Jotain 15 vuotta sitten...

Anonyymi-ap

Tämä oli railakas ja hyvä palsta. Muutama kymmenen vakkaria osallistui tänne 24 h.
Oli riemua, oli nujakointiakin, sitten tuli pari sairasta häirikköä ja se "sisäpiiri" viisaasti poistui vasemmalle ja oikealle. Eipähän ollut sairaillakaan ketjua enää.

9

306

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minäkin seikkailin täällä, aika ajoin. Osa tuonaikaisista on saattanut jo heittää veivinsä.
      Tai menettänyt järkensä, eikä enää ymmärrä hyvän päälle.
      Mahtollisuuksia on moninaisia, sano.

      • Anonyymi

        Kiva kuulla.
        Meni sekavaksi häiriköiden vuoksi, toinen palsta oli huuhaa.
        Jotkut siirtyivät ikäryhmiin 50 +, 60+, 70+, sitä mukaa kun vuosia kertyi.
        Itse, vaikka vastaan olin aluksi, siirryin facebookiin ja siksikin, että sieltä pystyy "etsimään" elämästä kadonneita henkilöitä, oli ne koulukavereita, mitä vaan. Jopa exiä :D
        Ikäryhmiä vilkaisen 2 - 3 vuoden välein ja samoja kesto olijoita siellä on edelleen, mitä oli aikoinaan. Osa noussut "parhaaseen" A-ryhmään eli ovat jo 70+ ikäisiä :D


    • Anonyymi

      Moderaattorit pilaavat kaikki hyvät asiat. Hyviä keskusteluja, mielipiteitä, avointa kommenttien vaihtoa, jne. Ahdasmieliset kusipäämodet soheltavat mistään mitään ymmärtämättä.

      Pitäisikö kerätä joku adressi, jolla saadaan kireäpipoiset modet kortistoon, etenkin Huuhaa palstalla, mutta muillakin? Poliittisesti suuntautuneita (viherkommunistit?), mitään oikeita mielipiteitä ei saa kirjoittaa.

      Kortistoon ja 4 x kk hakemaan jotain duunia. Onpahan niilläkin sitten aikaa juoda Lidlin halpiskaljaa ja vempata. Säälittäviä ovat.

      Kuvakaappaus tästä on tallessa, ja asia etenee.

      Huh huh

      • Anonyymi

        Huuhaata en ole tullut vilkaisseeksi aikoihin. Täytyypä kurkata onko siellä happea. :D


      • Anonyymi00009

        Eikös täällä ole nykyisin tekoäly joka tarkastaa viestejä? Ennen oli ilmeisesti ihminen.


    • Niinpä, kahvikeskustelut olivat ennen muinoin myös sellainen palsta jota tuli seurattua.
      Niin ne ajat muuttuu!

    • Anonyymi00005

      Seppo Myllis oli kova tyyppi. Muistan myös Hummeri-Tenhon. Mitä mahtaa kuulua kaljulle paakarille?

      • Anonyymi00007

        Juu Mylliksen muistan minäkin. Silloin tuli käytyä suht säännöllisesti kurkkimassa tekstejä. Ikäryhmissä myös oli ne vakkarit . Niissäkin jutut lensi. Ajat kai sit tosiaan muuttunu kun ei enää sykäytä .


    • Anonyymi00008

      Vaatisi parempaa ylläpitoa tämä sivusto. Oikea ihminen tekoälytarkistuksen tilalle.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe