Kävin tavallisissa verikokeissa verensokerin vuoksi, ei ole diabetes. Mutta lääkäri oli laittanut minulle sekundäärinen verenpaine diagnoosin.
En viennyt verenpaine seurantalomaketta eikä koskaan ole ollut korkea verenpaine.
Kävin keskussairaalan sydänultrassa, koska läppäni vuotaa.
Nyt omakannassa lukee, että mulla on molemmissa polvissa nivelrikko. Hengästyn kyllä helposti, koska tuo läppä on menossa vaihtoon. Polvissa ei ole ollut koskaan mitään vaivaa enkä niitä kyllä sydänlääkärille valittaisi, jos vaivaisivat.
Olen näistä vääristä diagnooseista valittanut ko yksiköihin muttei niitä poisteta.
Omakannan diagnoosit keksittyjä
4
254
Vastaukset 4
- Anonyymi
Jos rekisterinpitäjä kieltäytyy oikaisemasta tietojasi, sen täytyy kertoa sinulle kieltäytymisen syyt. Kieltäytymisen on aina perustuttava lakiin. Jos kieltäytymiselle ei mielestäsi ole perusteita, voit tarvittaessa ottaa yhteyttä tietosuojavaltuutettuun.
- Anonyymi
Eikös se valtion budjetointi ja rahat hyvinvointialueille, terveydenhuoltoon, ole jotenkin liitännäinen diagnoosien, nimenomaan pitkäaikaissairauksien, määrään.
Jos nyt jotenkin yritetään " tehtailla " enemmän sairauksia ja diagnooseja, että rahaa tulisi omaan " laariin " enemmän.
Tuostahan on ollut julkisuudessakin jotain juttuja. - Anonyymi
Olipa taas kovin hauska(idioottimainen) avaus. Oliko kuitenkin löytynyt lausuntoa mielensairaudesta, se oli ainakin osunut kohdilleen varmasti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "4091865- 1441381
- 1161326
- 1651323
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh281096- 111882
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.223804- 59681
- 24635
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i124625