Otsikko on lähtöisin täältä, kun joku esitti tuon väitteen?
Odottaneeko väitteen esittäjä että hänet lennätetään ylöstempauksessa pilviin?
Ulkopoliittisen instituutin vanhempi tutkija Ryhor Nizhnikau MTV Uutisille:
"Korruptioskandaalin Venäjä-yhteys on ollut "shokeeraavaa" ukrainalaisille, asiantuntija sanoo.
Ukrainan energiateollisuuden laajeneva korruptioskandaali on kuolinisku Volodymyr Zelenskyin mahdollisuudelle tulla uudelleenvalituksi presidentinvaaleissa, arvioi Ulkopoliittisen instituutin vanhempi tutkija Ryhor Nizhnikau MTV Uutisille.
– Ihmisten mielissä Zelenskyitä ei voida korvata ilman vaaleja. Sodan aikana Ukrainalla ei ole muita vaihtoehtoja kuin jatkaa Zelenskyin johtamana, joten häntä ei heitetä ulos, Nizhikau sanoo puhelimitse.
– Mutta jos puhumme hänen mahdollisuudestaan voittaa tulevaisuudessa vaaleja, tämä ei ollut herätyskello vaan viimeinen naula Zelenskyin uudelleenvalinta-arkkuun. Zelenskyi on nyt vaalikelvoton, Nizhnikau jatkaa.
Zelenskyi sanoi syyskuussa, ettei hän ole valmis pyrkimään presidentiksi sodan jälkeen. Ukrainan laki kieltää vaalien järjestämisen sota-aikana."
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ukrainassa-skandaali-viimeinen-naula-zelenskyin-arkkuun/9254830
Zelenskyi on uskoltaan Juutalainen Jumalanmies.???
20
171
Vastaukset
- Anonyymi
Ylöstempausopit on eksytyksiä. Vain luste (lahkot) temmataan pois, jotta Jeesus voi tulla takaisin rauhassa.
Juutalaiset menevät suoraan taivaasta laskeutuvaan uuteen Jerusalemiin.
Ei siellä Pyhässä kaupungissa ole muita kuin Israelin heimon jälkeläisiä.
Ilm. 21:12
Sitä ympäröi suuri ja korkea muuri, jossa oli kaksitoista porttia, ja niitä vartioi kaksitoista enkeliä. Portteihin oli hakattu Israelin kahdentoista heimon nimet. [21:12,13: Hes. 48:31-34]
Ilm. 21:14
Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet. [Hes. 48:31]- Anonyymi
Lahkot on jälkikäteen ilmestynyttä lustetta, mikä on päältäpäin elinvoimaisemman ja väkevämmäm näköistä kuin perinteinen vanhempi perinteisten kristillisten kirkkojen kristillisyys.
Matt. 13:30
Antakaa molempain kasvaa yhdessä elonleikkuuseen asti; ja elonaikana minä sanon leikkuumiehille: Kootkaa ensin luste ja sitokaa se kimppuihin poltettavaksi, mutta nisu korjatkaa minun aittaani.'"
- Anonyymi
"Juutalaiset menevät suoraan taivaasta laskeutuvaan uuteen Jerusalemiin."
Siis tuo rahakermassa pyörivä porukkako pääsisi johonkin uuteen Jerusalemiin? Herää jo unestasi!
https://youtu.be/G4QDUR5Cl4M- Anonyymi
Ei siellä pyhässä kaupungissa Jerusalemissa ole mitään pakanoita. Kaikki ovat Israelin heimon jälkeläisiä. Heistä kaikista arvokaimpia ovat Jeesuksen sukulaiset Juutalaiset.
Ilm. 3:12
Joka voittaa, sen minä teen pylvääksi Jumalani temppeliin, eikä hän koskaan enää lähde sieltä ulos, ja minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, sen uuden Jerusalemin, joka laskeutuu alas taivaasta minun Jumalani tyköä, ja oman uuden nimeni.
siinä oli suuri ja korkea muuri, jossa oli kaksitoista porttia ja porteilla kaksitoista enkeliä, ja niihin oli kirjoitettu nimiä, ja ne ovat Israelin lasten kahdentoista sukukunnan nimet;
Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.
Salomon aikaiset temppelimeno palautetaan entiselleen. Liitonarkku ja laintaulut asetetaan kunniapaikalle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siellä pyhässä kaupungissa Jerusalemissa ole mitään pakanoita. Kaikki ovat Israelin heimon jälkeläisiä. Heistä kaikista arvokaimpia ovat Jeesuksen sukulaiset Juutalaiset.
Joka voittaa, sen minä teen pylvääksi Jumalani temppeliin, eikä hän koskaan enää lähde sieltä ulos, ja minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, sen uuden Jerusalemin, joka laskeutuu alas taivaasta minun Jumalani tyköä, ja oman uuden nimeni.
siinä oli suuri ja korkea muuri, jossa oli kaksitoista porttia ja porteilla kaksitoista enkeliä, ja niihin oli kirjoitettu nimiä, ja ne ovat Israelin lasten kahdentoista sukukunnan nimet;
Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.
Salomon aikaiset temppelimeno palautetaan entiselleen. Liitonarkku ja laintaulut asetetaan kunniapaikalle.Pakanoilla ei ole mitään asiaa uuteen Jerusalemiin.
Ilm. 21:18
Ja sen muuri oli rakennettu jaspiksesta, ja kaupunki oli puhdasta kultaa, puhtaan lasin kaltaista.
Ilm. 21:21
Ja ne kaksitoista porttia olivat kaksitoista helmeä; kukin portti oli yhdestä helmestä; ja kaupungin katu oli puhdasta kultaa, ikäänkuin läpikuultavaa lasia.
Jeesus ei tunnusta Paavalia omaksi apostolikseen.
Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Salomon aikaiset temppelimeno palautetaan entiselleen. Liitonarkku ja laintaulut asetetaan kunniapaikalle.Kun laittaa pään Raamatun kansien väliin ja latoo sieltä esille liudan jakeita, voi olla vastaamatta suoriin kysymyksiin?
- Anonyymi
Useat ovat. https://keskustelu.suomi24.fi/t/13705794/sanan-ja-saarnamiehen-suhde
- Anonyymi
Juutalaiset temppelimenot palautetaan enstiseen loistoonsa uudessa Jerusaelmissa tuhanneksi vuodeksi. Siksi laitkin ovat voimassa tuhat vuotta entisellään.
Matt. 5:18
Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut. [Luuk. 16:17]
Hepr. 9:4
Siellä oli kultainen suitsutusalttari ja liitonarkku, joka oli kauttaaltaan kullalla päällystetty. Arkussa oli kultainen, mannaa sisältävä astia ja Aaronin sauva, joka puhkesi lehteen, sekä liiton taulut. [2. Moos. 16:33, 25:10,16, 30:1; 4. Moos. 17:25]- Anonyymi
Room. 11:26
Sen tapahduttua koko Israel on pelastuva, niin kuin on kirjoitettu: -- Siionista on tuleva Pelastaja, hän poistaa jumalattomuuden Jaakobin jälkeläisistä. [Jes. 59:20]
- Anonyymi
Pakanat surmasivat Jeesuksen, ei Juutalaiset, kuten pakanat valehtelevat.
Luuk. 18:32-33
Hänet annetaan PAKANOIDEN käsiin, häntä pilkataan ja häpäistään ja hänen päälleen syljetään, ja he ruoskivat häntä JA TAPPAVAT HÄNET. Mutta kolmantena päivänä hän nousee kuolleista." - Anonyymi
Tätä eivät ole kaikki tienneet Volodymyr Zelenskyista?
"Joe Roganin hiljattain julkaisemassa podcastissa vieras Gavin de Becker väitti, että Volodymyr Zelenskyin valtaannousun suunnittelivat oligarkit, länsimaiset tiedustelupalvelut ja mediaverkostot kauan ennen kuin suuri yleisö edes huomasi häntä.
Zelenskyin hitti-tv-ohjelma Kansan palvelija toimi käsikirjoitettuna edeltäjänä miljardööri Ihor Kolomoiskyn, yhdysvaltalaisten neuvonantajien ja taukoamattoman myönteisen uutisoinnin vauhdittamalle poliittiselle kampanjalle, de Becker sanoi."
https://www.youtube.com/watch?v=H3qOJlgRweU - Anonyymi
Zelenskyi on Jeesuksen veli, Juutalainen.
Matt. 25:40
Kuningas vastaa heille: 'Totisesti: kaiken, minkä te olette tehneet yhdelle näistä vähäisimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle.'- Anonyymi
Ihmisten ja kansojen kohtalot ja rangaistukset riippuvat siitä, miten he kohtelevat Israelin kansaa ja Juutalaisia. Jumalan viha on kauheata.
Sak. 2:12
Herra Sebaot on oman kunniansa tähden lähettänyt minut niiden kansojen luo, jotka ovat ryöstäneet teitä. Hän sanoo niille näin: -- Joka koskee minun kansaani, se koskee minun silmäterääni. [5. Moos. 32:10; Ps. 17:8] - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmisten ja kansojen kohtalot ja rangaistukset riippuvat siitä, miten he kohtelevat Israelin kansaa ja Juutalaisia. Jumalan viha on kauheata.
Sak. 2:12
Herra Sebaot on oman kunniansa tähden lähettänyt minut niiden kansojen luo, jotka ovat ryöstäneet teitä. Hän sanoo niille näin: -- Joka koskee minun kansaani, se koskee minun silmäterääni. [5. Moos. 32:10; Ps. 17:8]Samarian kohtalo siitä varoittava esimerkki.
Hoos. 14:1
Samaria joutuu tilille synneistään, se on kapinoinut Jumalaansa vastaan. Sen miehet kaatuvat miekkaan, sen pienet lapset murskataan, ja raskaana olevat naiset viilletään halki. - Anonyymi
Matt. 5:18
Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut. - Anonyymi
"Zelenskyi on Jeesuksen veli, Juutalainen."
Kai tuo on sarkastinen vitsi?
Tai enhän minä tiedä, jos tällä mitä sanotaan, tarkoitetaan myös, että ihminen saa vajota
älyllisesti 5 vuotiaan tasolle? Nimittäin "ihmisen on tultava lapsen kaltaiseksi, päästäkseen Jumalan valtakuntaan?" Sama asia?
- Anonyymi
”Miten siis on? Olemmeko me parempia? Emme suinkaan. Mehän olemme edellä osoittaneet, että kaikki, niin hyvin juutalaiset kuin kreikkalaiset, ovat synnin alla, niinkuin kirjoitettu on: "Ei ole ketään vanhurskasta, ei ainoatakaan, ei ole ketään ymmärtäväistä, ei ketään, joka etsii Jumalaa; kaikki ovat poikenneet pois, kaikki tyynni kelvottomiksi käyneet; ei ole ketään, joka tekee sitä, mikä hyvä on, ei yhden yhtäkään. Heidän kurkkunsa on avoin hauta, kielellänsä he pettävät, kyykäärmeen myrkkyä on heidän huultensa alla; heidän suunsa on täynnä kirousta ja katkeruutta. Heidän jalkansa ovat nopeat vuodattamaan verta, hävitys ja kurjuus on heidän teillänsä, Ei ole Jumalan pelko heidän silmäinsä edessä."”
Roomalaiskirje 3:9-16, 18 FB38
”Mutta nyt Jumalan vanhurskaus, josta laki ja profeetat todistavat, on ilmoitettu ilman lakia, se Jumalan vanhurskaus, joka uskon kautta Jeesukseen Kristukseen tulee kaikkiin ja kaikille, jotka uskovat; sillä ei ole yhtään erotusta. Sillä kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla ja saavat lahjaksi vanhurskauden hänen armostaan sen lunastuksen kautta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa, jonka Jumala on asettanut armoistuimeksi uskon kautta hänen vereensä, osoittaaksensa vanhurskauttaan, koska hän oli jättänyt rankaisematta ennen tehdyt synnit jumalallisessa kärsivällisyydessään, osoittaaksensa vanhurskauttaan nykyajassa, sitä, että hän itse on vanhurskas ja vanhurskauttaa sen, jolla on usko Jeesukseen.”
Roomalaiskirje 3:21-26 FB38
”Niin päätämme siis, että ihminen vanhurskautetaan uskon kautta, ilman lain tekoja. Vai onko Jumala yksistään juutalaisten Jumala? Eikö pakanainkin? On pakanainkin, koskapa Jumala on yksi, joka vanhurskauttaa ympärileikatut uskosta ja ympärileikkaamattomat uskon kautta. Teemmekö siis lain mitättömäksi uskon kautta? Pois se! Vaan me vahvistamme lain.”
Roomalaiskirje 3:28-31 FB38 - Anonyymi
vain valheella ja rahalla pääsee nykyään helluntailaistein taivaasen
- Anonyymi
Tuossa aikaisemmin oli tällainen viesti, johon tivasin vastausta, mutta en saanut:
"Zelenskyi on Jeesuksen veli, Juutalainen.
Matt. 25:40
Kuningas vastaa heille: 'Totisesti: kaiken, minkä te olette tehneet yhdelle näistä vähäisimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle.'"
"Zelenskyi on Jeesuksen veli, Juutalainen." ??? Mitähän viestin laittaja tarkoittaa?
Ymmärrän kyllä, että jos suusta on päässyt sammakko, niin eihän siihen voi vastata, eikä perustella kirjoittamaansa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀2486429Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä
ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis1965976Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia
Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai215537Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)
No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j1214283Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main1433533Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome1303353HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok233056Töppö-persut ovat todella tyhmiä
sen kertoo tämäkin avaus: "Persujen suosio vain laskee" Töppö-persu vaan unohtaa, että ennen tätä galluppia persujen kan82512Rasismi rapauttaa Suomen mainetta ja hallituksen hiljaisuus pahentaa vahinkoa
Finnairin viesti Japanista on pysäyttävä: suomalaisen politiikan rasismikohut heijastuvat suoraan matkustuspäätöksiin ja2692484- 1372333