muistaakohan kukaan tällasta ohjelmaa? se tuli joskus 90-luvun alussa. siinä oli poika (muistaakseni ihan kivannäkönenki) joka kilpaili sillä hevosella. sitte siinä tapahtu joka jaksos aina jotai rikoksia yms. ne reissas sellasella autolla jonka peräs veti asunto-hevosenkuljetusvaunua. sen pojan äiti tais kulkee kans mukana, isä muistaakseni kuollut. ja joku vanhempi mies oli kans joukos, olikoha se valmentaja tms..
Vastaukset 10
- minä
katoin itekki tota sarjaa, olin silloin varmaan jotain 11-12vee... joo se oli valmentaja joka pyöri niitten mukana
- nicci
joo minäkin olin oikeen fani! Olin varmaan myös jotain 10-vuotias kun se tuli. Harrastin vielä ratsastustakin noihin aikoihin. Ja pojan nimi oli Alec, valmentaja oli Henry, se oli kyllä hauska ukko. :) Oli tosi hyvä sarja! Toivottavasti tulis vielä joskus uudestaan, tai vaikkapa dvd:lle..
- itsu
nicci kirjoitti:
joo minäkin olin oikeen fani! Olin varmaan myös jotain 10-vuotias kun se tuli. Harrastin vielä ratsastustakin noihin aikoihin. Ja pojan nimi oli Alec, valmentaja oli Henry, se oli kyllä hauska ukko. :) Oli tosi hyvä sarja! Toivottavasti tulis vielä joskus uudestaan, tai vaikkapa dvd:lle..
rupesin jo epäileen oliko se vain mun mielikuvituksen tuotetta koko sarja;) olis kyllä tosi hienoo jos sais sen dvd:lle tai edes telkkarista.. täytyypä ruveta pommittamaan tv-kanavia asian tiimoilta:)
- Elsa-Pekka
Muistan sarjan.
- nainenn84
Tuo alec oli jo mies tos sarjas vitun tyhmä
- Paluumenneisyyteen
Eikös tämä sarja tullut joskus 70-luvun puolivälissä?
- BlackHorseisCuming
70 luvulla tuli alkuperäinen koulupäivän, mutta sitten jakso jätettiin näyttämättä ja soitettiin tvstä paska musaa
kun joku Kekkonen oli kualu
ei Vieno
vaan Sylvi - Anonyymi
OLIKO MUUTEN MAIKKARIN SARJA......
- Anonyymi
Oli MTV.3 ohjelmistossa 1993 aikoihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791309
- 821172
- 96967
- 48813
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40713Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83589Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä29516Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111510Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44468Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla
Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu33455