Vuoden lopussa taas kirjat johonkin toiseen kuntaan. Vuoden alussa takaisin. Näin voimme estää kepuleiden kuntaveroeurojen hukkaamisen.
Muistutus kaikille
16
293
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä suunnitelma!
- Anonyymi
Itse muutin jo.
- Anonyymi
Tuossa Mummuilussa todellisuus paikautuu silmille, ellei tajua, että kuntaveroa maksavat vain ne, joilla on hieman enemmän verotettavaa tuloa.
Mutta valtionosuuden menetys tuntuu jo Ähtärin pienituloistenkin kohdalla, koska tuki makseraan kaikista kunnan asukkaista. Siis niistäkin, joiden tulot tulevat pimeistä, taikka hämäristä hommista.
Siksi nuo, joilla ei ole syntynyt verotettavaa tuloa käytännössä ollenkaan ja jotka käyvät säännöllisesti "matkaan" vuodenvaihteen lähestyessä. Tyytyväisenä he sairastelevat lähikunnan piikkiin , joka todellisuudessa ei ole heidän kotikuntansa. - Anonyymi
- Anonyymi
Juu, jos siirrän kirjat Kauniaisiin säästyy vuodessa vajaa 2700€. Puolisolla saman suuruinen palkka, eli taloutemme säästäisi vuodessa yli 5000€ puhtaana käteen!
Ei liene epäselvää ollaanko täällä enää loppuvuodesta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, jos siirrän kirjat Kauniaisiin säästyy vuodessa vajaa 2700€. Puolisolla saman suuruinen palkka, eli taloutemme säästäisi vuodessa yli 5000€ puhtaana käteen!
Ei liene epäselvää ollaanko täällä enää loppuvuodesta.Kuukaudessa yli 400 € enemmän rahaa käytössä. Tuo pistää jo miettimään asioita... Sillä saa katettua lasten harrastuskulut, polttoaineet ja satunnaiset ravintola käynnit.
- Anonyymi
Uskallan epäillä verokikkailun toimivuutta käytännössä. Tuolla logiikalla kaikkien tulisi siirtää kirjansa Kauniaisiin ennen vuodenvaihdetta ja taas kohta takaisin.
Voipi olla, että joku tulee tollasen kikkailuun puuttumaan? - Anonyymi
Tämä ”pois kirjoilta Ähtäristä loppuvuodeksi, takaisin ens vuoden alusta” on erinomainen tapa näpäyttää kaupungin päättäjiä.
Muistuttaa päättäjiä, että typeryyksillä on seurauksia. - Anonyymi
Kautokurun viesti "kaikille". On vain pari paappaa Myllymäeltä ja vaiennut Mummu.
- Anonyymi
Mistä saatanan kautokurusta täällä jotkut puhuu? Onko oletus, että jos ei ole tietyn porukan kanssa samaa mieltä, niin sitten on pakko olla joku "kautokuru"?
Taidat olla ensimmäinen elävä todiste siitä, että alkunsa voi saada peppuseksistäkin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä saatanan kautokurusta täällä jotkut puhuu? Onko oletus, että jos ei ole tietyn porukan kanssa samaa mieltä, niin sitten on pakko olla joku "kautokuru"?
Taidat olla ensimmäinen elävä todiste siitä, että alkunsa voi saada peppuseksistäkin.Kaikki tietävät kuka ja mikä on Ähtärin Kautokuru. Kaikilla pikkupitäjillä on oma kautokurunsa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki tietävät kuka ja mikä on Ähtärin Kautokuru. Kaikilla pikkupitäjillä on oma kautokurunsa.
Joka pitäjässä myös sisarusten välisestä peppuseksistä alkuunsa saanut pöljä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki tietävät kuka ja mikä on Ähtärin Kautokuru. Kaikilla pikkupitäjillä on oma kautokurunsa.
Minä en tiedä, kerrotko kuka hän on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en tiedä, kerrotko kuka hän on.
Kautokuru?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joka pitäjässä myös sisarusten välisestä peppuseksistä alkuunsa saanut pöljä.
Kautokuru?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kautokuru?
Juurikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1046684KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3706264Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei603123Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521112604Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1072256- 1251814
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191673Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341395Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811350- 731237