Itselataava termi on mainosmiesten keksimä antaen kuvaa että auto lataa itse itsensä. Itsensä lataava on teknisesti mahdoton.
Onhan tuo parin tonnin massa jo kertaalleen kiihdytetty jota sitten hidastetaan sähköllä.
Sellaisia on ollut formuloissa jo 2009. KERS, Kinetic Energy Recovery System.
Ei ole ollenkaan myyvää kertoa että autossa on liike-energian talteenotto järjestelmä. LETOJ.
Toinen yhtä idioottimainen on katumaasturi, vai ovatko tiet niin hunossa kunnossa?
Näin sitä sähköautoilijaa vedetää narussa mainoslause huumassa kuin Gobbels Saksalaisia.
Itselataava?
7
95
Vastaukset
- Anonyymi
Itselataavien hybridin kulutus on samaa luokkaa kuin tavallisen polttisauton. Jos se alamäessä lataa jotain, niin sillä latauksella ei pääse edes seuraavaa mäkeä ylös. Fysiikan laki on sellainen.
- Anonyymi
Säästää se kuitenkin jonkin verran bensaa. Ainakin itselataava hybridi on järkevämpi kuin ladattava hybridi joiden akut poksahtelevat hajalle nopeasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Säästää se kuitenkin jonkin verran bensaa. Ainakin itselataava hybridi on järkevämpi kuin ladattava hybridi joiden akut poksahtelevat hajalle nopeasti.
Taas niimutku niimutku.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas niimutku niimutku.
Ainakin auton kestävyyden kannalta ladattava hybridi on typerin valinta. Pikkuinen akku jota ladataan jatkuvasti tarkoittaa, että tuo pikkuinen akku kuluu nopeasti. Itselataavalla hybridillä ajetaan enemmän bensalla ja järjestelmä pitää akun lataustason sopivana jolloin se kuluu hitaammin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Säästää se kuitenkin jonkin verran bensaa. Ainakin itselataava hybridi on järkevämpi kuin ladattava hybridi joiden akut poksahtelevat hajalle nopeasti.
Säästää se silloin kun odottelee liikennevaloissa. Monet polttomoottorit menevät jopa pienemmällä kulutuksella kuin itsensätyydyttävät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin auton kestävyyden kannalta ladattava hybridi on typerin valinta. Pikkuinen akku jota ladataan jatkuvasti tarkoittaa, että tuo pikkuinen akku kuluu nopeasti. Itselataavalla hybridillä ajetaan enemmän bensalla ja järjestelmä pitää akun lataustason sopivana jolloin se kuluu hitaammin.
Ladattava hybridi on kaikista paras. On vain huonoa suunnittelua kun akku tehdään vaikeaksi. Jos akku se muutama kilowattituntinen rakennettaisiin huollettavaksi/vaihdettavaksi ja korjattavaksi helpolla niin vika on valmistajissa ei autossa joka tehty pilalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Säästää se kuitenkin jonkin verran bensaa. Ainakin itselataava hybridi on järkevämpi kuin ladattava hybridi joiden akut poksahtelevat hajalle nopeasti.
Se bensan säästö on lähinnä nimellistä ja veronkiertoa ja päästörajoja varten nuo on tehty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.633776Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j883159Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin812381Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.141620Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m701388- 921242
Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä401172Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?11011Huippu, kaupunki ostaa hotellin
Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä551005- 47972