Kauppakeskus Kaari Helsingissä tänään la klo 11.30 paikalle tultua niin kaikki teholatauspisteet oli varattuja, autot niissä. Tehottomammista AC-latauksistakin vapaana vain 2 kpl! Tätä on jo nyt arki sähköautojen kanssa jos akku pitää ladata, eli saa odotella tai pitää ajella ympäriinsä etsimään vapaita paikkoja. Siksi en hanki ladattavaa autoa.
Kauppakeskusten DC-latauspaikat jo klo 11.30 la kaikki varattuja!
39
298
Vastaukset
- Anonyymi
Köyhät joutuu etsimään julkisia latauspaikkoja. Normi sähköautoilija lataa autonsa kotona.
- Anonyymi
Kyllä juuri näin, minäkin lataan kotona helsingissä kun olen tampereella ja turussa tai kesälomalla lapissa...helppoa kun on vaan pitkä johto kotoa autossa kiinni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä juuri näin, minäkin lataan kotona helsingissä kun olen tampereella ja turussa tai kesälomalla lapissa...helppoa kun on vaan pitkä johto kotoa autossa kiinni.
Ei sitä ikäloppua Cirollaa tarvitse ladata, ajele vain sillä. Siteerataan myös sitä toista polttistörppöä, kielitieteilijää. Älykkyys ja kirjoitustaito korreloivat toisiaan, olet noin lyhyeen sepustukseen onnistunut saamaan 11 kirjoitusvirhettä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sitä ikäloppua Cirollaa tarvitse ladata, ajele vain sillä. Siteerataan myös sitä toista polttistörppöä, kielitieteilijää. Älykkyys ja kirjoitustaito korreloivat toisiaan, olet noin lyhyeen sepustukseen onnistunut saamaan 11 kirjoitusvirhettä.
Oletko normaalisti päällä vai alla?
- Anonyymi
Tuo tilanne lienee erittäin harvinainen, koska milloinkaan ei omalle kohdalle ole vielä osunut.
Tosin jos minulla on joskus ollut kaupallisen laturin tarvetta, niin tietysti ole auton sovelluksella tai kännykkäsovelluksella jo etukäteen katsonut vapaat laturit. Hölmöä on niitä lähteä etsimään ajelemalla kuten ennen vanhaan piti fossiiliautoilla tehdä.
No nykyaika on nykyaikaa ja entisajan tavat tietysti liittyvät entisajan autoihinkin.- Anonyymi
Aloittajan tilanne on täysin kuvitteellinen, koska asun Kaaren vieressä ja siellä on aina runsaasti tilaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittajan tilanne on täysin kuvitteellinen, koska asun Kaaren vieressä ja siellä on aina runsaasti tilaa.
Eipä hämmästytä lainkaan. Näillä polttispösilöillä on loppunut faktat dissata sähköautoja jo monta vuotta sitten. Jäljellä on vain omasta päästä keksittyjä harhoja.
Aika kiva juttu näin sähköautolla ajavan kannalta. Sääliä saa kuka vaan, kateus pitää ansaita - Anonyymi
Miksi teslassa on vaan vikaaaaa
Älkää vaan alkako väittää että, siinä ei ole jotain vikaa viikoittain
Mossekin oli luotettavampia ja kun ei ole varaosia niin saat vanhan purku osan takuun esim akun lämmittimet hajoo kaikista
Kuulemma
Toyota RAV4 4 hybriid on tilava autoMihin joutuu sammutus vesi. Meneekö vesistöön
Viemärin kautta vesistöön
Koboloitti ja elohopea ja Nikkelin
Onko sammutus vesi juotavaa kuoleeko kalat kenties missä on ympäristö aktiivit
ÄänestäPaljonko sähköauto saastuttaa?
Tutkimus todisti: Sähköautolla ajavat kuormittavat ilmastoa 8 % enemmän kuin polttomoottorilla kulkevat. Sähköauto tuottaa vähemmän päästöjä kuin polttomoottoriauto, mutta sähköauton omistajista monet ovat tehokkuudesta kiinnostuneita varakkaita kansalaisia, jotka kuluttavat paljonTutkimusten mukaan akkujen raaka-aineiden hankinta ja kuljetus saastuttaa paljon. Tarvitaan nikkeliä, kobolttia ja litiumia. Litium tulee Chilestä, koboltti ja nikkeli mm. Afrikasta Kongosta, jossa sitä louhitaan lapsityövoimalla käsin, kertoo Yle.
Lapsityövoimalla louhittava koboltti uhkaa myös loppua pian, kertoi Iltalehti hiljattain. Myös Turun Sanomat kertoi vuosi sitten, kuinka "Valtaosa tuotetaan lapsityövoimalla järkyttävissä olosuhteissa".
Yhden akun litiumia varten pitää louhia maata 62 tonnia Chilessä. Se on noin 20 kuutiota kiveä, eli yhden huoneen kokoinen kimpale. Ja kun akkuja tarvitaan 100 miljoonaa vuodessa, niin se on jo aikamoinen monttu Chilessä. (Se kuoppa on läpimitaltaan n. 1km ja 100m syvä.)
Kuljetus Eurooppaan tapahtuu isoilla valtamerialuksilla, jotka saastuttavat enemmän kuin kaikki Euroopan autot yhteensä, kertoo MTV. Jatkossa tuota kuljetusta tarvitaan enemmän, kun raaka-aineitakin tarvitaan entistä enemmän. Lisää luonnon kulutusta!
Sitten akun valmistus kivihiiltä energiaksi käyttävässä tehtaassa saastuttaa paljon. Valmistusprosessissa tarvitaan erittäin korkeita lämpötiloja kemiallisiin prosesseihin, kertoo Iltalehti.
Maailmalla on rakenteilla noin 15 jättimäistä akkutehdasta – yleensä tietysti kivihiilellä toimivia, koska se on tehokkain ja halvin energia.
Eli suosimalla sähköautoja edesautat kivihiilivoimaloiden lisääntymistä, lisäät valtamerilaivojen liikennettä, kaivat luontoon isoa kuoppaa ja pahin lopuksi: suosit lapsityövoimaa!
Vain jotta voimme muka-ajella vihreästi. Melko legenda tuo sähköauton vihreys!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittajan tilanne on täysin kuvitteellinen, koska asun Kaaren vieressä ja siellä on aina runsaasti tilaa.
Näät varmaan sinne oaekkihalliin sieltä yksiöstäsi baimasutko,vaunussa sillä pihalla kun muut vaihtoautoa siellä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittajan tilanne on täysin kuvitteellinen, koska asun Kaaren vieressä ja siellä on aina runsaasti tilaa.
Jaa. Kyllä siellä arkena klo 11.30 on tilaa mutta la ja su ei, ja arki-iltapvät/illat myös latauspaikoilla runsas automäärä. Itse siis ajan hybridillä mutta aikeissa käynyt hommata sähköauto. Mitä olen reissuissa taukopaikkojen tai ostospaikkojen latauskenttiä nähnyt, niin esim. juhannuksena ruuhkaa, juuri kun oma lomakin aina alkaa jussina. Stressin tuosta saisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi teslassa on vaan vikaaaaa
Älkää vaan alkako väittää että, siinä ei ole jotain vikaa viikoittain
Mossekin oli luotettavampia ja kun ei ole varaosia niin saat vanhan purku osan takuun esim akun lämmittimet hajoo kaikista
Kuulemma
Toyota RAV4 4 hybriid on tilava autoMihin joutuu sammutus vesi. Meneekö vesistöön
Viemärin kautta vesistöön
Koboloitti ja elohopea ja Nikkelin
Onko sammutus vesi juotavaa kuoleeko kalat kenties missä on ympäristö aktiivit
ÄänestäPaljonko sähköauto saastuttaa?
Tutkimus todisti: Sähköautolla ajavat kuormittavat ilmastoa 8 % enemmän kuin polttomoottorilla kulkevat. Sähköauto tuottaa vähemmän päästöjä kuin polttomoottoriauto, mutta sähköauton omistajista monet ovat tehokkuudesta kiinnostuneita varakkaita kansalaisia, jotka kuluttavat paljonTutkimusten mukaan akkujen raaka-aineiden hankinta ja kuljetus saastuttaa paljon. Tarvitaan nikkeliä, kobolttia ja litiumia. Litium tulee Chilestä, koboltti ja nikkeli mm. Afrikasta Kongosta, jossa sitä louhitaan lapsityövoimalla käsin, kertoo Yle.
Lapsityövoimalla louhittava koboltti uhkaa myös loppua pian, kertoi Iltalehti hiljattain. Myös Turun Sanomat kertoi vuosi sitten, kuinka "Valtaosa tuotetaan lapsityövoimalla järkyttävissä olosuhteissa".
Yhden akun litiumia varten pitää louhia maata 62 tonnia Chilessä. Se on noin 20 kuutiota kiveä, eli yhden huoneen kokoinen kimpale. Ja kun akkuja tarvitaan 100 miljoonaa vuodessa, niin se on jo aikamoinen monttu Chilessä. (Se kuoppa on läpimitaltaan n. 1km ja 100m syvä.)
Kuljetus Eurooppaan tapahtuu isoilla valtamerialuksilla, jotka saastuttavat enemmän kuin kaikki Euroopan autot yhteensä, kertoo MTV. Jatkossa tuota kuljetusta tarvitaan enemmän, kun raaka-aineitakin tarvitaan entistä enemmän. Lisää luonnon kulutusta!
Sitten akun valmistus kivihiiltä energiaksi käyttävässä tehtaassa saastuttaa paljon. Valmistusprosessissa tarvitaan erittäin korkeita lämpötiloja kemiallisiin prosesseihin, kertoo Iltalehti.
Maailmalla on rakenteilla noin 15 jättimäistä akkutehdasta – yleensä tietysti kivihiilellä toimivia, koska se on tehokkain ja halvin energia.
Eli suosimalla sähköautoja edesautat kivihiilivoimaloiden lisääntymistä, lisäät valtamerilaivojen liikennettä, kaivat luontoon isoa kuoppaa ja pahin lopuksi: suosit lapsityövoimaa!
Vain jotta voimme muka-ajella vihreästi. Melko legenda tuo sähköauton vihreys!!Mitäpä me noista. Sähköauto on vain mukavampi kuin polttis. Kulkee halvalla sähköllä, ja jos sitä yhtenä päivänä kuluu vähän enemmän, on akku ladattu taas aamulla. Se on hiljainen, tehokas ja halpa huoltaa. Siis aika täydellinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäpä me noista. Sähköauto on vain mukavampi kuin polttis. Kulkee halvalla sähköllä, ja jos sitä yhtenä päivänä kuluu vähän enemmän, on akku ladattu taas aamulla. Se on hiljainen, tehokas ja halpa huoltaa. Siis aika täydellinen.
Halvalla sähköllä...ja loppulasku tulee kun vaihdat...arvonlasku on aivan hirveä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halvalla sähköllä...ja loppulasku tulee kun vaihdat...arvonlasku on aivan hirveä.
"Halvalla sähköllä...ja loppulasku tulee kun vaihdat...arvonlasku on aivan hirveä."
Sen arvonalskun maksoi tämän sähköauton ensimmäinen omistaja. Ostin tämän auton sen arvonlaskun jälkeen käytettynä ja tosi halvalla. Ja nyt ajan aivan törkeän halvalla kotilatauksella. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa. Kyllä siellä arkena klo 11.30 on tilaa mutta la ja su ei, ja arki-iltapvät/illat myös latauspaikoilla runsas automäärä. Itse siis ajan hybridillä mutta aikeissa käynyt hommata sähköauto. Mitä olen reissuissa taukopaikkojen tai ostospaikkojen latauskenttiä nähnyt, niin esim. juhannuksena ruuhkaa, juuri kun oma lomakin aina alkaa jussina. Stressin tuosta saisi.
Me olemme näemmä olleet eri suunnilla reissuillamme, kun ei ole tullut vielä vastaan tuollaista ongelmaa…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi teslassa on vaan vikaaaaa
Älkää vaan alkako väittää että, siinä ei ole jotain vikaa viikoittain
Mossekin oli luotettavampia ja kun ei ole varaosia niin saat vanhan purku osan takuun esim akun lämmittimet hajoo kaikista
Kuulemma
Toyota RAV4 4 hybriid on tilava autoMihin joutuu sammutus vesi. Meneekö vesistöön
Viemärin kautta vesistöön
Koboloitti ja elohopea ja Nikkelin
Onko sammutus vesi juotavaa kuoleeko kalat kenties missä on ympäristö aktiivit
ÄänestäPaljonko sähköauto saastuttaa?
Tutkimus todisti: Sähköautolla ajavat kuormittavat ilmastoa 8 % enemmän kuin polttomoottorilla kulkevat. Sähköauto tuottaa vähemmän päästöjä kuin polttomoottoriauto, mutta sähköauton omistajista monet ovat tehokkuudesta kiinnostuneita varakkaita kansalaisia, jotka kuluttavat paljonTutkimusten mukaan akkujen raaka-aineiden hankinta ja kuljetus saastuttaa paljon. Tarvitaan nikkeliä, kobolttia ja litiumia. Litium tulee Chilestä, koboltti ja nikkeli mm. Afrikasta Kongosta, jossa sitä louhitaan lapsityövoimalla käsin, kertoo Yle.
Lapsityövoimalla louhittava koboltti uhkaa myös loppua pian, kertoi Iltalehti hiljattain. Myös Turun Sanomat kertoi vuosi sitten, kuinka "Valtaosa tuotetaan lapsityövoimalla järkyttävissä olosuhteissa".
Yhden akun litiumia varten pitää louhia maata 62 tonnia Chilessä. Se on noin 20 kuutiota kiveä, eli yhden huoneen kokoinen kimpale. Ja kun akkuja tarvitaan 100 miljoonaa vuodessa, niin se on jo aikamoinen monttu Chilessä. (Se kuoppa on läpimitaltaan n. 1km ja 100m syvä.)
Kuljetus Eurooppaan tapahtuu isoilla valtamerialuksilla, jotka saastuttavat enemmän kuin kaikki Euroopan autot yhteensä, kertoo MTV. Jatkossa tuota kuljetusta tarvitaan enemmän, kun raaka-aineitakin tarvitaan entistä enemmän. Lisää luonnon kulutusta!
Sitten akun valmistus kivihiiltä energiaksi käyttävässä tehtaassa saastuttaa paljon. Valmistusprosessissa tarvitaan erittäin korkeita lämpötiloja kemiallisiin prosesseihin, kertoo Iltalehti.
Maailmalla on rakenteilla noin 15 jättimäistä akkutehdasta – yleensä tietysti kivihiilellä toimivia, koska se on tehokkain ja halvin energia.
Eli suosimalla sähköautoja edesautat kivihiilivoimaloiden lisääntymistä, lisäät valtamerilaivojen liikennettä, kaivat luontoon isoa kuoppaa ja pahin lopuksi: suosit lapsityövoimaa!
Vain jotta voimme muka-ajella vihreästi. Melko legenda tuo sähköauton vihreys!!Paraisilla louhitaan kalkkia. Kuoppa on 3,5 kilometriä pitkä ja enemmän, kuin 100 metriä syvä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näät varmaan sinne oaekkihalliin sieltä yksiöstäsi baimasutko,vaunussa sillä pihalla kun muut vaihtoautoa siellä
Baimasun vaihtoautoa joskus, muista en tiedä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä hämmästytä lainkaan. Näillä polttispösilöillä on loppunut faktat dissata sähköautoja jo monta vuotta sitten. Jäljellä on vain omasta päästä keksittyjä harhoja.
Aika kiva juttu näin sähköautolla ajavan kannalta. Sääliä saa kuka vaan, kateus pitää ansaitaMä olen polttispösilö ja pysyn. Ei ole mitään tarvetta hankkia sähkäriä, ei edes sitä puolisähkäriä. Pitäisikö, kun muutkin? En ole ikinä ollut laumasielu, enkä tule. Lisäksi tuo "maailman parannus suomalaiset pelastaa", , on niin huuhaata kun olla ja voi. Tämä pieni kansa ei pelasta maailmaa. Jos kaikki suomalaiset ajaisi polttomoottorilla vuodenkin, niin Ukrainassa viikon sota saa aikaiseksi jo enemmän päästöjä ilmaan. Kumma, kun täsyä ei kukaan puhu?
Minun valintani on polttomoottori, sinun sähkäri. Mikä tässä sinulle on vaikea ymmärtää? Jos sinulla oli ennen viimesen päälle polttomoottoriautona Audi tai mv, niin en minä kateutta tuntenut/tunne. Ajoin ennen ja ajan nytkin vanhalla polttomoottoriautolla eikä ne koskaan ole ollut ns eliittibiilejä. Auto on minulle vain tavara, jolla pääsen kulkemaan. Ei elävä olento, jota rakadtetaan ja itsetuntoni on hyvin kestänyt vaatimattomankin pelin. Kuten kirjoitin, se on vain kulkuväline. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäpä me noista. Sähköauto on vain mukavampi kuin polttis. Kulkee halvalla sähköllä, ja jos sitä yhtenä päivänä kuluu vähän enemmän, on akku ladattu taas aamulla. Se on hiljainen, tehokas ja halpa huoltaa. Siis aika täydellinen.
Halpuutta on niin monenlaista. Entä vakuutukset, huollot, muut korjauskulut tai lainan lyhennykset? Harvallahan on setelitukko lyödä pöytään ja saada heti oma nimi omistajan paikalle?
Realiteetti on syytä pitää tallella näissäkin asioissa. Auto ei ole elä.ässä ykkönen vaan asuminen (katto pään päällä). - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halpuutta on niin monenlaista. Entä vakuutukset, huollot, muut korjauskulut tai lainan lyhennykset? Harvallahan on setelitukko lyödä pöytään ja saada heti oma nimi omistajan paikalle?
Realiteetti on syytä pitää tallella näissäkin asioissa. Auto ei ole elä.ässä ykkönen vaan asuminen (katto pään päällä).Se katto pään päälle pitää hankkia jo työaikana, niin on sitten eläkkeellä halvempi asua. Minäkin asun nykyisin vaimon kanssa kahdestaan tätä noin 130m2 taloa. Halpaa asumista, kun ei tarvitse maksaa toisille tuottoa sijoitetulle pääomalle ja tontista vuokraa. Viime vuonna vaihdoin plugarin sähköautoon. Niin makaa kuin petaa, sanotaan.
- Anonyymi
Jos kotilatausmahdollisuutta ei ole, niin sähköauto ei ole oikea valinta.
- Anonyymi
Harvallapa on
- Anonyymi
Miksi muka? Julkisia latauspaikkoja on paljon enemmän kuin tankkauspaikkoja, joten tästä ainakaan ei synny ongelmaa.
- Anonyymi
Miksi sen aloittajatollon piti etsiä vapaa sähköauton latauspaikka.........sillähän on polttomoottoriauto.
- Anonyymi
Aika optimisti on. Kuvittelee että hänellä on joskus varaa autoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika optimisti on. Kuvittelee että hänellä on joskus varaa autoon.
Josko muuten vain typerys, juuri vieressäni latauspaika bensa Hundai kotteroo. Idiootti yhdistelmä bensakottero ja typerä kuski latauspaikalla.
- Anonyymi
Sähköautossa on kaksi ansaa !?
Akusto !? Hinta 15000-40000€ ?
Ja siihen liittyvä paloturvattomuus !?- Anonyymi
Ei sotä akkua tarvitse erikseen ostaa. Se tulee auton mukana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sotä akkua tarvitse erikseen ostaa. Se tulee auton mukana.
Aivan, ja paloturvallisuusmääräyksiä on huimasti parempi kuin polttiksilla.
Toisin sanoen trollin kumpikaan väite ei käytännössä vaikuta mitenkään sähköautoilijoiden arkipäivään… - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan, ja paloturvallisuusmääräyksiä on huimasti parempi kuin polttiksilla.
Toisin sanoen trollin kumpikaan väite ei käytännössä vaikuta mitenkään sähköautoilijoiden arkipäivään…Paloturvallisuus piti kirjoittaman, mutta tekstin ennakointi tekee välillä tepposia.
- Anonyymi
Kävin ostoksilla tuolla Kaaressa. Sähköautolla.
En kokenut mitenkään tarpeelliseksi käydä katsomassa onko latauspaikkoja vapaana. Ajan kotilatauksella koska yöllä saa sähköä suurinpiirtein ilmaiseksi. Julkiset latauspaikat ovat ylihintaisia. Miksi käyttää sellaisia kun ei ole mitään tarvetta? - Anonyymi
Jos kotilatausmahdollisuutta ei ole, niin todellakaan ei pidä hommata sähköautoa!
- Anonyymi
Kohta 4 vuotta sähköautoiltu, eikä vielä vielä koskaan olla tarvittu latausta kauppojen yms. hidaslatureilla.
Ladataan kotona ja reissatessa pysähdytään 20 minuutiksi teholaturille. Ei oo vaikeeta - ei tuu stressiä. - Anonyymi
On sulla ongelma :D Pahimpaan ruuhka-aikaan kauppakeskuksessa on vapaana latauspaikkoja, etkä edes tarvitse niitä.
- Anonyymi
Täällä kommentoivat yleensä ne joilla on kotona latausmahis. Aloittajalla ei ole. Siten sähköautoilu ei ole sujuvaa ja saa stressin tuosta latauspaikkaruuhkasta. Sähkis sopii vain kotilataajille jotka pyörii max 100 km päässä kotoaan....
- Anonyymi
Tultiin just mökiltä kotiin. Matkaa 350 km, eikä vielä näillä keleillä (+2) tarvittu välilatausta, rangeakin jäi 50 km. Talvella joutuu pysähtymään vartiksi K-kaupan teholaturilla, mutta siinä samalla hoituu kauppa-asiatkin.
- Anonyymi
Siitä vaan jonottamaan sähköä.
Meno on kuin NEUVOSTOLIITOSSA ! - Anonyymi
Avaaja trolli/ trollitehtailia Pietarista tietää Neuvostoliiton menon ku itse asui siellä. .Pietarin trollitehdas tämänkin avauksen takana. . MIKSI KOMMENTOITTE TEURASTAJA ALISTAJA TAPPAJA RYYYYSSILLE MITÄÄN ! ! TOJO HÖNÖ MYÖS RYYYSSÄ ! ! ÄLÄ KOMMENTOI ! ! RYYYYSSÄ 1 SUURIMPIA ÖLJYN/KAASUN TOIMITTAJIA MAAILMASSA ! ! SIKS RYYYSSÄN TROLLIT VASTUSTAA SÄHKÖAUTOJA ! ! ÄLÄ KOMMENTOI ! !
- Anonyymi
Mulla on sellainen auto joka käy sellaisella nesteellä jonka laittaminen säiliöön kestää minuutin pari.
- Anonyymi
Itseessäänhän tuo neste on halpaa, mutta siinä on monta rahastajaa, ennenkuin saat sen sinne tankkiin. On valmisteveroja, varmuusvarastomaksuja ja myyjien katteita, ja kaiken päälle se 25,5% arvonlisäveroa. Arvokasta ainetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 437515
Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka543723Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu533613- 853397
Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää
Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/533361- 513044
Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod362842Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint302494IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!
"Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk1971958- 471571