Hallitusvastuussa oleva Britannian työväenpuolue on helisemässä kovan poliittisen paineen alla, kun hallitsematon maahanmuutto repii maata ja hallitsee yleistä keskustelua. Nyt hallitus haluaisi laittaa tulijat mahdollisuuden tullen paluumatkalle ja venyttäisi pysyvän oleskeluluvan saannin 20 vuoden päähän. Labour-puolueen kohtalonkysymys onkin, riittävätkö suunitellut kiristykset vastaamaan Reform UK -puolueen asettamaan haasteeseen.
Sisäministeri Shabana Mahmoodin tiukempi turvapaikkalinja on saanut aikaan kapinaliikkeen puolueen sisällä. Kansanedustaja Sarah Owen on kutsunut ehdotuksia ”inhottaviksi”, ja Cat Eccles sanoi suunnitelmien ”kaikuja Reform-puolueesta” ja olevan yritys vain rauhoittaa äänestäjiä.
Uudistusten ydin on tehdä pakolaisuudesta väliaikaista, venyttää pysyvän oleskeluluvan myöntämistä 20 vuoden päähän ja rajoittaa perheenyhdistämistä Euroopan ihmisoikeussopimuksen puitteissa. Mahmood puolusti radikaalia linjaa välttämättömänä epäreilun ja hallitsemattoman laittoman maahanmuuton kasvun hillitsemiseksi.
Osa pakolaisista karkotettaisiin heti, kun heidän kotimaansa katsotaan turvallisiksi. Linjausta perustellaan Tanskan mallilla. Mahmood luottaa siihen, että tiukka maahanmuuttopuhe ja kovat säännöt toimivat pelotteena.
Nigel Farage kummittelee taustalla
Nigel Farage kummittelee taustalla-oliko espoolaisen Timo Soinin kaveri?
Anonyymi-ap
13
285
Vastaukset 13
- Anonyymi
er45456
- Anonyymi
popw
- Anonyymi
oliko?
- Anonyymi00004
frr4433
rasisti? - Anonyymi00005
4545
- Anonyymi00006
Nyt hallitus haluaisi laittaa tulijat mahdollisuuden tullen paluumatkalle ja venyttäisi pysyvän oleskeluluvan saannin 20 vuoden päähän. Labour-puolueen kohtalonkysymys onkin, riittävätkö suunitellut kiristykset vastaamaan Reform UK -puolueen asettamaan haasteeseen.
- Anonyymi00009
zzss
- Anonyymi00011
jjj
- Anonyymi00012
Parkki
- Anonyymi00013
dddd
- Anonyymi00014
On kyllä senverran hullu että voisi hyvinkin olla Soinin kavereita!
- Anonyymi00015
saksassa afd ystäviä Nigelillä?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791329
- 851236
- 96977
- 48813
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40723Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83599Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä29516Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111510Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44478Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla
Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu33465