? - kuka on oikea "uskova" - ?

Anonyymi-ap

"Uskovia" on monia ja samoin seurakuntiakin vain oikeita kristittyjä (ei "uskovia") on harvassa.

Kun ihminen hukkasi Jumalan, hän hukkasi rakkauden ja tarkoituksensa. Samalla ihminen hukkasi syvimmän ymmärryksen siitä, mitä rakkaus on. Sen tilalle tuli itsekkyys ja moninaiset rakkauden vääristymät. Hollywood-rakkaus ja jumalallinen rakkaus ovat aivan eri asioita.

Maailmallinen rakkaus ihannoi ihastumisen tunnetta ja kohteen kiehtovuutta. Kun tunne hiipuu, vaihdetaan kohdetta. Ihmiset särkyvät. Jumalallinen rakkaus painottaa ehdotonta sitoutumista, päätöstä ja toimimista päätöksen mukaan – jopa kaiken uhraten. Jumalallinen rakkaus tekee kohteestaan arvokkaan. Vain tällaisen kestävän rakkauden mukaan ihminen voi elää eheästi ja arvokkaasti.

Aito rakkaus kumpuaa Jumalan olemuksesta. Raamattu ilmoittaa Jumalan ja hänen rakkaudellisen tahdon. Valitettavasti moderni liberaaliteologia on rakastunut maailmaan niin, että se on hylännyt Jumalan rakkauden. Jumalan nimissä se kyllä puhuu rakkaudesta, mutta sen sisältö onkin maailmallinen, jopa syntinen. Näin meitä eksytetään. Aitoa rakkautta ei löydy mistään muualta kuin Jumalasta ja Raamatusta.

27

204

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jumala on Pyhä Henki eikä oudot höpötykset.

      • Anonyymi

        Henkiä on monia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Henkiä on monia.

        pyhiähenkiä on monia ja ne höpöttää. 🔥👹🔥
        Di4id4fi4fi4ufif33ii3fxi3fcititgci4ux4xrx3ui4xif4if4fi4f3if3uf3u3rif4f4ii4g4cruxuruzdwuwzzuicu4uxeuwruwtuwusaus3dtf6cxurxu4f3fuudressrdurd3udu3urddurfurfruxuesqwjueururueejoytxiiidddtööööääööööööööööööööööööööööööööööööööööö🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷


      • Anonyymi
        Demokrates kirjoitti:

        pyhiähenkiä on monia ja ne höpöttää. 🔥👹🔥
        Di4id4fi4fi4ufif33ii3fxi3fcititgci4ux4xrx3ui4xif4if4fi4f3if3uf3u3rif4f4ii4g4cruxuruzdwuwzzuicu4uxeuwruwtuwusaus3dtf6cxurxu4f3fuudressrdurd3udu3urddurfurfruxuesqwjueururueejoytxiiidddtööööääööööööööööööööööööööööööööööööööööö🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷

        Pyhä Henki ei puhu sekavia eikä kaada ihmisiä.


    • Anonyymi

      Jotkut sanovat olevansa "uskovia" mutta eivät ole kristittyjä.

      • Anonyymi

        nyt et taida tietää mistä puhut, kokeile selittää ok !


    • Anonyymi

      Myös antikristus on USKOVA.

    • Anonyymi

      Myös lahkolainen on "uskova."

      • Anonyymi

        mikä on lahkolainen, taatusti et tiedä vaan satuilet jotain netistä luettua ropaskaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mikä on lahkolainen, taatusti et tiedä vaan satuilet jotain netistä luettua ropaskaa.

        Lue Raamattua lahkolainen..
        Mene rukouskammioosi ja tunnusta syntisi uskovainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lue Raamattua lahkolainen..
        Mene rukouskammioosi ja tunnusta syntisi uskovainen.

        pöljä kommentti etkö tajhua että luterilaisuus on katolisuuden haaraliike ja suomen suurin lahko !
        miksi olette niin tyhmiä ettekä tajua mitään.


    • Anonyymi

      arkielämä sen näyttää mitä kukin on.

      sanat on tyhjänveroisia.

      suomihan on kuulemma kristitty maa hah !

      • Anonyymi

        Suomessa vaikuttaa kaikki merkittävimmän amerikkalaiset uususkonnollisen lahkot.
        Se on osoitus suuresta eksytyksestä.


    • Se, jolla on Jeesuksen usko.

      • Anonyymi

        hmisen usko ja Jeesuksen usko aivan eri asioita.
        Joka lahkolla omat mieleisensä jeesukset.
        Hellareilla eri jeesus kuin adventisteilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hmisen usko ja Jeesuksen usko aivan eri asioita.
        Joka lahkolla omat mieleisensä jeesukset.
        Hellareilla eri jeesus kuin adventisteilla.

        mitä adventistit tähän kuuluu, ei hellareilla ol emitään tekemistä heidän kanssaan.

        ilman uudestisyntymistä ei mitään uskoa ole eikä tietoa sen enempää.


    • Anonyymi

      Mitä tarkoittaa kun uskovalla helluntailaisella on henkikaste ?

      • Anonyymi

        miksi kyselet asioita joista ei sinulla ole mitäåän tietoa eikä aikomustakaan ojentua raamatun opin mukaan häh !?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miksi kyselet asioita joista ei sinulla ole mitäåän tietoa eikä aikomustakaan ojentua raamatun opin mukaan häh !?

        Lahkolaisen kommentti käärmeenkolosta.
        Helluntiuskonnon uhri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lahkolaisen kommentti käärmeenkolosta.
        Helluntiuskonnon uhri.

        miksi leikit asioilla miksi et tee parannusta ja ojenna elämääsi raamatun mukaan !

        kommenttisi on typerä ja arvoton.


    • Anonyymi

      Henkikaste ?

      • Anonyymi

        lukeeko sinun raamatussasi mm täyttykää Hengellä jne... lukeeko ?

        jos lukee etkö mieti asiaa !


    • Anonyymi

      Helluntaipastorit hylänneet laumansa ja pistäneet päänsä pensaaseen.
      Helluntaiuskonnon uhreja hekin.

      • Anonyymi

        kommenttinne ovat kaikki pulun tuubaa.

        eikö aikuinen ihmispolo saa mitään muuta aikaan.

        menisitte edes töihin luuseroimasta foorumia.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe