• Oleko uskossa ?
- kaikki ihmiset uskovat johokin
• Onko sinut kastettu ?
- tarkoitetaan uudestikastamista jossa liitytään helluntaiseurakunnan jäseneksi
• Tunnetko Jeesuksen ?
- tärkeämpi kysymys olisi tunteeko Jeesus sinut?
Matteus 25:12
Mutta hän vastasi ja sanoi: 'Totisesti minä sanon teille: minä en tunne teitä'.
Helluntailaisten vakiokysymykset __?__
17
193
Vastaukset
Elämän tärkein kysymys:
Ootko sinä kova syömään?🤔
🍇🍈🍉🍊🍋🍌🍍🥭🍎🍏🍐🍑🍒🍓🫐🥝🍅🫒🥥🍋🟩🥑🍆🥔🥕🌽🌶🫑🥒🥬🥦🧄🧅🍄🥜🫘🌰🫚🫛🍄🟫🍞🥐🥖🫓🥨🥯🥞🧇🧀🍖🍗🥩🥓🍔🍟🍕🌭🥘🥪🌮🌯🫔🥙🧆🥚🍳🥘🍲🫕🥣🥗🍿🧈🧂🥫🍱🍘🍙🍚🍛🍜🍝🍠🍢🍣🦪🍤🍥🥮🍡🥟🥠🥡🍦🍧🍨🍩🍪🎂🍰🧁🥧🍫🍬🍭🍮🍯🍼🥛☕️🫖🍵🍶🍾🍷🍸🍹🍺🍻🥂🥃🫗🥤🧋🧃🧉🧊🥢🍽🍴🥄🔪🫙🏺😋👍- Anonyymi
Pakkovauvakastetut eivät kysele mitään seurakuntalaisiltaan! Pääasia on, että maksaa kirkollisveron.
- Anonyymi
Useamman kerran kylvetetty lastenraiskaaja haluaa edelelen uskovien lapsia. Siksi se nimittelee uskovia pakkovauvakastetuiksi
- Anonyymi
Kun tapauskonnolliselta kysyy, onko hän uskossa, hän suuttuu. 'Se on yksityisasia', hän töräyttää. Ja hänen mielestään tämä kommenttini on 'vihaa'!
Kun samaa kysyy ateistilta, hän nauraa kysymykselle ja kertoo, ettei usko yliluonnolliseen.
Uskova taas ilahtuu kysymyksestä ja kertoo, miten tuli uskoon.
- Anonyymi
Amerikan homoista jotain pitäisi kysyä.
- Anonyymi
oletko uudestisyntynyt uudesti ylhäältä
oletko ottanut jeesuksen vastaan
oletko saanut pyhän hengen kasteen
puhutko kielillä
profetoitko
näetkö unia
? - Anonyymi
Avainkykymyksen on pakko koskea amerikan homoja.
- Anonyymi
36 miljoonaa – niin paljon aids on tähän asti tappanut ihmisiä maailmanlaajuisesti.
- Anonyymi
Mikä siinä on ettei nämä luterilaiset saa aikaan yhtään ainutta normaalia puheenparren aloitusta !?
Ettekö te ymmärrä mitään noista asioista vai mikä on syy!.
Tässäkään aloituksessa ei mikään pidä paikkaansa, miksi niin ?- Anonyymi
Mutta hän vastasi ja sanoi: 'Totisesti minä sanon teille: minä en tunne teitä'. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta hän vastasi ja sanoi: 'Totisesti minä sanon teille: minä en tunne teitä'.Miksi hoet tuota jaetta, ei sinulla ole mitään hajuakaan koko asiasta ketä tunnetaan ja ketä ei !
Kysytkö kaupab kassalla että kuuluuko reikäleivän reikä hintaan @
- Anonyymi
Helluntailaiset kysyvät ylpeästi tunnetko Jeesuksen vaikka tärkeämpi on tunteeko Jeesus sinut.
- Anonyymi
No jopas nyt !
Uusi voimallinen oppi sakastista % - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jopas nyt !
Uusi voimallinen oppi sakastista %Helluntailaiset vihaavat totuutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helluntailaiset vihaavat totuutta.
Kyllä ja uskovia myös
- Anonyymi
Joh.12:44 Mutta Jesus huusi ja sanoi: joka uskoo minun päälleni, ei se usko minun päälleni; vaan sen päälle, joka minut lähetti. Biblia (1776)
- Anonyymi
On monia, jotka oikein tuomitsee vääryydet ja rikkeet, mutta heidän oma uskonsa ie ole raitis. https://www.facebook.com/photo?fbid=10240662074114114&set=a.2583273985982
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2489345Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu1497670K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1495231Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1494927PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *524630Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko1044325Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta1284154- 1671931
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.91739Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell2871582