Onko totta että Jaakob Happonen on kuollut?

Anonyymi-ap

Miten Auli suhtautuu asiaan?

"Jaakob Happonen voittajana perillä."

Muistan hänet ja Aulin sanan ja runon tuoksua ohjelmasta, joita tykkäsin katsella, Aulin runot olivat parempia kuin LS:n tyhjät kolinat.

21

859

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

toivottavasti ei. Hän pukeutui hienoon pukuun ja polvirukoili Aulin kanssa ja Aulillakin oli hient vaatteet ja kkauniit pitkät hiukset että tuli ihan enkeli mieleen Aulista.

Otan osaa Auli suruusi kun rakas Jaakob on nyt poissa viereltäsi. Jälleennäkemisen toivossa ja odotuksessa saamme vaeltaa.

https://www.godtube.com/watch/?v=KKDZ6LNX

• Anonyymi
    • Anonyymi

No niin

• Anonyymi

1Moos.32:28 Ja hän sanoi: ei sinun silleen pidä kutsuttaman Jakob, vaan IsraEI: sillä sinä olet taistellut Jumalan ja ihmisen kanssa, ja olet voittanut. Biblia (1776)

• Anonyymi

Sillä on ollut eri nimi

• Anonyymi

Varmaan Jaakob tulee suom. miehen nimestä

• Anonyymi

Jokaisella makunsa. Teen runoja ihan vain käsitelläkseni tunteitani. Koen aiheettomaksi uskovien jatkuvan nälvimisen palstalla, myös ketjuissa mihin minua ei pitäiso edes yhdistää. Ilmeisesti se on teille normi hommaa. Aloituksessa peräänkuulutettu, ei ole minulle edes tuttu.

Lighning

• Anonyymi

Jokainen tulis valvoa ettei kuolee , sydän kieroutunut ja on otettu vastaan uuskarismaattinen henki haudoista joka jaetaan noissa piireissä. Siin voi käydä huonosti , jos ei pääsee eroon siitä hengestä, kun en ole Pyhästä Raamatusta sanottu että uuskarismaattinen henki nostaa uskova Taivaaseen? Oletko sinä . Juoksee karkuun Uuskarismaattisuus Jumalan Pelossa jos sulla on Jeesus ja Taivas Rakas ????

• Anonyymi00022

Happosilla ei ollut yhteyksiä uuskarismaattisuuteen. Tämä on varma tieto.

• Anonyymi

Jaakob odottaa haudassa ylösnousemuksen aamua. Toisessa tulemuksessaan Jeesus herättää omansa kirkastetussa ruumiissa. Elossa olevat pyhät muutetaan. Heidän taivasmatkansa yhdessä alkaa 1000 vuodeksi taivaaseen.

1234567---

• Anonyymi

Miksi pitää ronkkia muiden asioita
      Pitää huolen että itse elää puhtaana ja pitää aviovuoteen saastumatonna.

• Anonyymi00019

Voi ei.. Muistan Sanan ja runon tuoksua, ja juuri äsken etsin YouTubesta onko sinne joku ladannut jaksoja, mutta törmäsin Auli Vesakkoaho -nimiseen kanavaan ja olin hämmentynyt. Jaakob onkin siirtynyt ajasta ikuisuuteen. En tiedä minkä ikäinen hän oli.

• Anonyymi00020

Miksi Aulin sukunimi ei ole Happonen vaan Vesakkoaho?

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Miksi Aulin sukunimi ei ole Happonen vaan Vesakkoaho?

Oisko tyttönimi?

• Anonyymi00023
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Oisko tyttönimi?

Taitaapi olla....Mutta mitä te sillä tiedolla teette?
        Kaikkein parasta olisi kysyä asiaa itse Aulilta.

• Anonyymi00025

ei millään pahalla kuolleita kohtaan, mutta minua ei ainakaan kiinnosta lukea näitä "on kuollut on kuollut" tyyppejä joka sekunnin murto-osan... Tämmöiset voidaan kokea myös henkilökohtaiseksi hyökkäykseksi. Olen nyt elossa halusit tai ette lopettakaa kitinä!

• Anonyymi00027

Antakaa nyt ihmisten olla rauhassa

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      32
      2078
    2. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      46
      1695
    3. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      110
      1460
    4. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      104
      1206
    5. Ootko A-nainen vielä vihainen?

Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja
      Ikävä
      104
      1004
    6. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      75
      938
    7. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      59
      835
    8. Laita nyt se viesti

Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗
      Ikävä
      52
      779
    9. Teit yllättävän siirron

Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,
      Ikävä
      28
      750
    10. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      99
      709
    Aihe