Marinin kirja USA.ssa bestseller

Anonyymi-ap

Kensington avenuella kirja loppuunmyyty.

20

233

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

- Joo , kovasti kehuvat , - että On Hyvää WC-paperiksi -

• Anonyymi

Järkevä käyttää wc-paperina siihen tarkoitettua tuotetta välttyäkseen kovan paperin aiheuttamilta hiertymiltä ja haavautumilta. Jäteveden käsittelyn kannalta parhain wc- paperi on mahdollisimman ohutta. Painopaperi viemärissä aiheuttaa tukoksia. Ulkohuussissa voi pyyhkimiseen käyttää vaikka sanomalehteä.

• Anonyymi

Sattaa persu tulla kipiäksi jos sitä pyyhkii kirjan sivuilla.

• Anonyymi

Jenkeissä nähtävästi myy kaikki mikä tulee Mariinista ulos. Myös #aska.

• Anonyymi

Et sitten lukenut otsikkoa pidemmälle🤣🤣

• Anonyymi

Muuttaisikohan Sanna joskus takaisin Tampereelle?

• Anonyymi

Ei narsistia tänne kaivata takaisin.

• Anonyymi

Maitojunalla kotiin.

• Anonyymi

Limusiinilla

• Anonyymi

Jos tamperelaiset antaisivat Sannalle ilmaisen palatsin veden äärestä asumista ja biletystä varten, ilmaisen aamupalan, ilmaisen limusiinipalvelun 24/7 sekä muut ilmaiset luontaisedut ja tarvittaessa yksityisen jetin ilmaispalvelut maapallon alueella, Sanna saattaisi helpommin muuttoa Tampereelle.

Mitään omaa palatsia tai suihkujettiä hän ei tamperelaisilta halua, ilmainen etuus riittää, sillä Sanna työväenliikkeen johtohahmona ei halua kerätä itselleen maallista mammonaa vaan pelkkä rahallinen etuus on riittävä korvaus muutosta.

Sannan asuminen Tampereella lisäisi myös woke-turismia alueella ja siten toisi rahaa alueelle ja näin voitaisiin kustantaa Sannan elämä ja asuminen.

• Anonyymi

Ei tamperelaisten tarvitse Sannalle mitään kustantaa kun Sanna pärjää omillaan hyvin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tamperelaisten tarvitse Sannalle mitään kustantaa kun Sanna pärjää omillaan hyvin.

Kysehän onkin Sannan houkuttelemisesta muuttamaan Tampereelle, ei hänen pärjäämisestään.
        Sanna on pärjännyt hyvin tähänkin asti toisten rahoilla, joten ei hänen ole mitään pakkoa muuttaa Tampereelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysehän onkin Sannan houkuttelemisesta muuttamaan Tampereelle, ei hänen pärjäämisestään.
        Sanna on pärjännyt hyvin tähänkin asti toisten rahoilla, joten ei hänen ole mitään pakkoa muuttaa Tampereelle.

Ei Sannaa tarvitse houkutella. Hän päättää itse asioistaan ja pärjää omilla tekemisillään.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Silti kirja on noussut bestsellerlistalle Yhdysvalloissa, jonka markkinoille se alun perin kirjoitettiin.
        Ruotsalainen toimittaja vaikuttaa olevan teennäinen kritiikissään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Silti kirja on noussut bestsellerlistalle Yhdysvalloissa, jonka markkinoille se alun perin kirjoitettiin.
        Ruotsalainen toimittaja vaikuttaa olevan teennäinen kritiikissään.

Ruotsalainen uskalsi kertoa totuuden kirjasta. Suomessa ollaan pelkureita.

• Anonyymi

Hömppää mielellään data keskus versiona, ettei tuu roskaa luontoon.

• Anonyymi

Luin Marinin kirjan. Hämmästyin miten taitavasti hän yhdistää itsekehun, minäkeskeisyyden ja muihin kohdistuvan syyttelynsä latteaan kerrontaan. Kirjan ostaja tukee rahoillaan narsismin hyväksyntää.

• Anonyymi

Taitaa olla kirja jo menneen talven lumia.

• Anonyymi

Joko olet lukenut Purran miehen kirjoittaman kirjan Purran kirjoituksista? Sen nimessä syytetään mediaa Riikan tekemisistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      89
      6062
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      339
      5387
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2717
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      51
      2625
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      87
      1912
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      105
      1707
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1591
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1553
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1474
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1423
    Aihe