Miten Auli suhtautuu asiaan?
"Jaakob Happonen voittajana perillä."
Muistan hänet ja Aulin sanan ja runon tuoksua ohjelmasta, joita tykkäsin katsella, Aulin runot olivat parempia kuin LS:n tyhjät kolinat.
Onko totta että Jaakob Happonen on kuollut?
32
1016
Vastaukset 32
- Anonyymi
toivottavasti ei. Hän pukeutui hienoon pukuun ja polvirukoili Aulin kanssa ja Aulillakin oli hient vaatteet ja kkauniit pitkät hiukset että tuli ihan enkeli mieleen Aulista.
Otan osaa Auli suruusi kun rakas Jaakob on nyt poissa viereltäsi. Jälleennäkemisen toivossa ja odotuksessa saamme vaeltaa.
https://www.godtube.com/watch/?v=KKDZ6LNX - Anonyymi
Viimeisin sanan ja runontuoksua jakso on ésitetty tv7:lla 31.12.2021 .
https://www.tv7.fi/arkki/sanan-ja-runon-tuoksua/me-rakastamme-silla-jumala-on-ensin-rakastanut-meita_p77282/
"Auli ja Jaakob ovat evankelista-aviopari, jotka Jumala on kutsunut tekemään palvelutyötä yhdessä." - Anonyymi
No niin
- Anonyymi
1Moos.32:28 Ja hän sanoi: ei sinun silleen pidä kutsuttaman Jakob, vaan IsraEI: sillä sinä olet taistellut Jumalan ja ihmisen kanssa, ja olet voittanut. Biblia (1776)
- Anonyymi
Sillä on ollut eri nimi
- Anonyymi
Varmaan Jaakob tulee suom. miehen nimestä
- Anonyymi
Jokaisella makunsa. Teen runoja ihan vain käsitelläkseni tunteitani. Koen aiheettomaksi uskovien jatkuvan nälvimisen palstalla, myös ketjuissa mihin minua ei pitäiso edes yhdistää. Ilmeisesti se on teille normi hommaa. Aloituksessa peräänkuulutettu, ei ole minulle edes tuttu.
Lighning - Anonyymi
Jaakob odottaa haudassa ylösnousemuksen aamua. Toisessa tulemuksessaan Jeesus herättää omansa kirkastetussa ruumiissa. Elossa olevat pyhät muutetaan. Heidän taivasmatkansa yhdessä alkaa 1000 vuodeksi taivaaseen.
1234567--- - Anonyymi
Miksi pitää ronkkia muiden asioita
Pitää huolen että itse elää puhtaana ja pitää aviovuoteen saastumatonna. - Anonyymi00019
Voi ei.. Muistan Sanan ja runon tuoksua, ja juuri äsken etsin YouTubesta onko sinne joku ladannut jaksoja, mutta törmäsin Auli Vesakkoaho -nimiseen kanavaan ja olin hämmentynyt. Jaakob onkin siirtynyt ajasta ikuisuuteen. En tiedä minkä ikäinen hän oli.
- Anonyymi00020
Miksi Aulin sukunimi ei ole Happonen vaan Vesakkoaho?
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Oisko tyttönimi?
- Anonyymi00023
Anonyymi00021 kirjoitti:
Oisko tyttönimi?
Taitaapi olla....Mutta mitä te sillä tiedolla teette?
Kaikkein parasta olisi kysyä asiaa itse Aulilta. - Anonyymi00030
Anonyymi00023 kirjoitti:
Kaikkein parasta olisi kysyä asiaa itse Aulilta.Ei ole tyttönimi.varma tieto.itse rakensi uuden nimen.hyvin outoa koko tuo hänen nimitouhunsa. En ymmärrä.ja olen käsittänyt että taivutti miehensäkin samaan hommaan siis tämän Jukka - Pekan.hyvin outoa???
- Anonyymi00033
Anonyymi00023 kirjoitti:
Kaikkein parasta olisi kysyä asiaa itse Aulilta.Mitenpä kysyt kun en tiedä mihin numeroon soittaa. Tai mikä on nykyinen nimikään.Ja eikö se olisi tunkeilevaa kysellä asiaa, joka voi suututtaa Aulia.
- Anonyymi00034
Anonyymi00023 kirjoitti:
Kaikkein parasta olisi kysyä asiaa itse Aulilta.Auli Happonen lähti toisen miehen matkaa. Jaakoppi jäi jo ennen kuin kuoli, jos kuoli.
Täydellinen hupakko muori ja Happonen eksyttäjä!!! - Anonyymi00035
Anonyymi00020 kirjoitti:
Hänen nimensä ei ole Happonen ensinnäkään siksi koska Jaakob Happonen otti hänestä avioeron. Auli Vesakkoaho muutti itse sukunimekseen Vesakkoaho, Herra yksin tietää miksi. Hänen nykyinen miehensä on Jukk- Pekka etunimeltään. Sukunimi on joku Pirhonen tai Pirinen. Auli sai tämän Jukka Pekan myös vaihtamaan nimensä Vesakkoahoksi. Järkyttävää!!! On kauheaa mennä koskemaan toisen ihmisen identiteettiin. Jopa julmaa. Miksi Auli on tämän tehnyt Herra sen yksin tietää. Ei teko ollut ainakaan Jumalan tahto. Onko Jukka -Pekan entisellä vaimolla vielä Jukka- Pekan entinen sukunimi eikä Auli Vesakkoahon halunnut samaa sukunimeä kuin tällä naisella on. Onko vihaa näiden kahden välillä vai mitä. Hirveää on tämmöinen lihallisuus.Herra armahtakoon !!!
- Anonyymi00037
Anonyymi00034 kirjoitti:
Auli Happonen lähti toisen miehen matkaa. Jaakoppi jäi jo ennen kuin kuoli, jos kuoli.
Täydellinen hupakko muori ja Happonen eksyttäjä!!!Tämä hupakko muori on ylpeä itseriittoinen ei kestä eriäviä mielipiteitä keskusteluussa . Olen oppinut, että vaikka kuinka tv: ssä näyttelee tai näyttää niin pyhältä niin normi elämössä ihminen voi olla hyvin paljon muuta. Ei ole kasvanut pyhityksessä eikä itselle kuolemisessa.
- Anonyymi00039
Anonyymi00020 kirjoitti:
Koska Jaakob otti avioeron Aulista. Ja Auli on nykyään Vesakkoaho. Mutta uuden miehen oikea sukunimi ei ole Vesakkoaho. Jotain tosi hämärää on tässä nimenvaihdossa. Aulin tulisi mennä Herran eteen tutkimaan omaa sydäntään miksi nimi on muutettu. Onko takana synti .
- Anonyymi00041
Anonyymi00035 kirjoitti:
Hänen nimensä ei ole Happonen ensinnäkään siksi koska Jaakob Happonen otti hänestä avioeron. Auli Vesakkoaho muutti itse sukunimekseen Vesakkoaho, Herra yksin tietää miksi. Hänen nykyinen miehensä on Jukk- Pekka etunimeltään. Sukunimi on joku Pirhonen tai Pirinen. Auli sai tämän Jukka Pekan myös vaihtamaan nimensä Vesakkoahoksi. Järkyttävää!!! On kauheaa mennä koskemaan toisen ihmisen identiteettiin. Jopa julmaa. Miksi Auli on tämän tehnyt Herra sen yksin tietää. Ei teko ollut ainakaan Jumalan tahto. Onko Jukka -Pekan entisellä vaimolla vielä Jukka- Pekan entinen sukunimi eikä Auli Vesakkoahon halunnut samaa sukunimeä kuin tällä naisella on. Onko vihaa näiden kahden välillä vai mitä. Hirveää on tämmöinen lihallisuus.Herra armahtakoon !!!
Tässä on esimerkki siitä, miten kirjoitus rikkoo Suomi24:n omia käyttöehtoja että Suomen lain kunnianloukkauksen tai yksityiselämää loukkaavan tiedon levittämisen kriteerit.
Tästä ketjusta on jo poistettu yhdeksän Suomi24:n sääntöjen vastaista kommenttia.
Mikäli tämä jatkuu eikä Suomi24 poista esimerkiksi tätä viestiä niin asia etenee poliisin tutkittavaksi.
- Anonyymi00025
ei millään pahalla kuolleita kohtaan, mutta minua ei ainakaan kiinnosta lukea näitä "on kuollut on kuollut" tyyppejä joka sekunnin murto-osan... Tämmöiset voidaan kokea myös henkilökohtaiseksi hyökkäykseksi. Olen nyt elossa halusit tai ette lopettakaa kitinä!
- Anonyymi00036
Lopeta itse " kitinä" oven saranat kitisee ei ihmiset. Jos et kestä täällä olevaa tekstiä mene nukkumaan se on sulle ja psyykkeellesi paljon parempi.
- Anonyymi00027
Antakaa nyt ihmisten olla rauhassa
- Anonyymi00029
Eripura ei suvaitse antaa haudata kuolleitaan?
- Anonyymi00038
Hautaa ihan rauhassa.ei sitä kikaan estä😡
RIP🕊
- Anonyymi00040
Kyllä on kuollut.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361760Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38576- 63548
- 30546
- 66536
- 45533
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27512En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.24511