Onko totta että Jaakob Happonen on kuollut?

Anonyymi-ap

Miten Auli suhtautuu asiaan?

"Jaakob Happonen voittajana perillä."

Muistan hänet ja Aulin sanan ja runon tuoksua ohjelmasta, joita tykkäsin katsella, Aulin runot olivat parempia kuin LS:n tyhjät kolinat.

13

344

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

toivottavasti ei. Hän pukeutui hienoon pukuun ja polvirukoili Aulin kanssa ja Aulillakin oli hient vaatteet ja kkauniit pitkät hiukset että tuli ihan enkeli mieleen Aulista.

Otan osaa Auli suruusi kun rakas Jaakob on nyt poissa viereltäsi. Jälleennäkemisen toivossa ja odotuksessa saamme vaeltaa.

https://www.godtube.com/watch/?v=KKDZ6LNX

• Anonyymi
    • Anonyymi

miksi kuoli ja mihin Jaakob kuoli????

Hänhän oli salskea mies ja selvästi vielä voimia riitti kropassa. Näki hänestä että lihaksiakin on kropassa.

• Anonyymi

En tiedä. Tässä uusi elämä linkin kohdassa 10/12 on toisen uutisen sisään upotettu ilmoitus Jaakobin poismenosta, jonka on miespastori Pauli Kemi kirjoittanut.

• Anonyymi

No niin

• Anonyymi

1Moos.32:28 Ja hän sanoi: ei sinun silleen pidä kutsuttaman Jakob, vaan IsraEI: sillä sinä olet taistellut Jumalan ja ihmisen kanssa, ja olet voittanut. Biblia (1776)

• Anonyymi

Sillä on ollut eri nimi

• Anonyymi

Varmaan Jaakob tulee suom. miehen nimestä

• Anonyymi

Jokaisella makunsa. Teen runoja ihan vain käsitelläkseni tunteitani. Koen aiheettomaksi uskovien jatkuvan nälvimisen palstalla, myös ketjuissa mihin minua ei pitäiso edes yhdistää. Ilmeisesti se on teille normi hommaa. Aloituksessa peräänkuulutettu, ei ole minulle edes tuttu.

Lighning

• Anonyymi

Jokainen tulis valvoa ettei kuolee , sydän kieroutunut ja on otettu vastaan uuskarismaattinen henki haudoista joka jaetaan noissa piireissä. Siin voi käydä huonosti , jos ei pääsee eroon siitä hengestä, kun en ole Pyhästä Raamatusta sanottu että uuskarismaattinen henki nostaa uskova Taivaaseen? Oletko sinä . Juoksee karkuun Uuskarismaattisuus Jumalan Pelossa jos sulla on Jeesus ja Taivas Rakas ????

• Anonyymi

Jaakob odottaa haudassa ylösnousemuksen aamua. Toisessa tulemuksessaan Jeesus herättää omansa kirkastetussa ruumiissa. Elossa olevat pyhät muutetaan. Heidän taivasmatkansa yhdessä alkaa 1000 vuodeksi taivaaseen.

1234567---

• Anonyymi

Luulin Happosten eronneen. Mutta herra Happonen olikin kuollut. En tiennyt siitä, luulin avioeron tulleen ja osallistuin siihen keskusteluun kiinnostuneena kumpi otti avioeron saamatta selvyyttä siihen.

En tiedä onko asiassa anteeksipyydettävää osaltani vai ei, mutta pyydän anteeksi ihan mitä tahansa loukkaavaa, jota olen puhunut muualla livessa tai kirjoittanut nettiin avioeroonsa, jota ei sitten ilmeisestikään tapahtunut, vaan ero tuli kuoleman erottaessa.

Anteeksi Auli, anteeksi ! Kuulin että olet kuulemma loukkaantuneena ollut kristittyjen kommentteihin koskien avioeropuheita.

Anteeksi että jäin aikoiaan siihen oletukseen että olitte eronneet. En tiennyt Jaakobin kuolleen. Nuori elinvoimainen mies oli vielä minun silmissä .

• Anonyymi

Miksi pitää ronkkia muiden asioita
      Pitää huolen että itse elää puhtaana ja pitää aviovuoteen saastumatonna.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      151
      8224
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      427
      7279
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      69
      3743
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      146
      3412
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      109
      2904
    6. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      47
      2438
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      126
      1966
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      23
      1823
    9. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      35
      1629
    10. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      1488
    Aihe