Nyt jo 56 vuotiaana, aina kun vedän kunnon treenin, niin viimeistään seuraavana yönä selkään poksahtelee kutisevia finnejä, sekä erektiot on kovempia. Treenaaminen todellakin stimuloi testosteronintuotantoa, myös vanhemmalla iällä.
Vastaukset 6
- Anonyymi
Sama vika. Ikää 38 ja aina talvisin vaihdan bodausvaihteen päälle. Se treeni on paljon erilaisempaa mitä voimatreenini jossa teen maksimissaan vitosia ja lepäilen kauan. bodaustreenissä teen jokaisen sarjan loppuun asti Tom Platz tyyliin ja isoja finnejä tulee selkään.
- Anonyymi
"bodauksella" ei ole mitään tekemistä finnien ja ihon kanssa, eikä voimatreenillä.
Muut asiat vaikuttaa niihin. Piste. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"bodauksella" ei ole mitään tekemistä finnien ja ihon kanssa, eikä voimatreenillä.
Muut asiat vaikuttaa niihin. Piste.Ihan varmasti on. Aina kovan treenin jälkeen puhkeaa pika puberteetti vähäksi aikaa, eli lisää teston tuotantoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan varmasti on. Aina kovan treenin jälkeen puhkeaa pika puberteetti vähäksi aikaa, eli lisää teston tuotantoa.
No siten sinulla kasvaa valtavat lihakset ,
ja voimat kasvaa silmissä, onnittelut,
olet löytänyt oikotien onneen jota kaikki hakevat ja haaveilevat adonis kehosta, komiaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No siten sinulla kasvaa valtavat lihakset ,
ja voimat kasvaa silmissä, onnittelut,
olet löytänyt oikotien onneen jota kaikki hakevat ja haaveilevat adonis kehosta, komiaa.Viime vuonna olin vielä Colemanin kokoinen, mutta nyt selvästi isompi.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.373866- 100842
- 78642
- 50625
- 65615
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei152594- 30576
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48557- 57556