muistaakohan kukaan tällasta ohjelmaa? se tuli joskus 90-luvun alussa. siinä oli poika (muistaakseni ihan kivannäkönenki) joka kilpaili sillä hevosella. sitte siinä tapahtu joka jaksos aina jotai rikoksia yms. ne reissas sellasella autolla jonka peräs veti asunto-hevosenkuljetusvaunua. sen pojan äiti tais kulkee kans mukana, isä muistaakseni kuollut. ja joku vanhempi mies oli kans joukos, olikoha se valmentaja tms..
musta ori tv-sarja
10
2174
Vastaukset
- minä
katoin itekki tota sarjaa, olin silloin varmaan jotain 11-12vee... joo se oli valmentaja joka pyöri niitten mukana
- nicci
joo minäkin olin oikeen fani! Olin varmaan myös jotain 10-vuotias kun se tuli. Harrastin vielä ratsastustakin noihin aikoihin. Ja pojan nimi oli Alec, valmentaja oli Henry, se oli kyllä hauska ukko. :) Oli tosi hyvä sarja! Toivottavasti tulis vielä joskus uudestaan, tai vaikkapa dvd:lle..
- itsu
nicci kirjoitti:
joo minäkin olin oikeen fani! Olin varmaan myös jotain 10-vuotias kun se tuli. Harrastin vielä ratsastustakin noihin aikoihin. Ja pojan nimi oli Alec, valmentaja oli Henry, se oli kyllä hauska ukko. :) Oli tosi hyvä sarja! Toivottavasti tulis vielä joskus uudestaan, tai vaikkapa dvd:lle..
rupesin jo epäileen oliko se vain mun mielikuvituksen tuotetta koko sarja;) olis kyllä tosi hienoo jos sais sen dvd:lle tai edes telkkarista.. täytyypä ruveta pommittamaan tv-kanavia asian tiimoilta:)
- Elsa-Pekka
Muistan sarjan.
- nainenn84
Tuo alec oli jo mies tos sarjas vitun tyhmä
- Paluumenneisyyteen
Eikös tämä sarja tullut joskus 70-luvun puolivälissä?
- BlackHorseisCuming
70 luvulla tuli alkuperäinen koulupäivän, mutta sitten jakso jätettiin näyttämättä ja soitettiin tvstä paska musaa
kun joku Kekkonen oli kualu
ei Vieno
vaan Sylvi - Anonyymi
OLIKO MUUTEN MAIKKARIN SARJA......
- Anonyymi
Oli MTV.3 ohjelmistossa 1993 aikoihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683219
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753087Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682952On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662631Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442132- 611699
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251667Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181659- 351655
- 591576