Aina ollut sinkku ja olen myös neitsyt. Onneksi todennäköisesti kuolen nuorena.
Olen 35-vuotias sinkkumies
8
224
Vastaukset
- Anonyymi
No tee asialle jotain. Mitä olet tehnyt sille ettet olis sinkku ja neitsyt. Kukaan ei tuu sun ovikelloa soittaa kun ei kukaan tiedä missä asut ja että olet neitsyt ja sinkku.
- Anonyymi
Ei niinkään siitä ole kyse vaan olen niin paljon jo käyttänyt elämäni aikana alkoholia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niinkään siitä ole kyse vaan olen niin paljon jo käyttänyt elämäni aikana alkoholia.
Tarkoitan, että alkoholin takia kuolen todennäköisesti nuorena. Tosin vuosi sitten maksa ja muutkin olivat kunnossa ja ovat varmaan vieläkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eli onko sun ongelma neitsyys vai se että pilaat alkoholilla elimistösi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eli onko sun ongelma neitsyys vai se että pilaat alkoholilla elimistösi
Ei kumpikaan.
- Anonyymi
Kyllä minä jonkun löydän.
- Anonyymi
Osta seksiä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2942593- 196990
- 55792
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti129722- 55616
Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?15536- 51535
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?52494- 40494
- 55485