valehtelevat päin naamaa.
Ja kun joutuvat valheesta kiinni eivät edes kadu.
Miksi adventistit
13
337
Vastaukset
- Anonyymi
Valheesi ei hetkauta.
- Anonyymi
Minä en ole adventisti, mutta sukulaisia on. Joten en valehtele.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ole adventisti, mutta sukulaisia on. Joten en valehtele.
Ymmärät varmaan että ei kaikki adventistit ole uskossa vaikka kirkossa kävisivät.
ja näin se on kaikissa uskonsuunnissa.
Vaikka Daavid oli Jumalan lapsi niin hänkin lankesi pahasti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärät varmaan että ei kaikki adventistit ole uskossa vaikka kirkossa kävisivät.
ja näin se on kaikissa uskonsuunnissa.
Vaikka Daavid oli Jumalan lapsi niin hänkin lankesi pahasti.Suurin osa tuntemistani adventisteista valehtelee AINA.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suurin osa tuntemistani adventisteista valehtelee AINA.
He myös uhkailevat.
Esim. "Se taulu on minun. Tullaan poliisien kanssa hakemaan se."
Tätä nimitetään "laittomaksi uhkaukseksi" , josta enimmillään voi saada 12 kk vankeutta.
Taulu saatu lahjaksi kolmannelta osapuolelta,koska muille se ei kelvannut, ei edes uhkailjalle kun vasta nyt.
Eikä ole mistään Halosen tai Edelfeltin taulusta vaan amatöörin tekeleestä, joka sopii meille.
Pysykää kaukana adventeista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
He myös uhkailevat.
Esim. "Se taulu on minun. Tullaan poliisien kanssa hakemaan se."
Tätä nimitetään "laittomaksi uhkaukseksi" , josta enimmillään voi saada 12 kk vankeutta.
Taulu saatu lahjaksi kolmannelta osapuolelta,koska muille se ei kelvannut, ei edes uhkailjalle kun vasta nyt.
Eikä ole mistään Halosen tai Edelfeltin taulusta vaan amatöörin tekeleestä, joka sopii meille.
Pysykää kaukana adventeista.Missäpäin tuollaista tapahtuu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missäpäin tuollaista tapahtuu?
Arvaa vaan, missä valtakunnan ykkösnarsisti huseeraa?
- Anonyymi
Minulle on Adventtikirkon pastori valehdellut väittämällä, että kymmenysten maksamisesta koituisi materiaalisia ja muita siunauksia. Ei koitunut. Hän valehteli.
- Anonyymi
Se pastorinretale ei vain maininnut sitä, että ne materialiset siunaukset kohdistuvat pelkästään pastoriin itseensä, ei sinuun, kun syydät rahaa sille pastorin edustamalle puljulle.
Pitää osata tulkita oikein niitä retaleita, koska he niillä sinun rahoillasi rellestävät. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se pastorinretale ei vain maininnut sitä, että ne materialiset siunaukset kohdistuvat pelkästään pastoriin itseensä, ei sinuun, kun syydät rahaa sille pastorin edustamalle puljulle.
Pitää osata tulkita oikein niitä retaleita, koska he niillä sinun rahoillasi rellestävät.Noinhan se väistämättä menee. Pastorille toimitettu tonni nostaa pastorin elintasoa samalla, kun se on pois maksajansa elintasosta.
Simppeliä logiikkaa. Ei pidä olla tyhmä.
Ellen G White 666 🔥👹🔥☠️⚰️🪦
- Anonyymi
Ihan oma lukusi
- Anonyymi
pastorista. https://keskustelu.suomi24.fi/t/13705794/sanan-ja-saarnamiehen-suhde
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986478KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3606024Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602953Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521092404Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082075- 1251784
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191653Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811320- 731217
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331208