Jehova on-

Tämän Maailman Tuntematon Saatana-Hän sitä ei itse kestä, mutta näin on näppylät...

10

261

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hän kuitenkin kaikessa saatanuudessaan vaatii maan päällä eläviä ihmisiä olemaan hyviä toisilleen. Sekä hän lähettää messiaita ja inkarnaatiota kertomaan tahtonsa.

Alistukaa Lähettiläälle ja alistukaa Jumalalle sillä heidän antamansa ohjeet ihmisille ovat hyvät, vaikka he itse ovat pahoja.

Raamattu on sielun peili. Jotkut sen avulla toteaa olevansa hyviä ja jotkut toteaa olevansa pahoja hyväksikäyttäjiä. Jos lukee kuin piru Raamattua niin onkin itse asiassa Piru itse.

Sä voit olla Jumalan kriitikko, mutta jos itse saisit vallan niin kääntyisi tilanne todella pahaksi. Osottautuisi että olisit uusi Hitler.

Jumala on antanut paljon hyviä ja hyvyyteen johtavia neuvoja. Sitä hän vaatii meiltä. Ja alistuminen Jumalalle on parasta.

• Anonyymi

Aloittajalla on gnostilaisia näkemyksiä?

• Päinvastoin olette itse aapiskukon uhreja ja silti ette tiedä mistään mitään ,teidän ryhmäytymisenne silti jatkuu,säälin teitä.

• Usko Aapishärkään on parempi. Niiku epytkiläisetkin pyrammideissaan Nilin rannoilla uskoivat. Lisäksi Aapishärkä laskee isommin Peräilmaa kuin joku sulkasatoinen aapiskukko.

• Anonyymi00005

Lääkkeet ajallaan nassuun!

• Jehovan Todistajien(Saatanan Panettelijoiden) järjestö on syyllinen maailman ongelmiin!!!,maailman loppua ei tullut koska niin pahasti valehdeltiin,nykyään se on siis vielä pahempaa kohtelua!!!...

• Anonyymi00007

Lopun ajan tapahtumat ovat jo käynistyneet.... 5 v sisällä lahkolaisille ja Ateisteilla kyyti on kylmää!

• Anonyymi00006

Mene verikokeisiin!

• Anonyymi00009

Vi.....aako jos oletkin järjestysnumero 144001?

Jehovan todistajien uskonto eroaa kristinuskosta monin tavoin, kuten hylkäämällä kolminaisuusopin[1], pitämällä Jeesusta arkkienkeli Mikaelina,[22] sekä kieltämällä Raamatun ilmoittaman iankaikkisen kadotuksen olemassaolon, rajoittamalla taivaaseen pääsyn vain 144 000 voidellulle ihmiselle[23], sekä uskoessaan Jeesuksen palanneen maan päälle vuonna 1914 näkymättömästi. Vuosi on nykyinen käsitys; Jehovan todistajat opettivat aiemmin Jeesuksen palanneen vuonna 1874.[24]

• Anonyymi00010

Ilmestyskirja
      20:10 Ja perkele, heidän villitsijänsä, heitetään tuli- ja tulikivijärveen, jossa myös peto ja väärä profeetta ovat, ja heitä vaivataan yöt päivät, aina ja iankaikkisesti.
      Ilmestyskirja
      20:12 , ja kirjat avattiin; ja avattiin toinen kirja, joka on elämän kirja; ja kuolleet tuomittiin sen perusteella, mitä kirjoihin oli kirjoitettu, tekojensa mukaan.
      20:15 Ja joka ei ollut elämän kirjaan kirjoitettu, se heitettiin tuliseen järveen.

Matt. 25:41 Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.

2Tess. 1:9 Heitä kohtaa silloin rangaistukseksi iankaikkinen kadotus Herran kasvoista ja hänen voimansa kirkkaudesta

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta

Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään
      Maailman menoa
      142
      13265
    2. Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla

"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen
      Maailman menoa
      87
      3704
    3. Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta

Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,
      Maailman menoa
      128
      3010
    4. Martinalta vahva viesti

"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J
      Kotimaiset julkkisjuorut
      277
      1436
    5. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      44
      1412
    6. Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin

"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup
      Maailman menoa
      156
      1373
    7. Jos mies olet oikeasti...?

Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh
      Ikävä
      115
      1294
    8. Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista

Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1244
    9. Pitäisikö meidän

Sitten nähdä ilman että siitä tehdään ongelmaa?
      Ikävä
      81
      1081
    10. Nautitko riidan haastamisesta?

Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin
      Sinkut
      205
      999
    Aihe