Miten Auli suhtautuu asiaan?
"Jaakob Happonen voittajana perillä."
Muistan hänet ja Aulin sanan ja runon tuoksua ohjelmasta, joita tykkäsin katsella, Aulin runot olivat parempia kuin LS:n tyhjät kolinat.
Onko totta että Jaakob Happonen on kuollut?
26
750
Vastaukset
- Anonyymi
toivottavasti ei. Hän pukeutui hienoon pukuun ja polvirukoili Aulin kanssa ja Aulillakin oli hient vaatteet ja kkauniit pitkät hiukset että tuli ihan enkeli mieleen Aulista.
Otan osaa Auli suruusi kun rakas Jaakob on nyt poissa viereltäsi. Jälleennäkemisen toivossa ja odotuksessa saamme vaeltaa.
https://www.godtube.com/watch/?v=KKDZ6LNX - Anonyymi
Viimeisin sanan ja runontuoksua jakso on ésitetty tv7:lla 31.12.2021 .
https://www.tv7.fi/arkki/sanan-ja-runon-tuoksua/me-rakastamme-silla-jumala-on-ensin-rakastanut-meita_p77282/
"Auli ja Jaakob ovat evankelista-aviopari, jotka Jumala on kutsunut tekemään palvelutyötä yhdessä." - Anonyymi
miksi kuoli ja mihin Jaakob kuoli????
Hänhän oli salskea mies ja selvästi vielä voimia riitti kropassa. Näki hänestä että lihaksiakin on kropassa.- Anonyymi
En tiedä. Tässä uusi elämä linkin kohdassa 10/12 on toisen uutisen sisään upotettu ilmoitus Jaakobin poismenosta, jonka on miespastori Pauli Kemi kirjoittanut.
- Anonyymi
No niin
- Anonyymi
1Moos.32:28 Ja hän sanoi: ei sinun silleen pidä kutsuttaman Jakob, vaan IsraEI: sillä sinä olet taistellut Jumalan ja ihmisen kanssa, ja olet voittanut. Biblia (1776)
- Anonyymi
Sillä on ollut eri nimi
- Anonyymi
Varmaan Jaakob tulee suom. miehen nimestä
- Anonyymi
Jokaisella makunsa. Teen runoja ihan vain käsitelläkseni tunteitani. Koen aiheettomaksi uskovien jatkuvan nälvimisen palstalla, myös ketjuissa mihin minua ei pitäiso edes yhdistää. Ilmeisesti se on teille normi hommaa. Aloituksessa peräänkuulutettu, ei ole minulle edes tuttu.
Lighning - Anonyymi
Jokainen tulis valvoa ettei kuolee , sydän kieroutunut ja on otettu vastaan uuskarismaattinen henki haudoista joka jaetaan noissa piireissä. Siin voi käydä huonosti , jos ei pääsee eroon siitä hengestä, kun en ole Pyhästä Raamatusta sanottu että uuskarismaattinen henki nostaa uskova Taivaaseen? Oletko sinä . Juoksee karkuun Uuskarismaattisuus Jumalan Pelossa jos sulla on Jeesus ja Taivas Rakas ????
- Anonyymi00022
Happosilla ei ollut yhteyksiä uuskarismaattisuuteen. Tämä on varma tieto.
- Anonyymi
Jaakob odottaa haudassa ylösnousemuksen aamua. Toisessa tulemuksessaan Jeesus herättää omansa kirkastetussa ruumiissa. Elossa olevat pyhät muutetaan. Heidän taivasmatkansa yhdessä alkaa 1000 vuodeksi taivaaseen.
1234567--- - Anonyymi
Luulin Happosten eronneen. Mutta herra Happonen olikin kuollut. En tiennyt siitä, luulin avioeron tulleen ja osallistuin siihen keskusteluun kiinnostuneena kumpi otti avioeron saamatta selvyyttä siihen.
En tiedä onko asiassa anteeksipyydettävää osaltani vai ei, mutta pyydän anteeksi ihan mitä tahansa loukkaavaa, jota olen puhunut muualla livessa tai kirjoittanut nettiin avioeroonsa, jota ei sitten ilmeisestikään tapahtunut, vaan ero tuli kuoleman erottaessa.
Anteeksi Auli, anteeksi ! Kuulin että olet kuulemma loukkaantuneena ollut kristittyjen kommentteihin koskien avioeropuheita.
Anteeksi että jäin aikoiaan siihen oletukseen että olitte eronneet. En tiennyt Jaakobin kuolleen. Nuori elinvoimainen mies oli vielä minun silmissä .- Anonyymi00016
Auli ja Jaakob olivat jo eronneet kun Jaakob kuoli. Auli kertoi että Jaakob halusi avioeron mutta hän ei olisi halunnut. Tämä on totuus.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Auli ja Jaakob olivat jo eronneet kun Jaakob kuoli. Auli kertoi että Jaakob halusi avioeron mutta hän ei olisi halunnut. Tämä on totuus.
Voitko todistaa väitteesi?
- Anonyymi00018
Herralta kannattaa pyytää anteeksi jos erehdyksessä uskoo sen, mitä joku valehdellut nettiin Happosista, kun kuka vaanhan voi melkein valehdella mitä vaan toisista. Minuakin on täällä ivattu työttömäksi vaikken ole sellainen ollut ainakaan virallisesti koskaan, ts. saanut työttymyysrahaa.
- Anonyymi00024
Anonyymi00016 kirjoitti:
Mitä sinäkin kommentoit täällä "uskovien juorupalstalla" Aulin asioita. Lopeta hyvä ihminen!
- Anonyymi
Miksi pitää ronkkia muiden asioita
Pitää huolen että itse elää puhtaana ja pitää aviovuoteen saastumatonna. - Anonyymi00019
Voi ei.. Muistan Sanan ja runon tuoksua, ja juuri äsken etsin YouTubesta onko sinne joku ladannut jaksoja, mutta törmäsin Auli Vesakkoaho -nimiseen kanavaan ja olin hämmentynyt. Jaakob onkin siirtynyt ajasta ikuisuuteen. En tiedä minkä ikäinen hän oli.
- Anonyymi00020
Miksi Aulin sukunimi ei ole Happonen vaan Vesakkoaho?
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Miksi Aulin sukunimi ei ole Happonen vaan Vesakkoaho?
Oisko tyttönimi?
- Anonyymi00023
Anonyymi00021 kirjoitti:
Oisko tyttönimi?
Taitaapi olla....Mutta mitä te sillä tiedolla teette?
Kaikkein parasta olisi kysyä asiaa itse Aulilta. - Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Oisko tyttönimi?
Auli lähti toisen miehen völjyyn jo vuosia sitten.
Jaakobbi tais olla naisiin menevä???
- Anonyymi00025UUSI
ei millään pahalla kuolleita kohtaan, mutta minua ei ainakaan kiinnosta lukea näitä "on kuollut on kuollut" tyyppejä joka sekunnin murto-osan... Tämmöiset voidaan kokea myös henkilökohtaiseksi hyökkäykseksi. Olen nyt elossa halusit tai ette lopettakaa kitinä!
- Anonyymi00027UUSI
Antakaa nyt ihmisten olla rauhassa
- Anonyymi00028UUSI
entinen pellepariskunta
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552540Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021062- 64891
- 65829
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85700Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658