kun olet lähes risteyksessä , pysähdytkö vai annatko mennä,( tällöin punaiset syttyvät ollessasi about keskellä risteystä)? Itse jatkan matkaa.
Jos vihreä vaihtuu keltaiseksi juuri
17
86
Vastaukset
- Anonyymi
Pysähdyn.
Risteysalueelle tultaessa pitää valmistautua pysähtymään eikä lisätä nopeutta ajatuksella, kyllä minä kerkeän läpi.- Anonyymi
Missä mainittiin npeuden lisäämisestä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Missä mainittiin npeuden lisäämisestä?
Nähty on
Monen kuljettajan ajattelutavassa
- Anonyymi
Se on ihan laillista. Risteykseen ei saa ajaa punaisilla.
- Anonyymi
Jatkan, koska keltainen ei ole pysähtymiskäsky, ja punaisille vaihtumisestakin seuraa vielä sekuntien viive sivulta tulevien vihreisiiin, sehän on itsestään selvä asia.
- AnonyymiUUSI
Keltainen valo tarkoittaa nimenomaan jarruta valot vaihtuvat punaiseksi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Keltainen valo tarkoittaa nimenomaan jarruta valot vaihtuvat punaiseksi.
Entä jos vauhtia liikaa?
- Anonyymi
Jos nykyinen sinimusta hallitus vaihtuisi viherpunaiseksi, vetäisisin ranteet auki.
- AnonyymiUUSI
No valmistaudu siihen koska persu pettää aina. Voin tuoda sulle mattoveitsen jo valmiiksi.
- Anonyymi
Jos ohittaa ennen risteystä olevan valon keltaisella niin saa mennä. Punaista päin ei saa ajaa
- AnonyymiUUSI
Jos ylität viivan kun punainen palaa tulee sakko.
- AnonyymiUUSI
Riippuu tilanteesta.
- AnonyymiUUSI
Jos Vihreä vaihtaa keltaiseen on hän RKP:n kannattaja. Jos taas punaiseen syntyy vihervasemmistolainen. Huonoja vaihtoehtoja molemmat.
- AnonyymiUUSI
Totta kai äänestän aina enemmin RKP:ta kuin Vihreitä.
- AnonyymiUUSI
Kyllä se sujuvoittaa liikennettä, jos käytetään kaikki aika ylimenemiseen. Jos jokainen ennakoisi punaisia valoja, niin liikenteeseen tulisi paljon enemmän odotusaikoja ja katkoja. Eihän se tarkoita sitä, että ajettaisiin härskisti punaisia päin, vaan mentäisiin reippaasti keltaisilla.
- AnonyymiUUSI
En tee hätäjarrutusta, ellei ole pakko, keltainen valo ei ole pakko.
- AnonyymiUUSI
Jos olen ohittanut keltainen-valon risteyksessä, enhän sitten näe sitä. Paitsi tietysti toisella puolella, mutta olen jo risteyksessä joten kaasun lisääminen on ainoa keino ettei jää alle.
Yleensä suomalainen tapa on risteykseen tultaessa, että kaasua lisää jos vihreä palaa.
Vai täytyykö jäädä odottamaan, että jospa se vaihtuisikin.
terveisin ns vanhat vihreät. (ei tarkoita puoluetta)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo1163755Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m713111- 262714
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv842468Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html192409Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta332328Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään62217En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk102191Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä272036- 901980