Eli
Jos sinä luet jonkin tekstin täällä tai missä hyvänsä, niin mietihän ainakin se pari kertaa, tulkitsetko juuri sillä tavalla kuin sen kirjoittaja on sen kirjoittaessaan ajatellut.
Nimittäin voi tulkita ja voi tulkita.
Jos esimerkiksi minä kirjoitan jonkin asian ja ajattelen vaikka positiivisena sen, sinä saatat tulkita sen väärin. Negatiivisesti.
Mistä se sit johtuu?
Ainakin siitä, että sinulla voi olla jo valmiiksi negatiivinen asenne.
Toiseksi sinulla voi olla jokin muu syy tai kenties useampikin.
Kuitenkin sinä olet siinä väärässä. Ei ole minun vika, jos sinä tulkitset väärin. Tahallasi tai tahattomasti. Kuitenkin. Sinä olet se, joka tulkitsee sillä omalla tavalla. Minä omallani.
Joka tapauksessa minun versio - sen tekstin perimmäinen merkitys - sr on se oikea versio. Ei sinun.
Joskus tottakai käy niin, että saatan kirjoittaa sillä tavalla, että sen voi tulkita monella tavalla. Tahallani tai tahattomasti.
Tässä kohtaa tulee mieleen, pitäisikö minun olla se, joka kirjoittaa niin, ettei syntyisi tällaisia tilanteita. Enhän voi sinuakaan syyttää, kuinka tulkitset mitäkin.
Paitsi.
Jos teet sen tahallasi.
Tämän yhden kerran vain kirjoitan tämän
Anonyymi-ap
4
174
Vastaukset
- Anonyymi
Olipa sekavaa tekstiä 🥱
- Anonyymi
Jaa sitten, OK sitten.
eiköhän ole sama miten tulkittee: nopeet liikkeet on näyttäviä
- Anonyymi
Ei täällä varmaan kukaan lue niin että tosissaan perehtyisi kirjoittajan intentioon. Anonyymi palsta ja kaikkea..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.33311496Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko373498- 793067
IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan1022803- 922666
S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam472482Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e1552394Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.2752294- 451481
Kun aika on oikea niin
Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �141460