannata ostaa vaan käy syömässä vaikka
edullisen aterian Biltemassa, missä se on puolet halvempi kuin mäkkärissä.- Anonyymi
Biltema on jees. Hyvää ruokaa ja juomaa.
- Anonyymi
mä oon täysin uusavuton, osaamaton, ja laiskuus vaivaa, jos vaan helposti jotain mättöö saisi, niin se olisi nautinto, kun ei tarvitse just tehä mitään, vois vaan helposti ryystää jotain limaa ja nieleskellä vaan se olisi helppoa. Kengännauht kannatta irrottaaa, niin ei tarvi sitoa. samat vaatteet viikon päällä päivät yöt, niin pääsee helpommalla.
- Anonyymi
En käy sellaisissa kaupoissa missä noita merkkejä myydään. Käyn mieluummin muualla.
- Anonyymi
se onkin hyvä, kun kalman haju ei ole mukvaa ihmisten kaupoissa.
- Anonyymi
Oli tullut kauppaan juulin kinkkua. Unohtui alelaari. Kassalla näki, että alelaarissa oli kanaa, muut olivat ottaneet. Nälkäisenä ei pidä mennä kauppaan, voi unohtua alelaari.
- Anonyymi
Molemmat merkit ovat hyviä, niiltä löytyy todella hyviä tuotteita ja selvästi halvemmalla, kuin näillä "perinteisillä" merkeillä.
- Anonyymi
Xtra punajuuriviipaleet 0.89 euroa purkki ja hyviä ovat.
- Anonyymi
Punajuuret on klassikko.
- Anonyymi
Onko Coop namusia?
- Anonyymi
Molempi parempi.
- Anonyymi
Miten cola, onko kumpaakin tarjolla ja kumpi putoaa?
- Anonyymi
Molemmista löytyy todella hyviä tuotteita. Eli ostan.
- Anonyymi
Kyllä kai kun tulee samasta paikasta mistä "oikeat" tuotteet.
- Anonyymi
Xtra pikakaurahiutaleet jatkuvassa käytössä.Maustekurkku hyvä iso purkki 800grm sisältö.Perunamuusijauhe ok.
- Anonyymi
Coop vai Extra . Katsoisin, että molempi parempi, valinta riippuen tuotteesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel353525Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova1312455Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v261955Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen101559Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.761546Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin
Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma551340- 641204
Leikitään tavuleikkiä
Millaiset nimitavut muodostuvat jos yhdistät oman etunimesi ensimmäisen tavun ja kaipaamasi ihmisen etunimen ensimmäisen671170Mun on pakko uskaltaa
Mikäköhän olisi pahin skenaario, jos vain laittaisin hänelle viestin, et haluan jutella meistä? Se, että hän vastaisi, e541156- 661097