Mikä tämä etätyö on ja varsinkin Helsingissä!
Psykiatriassa kävi johtaja puhunmassa etätyöstä,että se suotavaa silloin tällöin kun sopii työhön. Ja sen jälkeen ei kukaan hoitaja ole saanut tehdä etätyötä,mutta esihenkilö,se se vasta ramppaa etätyössä harva se päivä! Ei ole töitä,ramppaa hoitajien huoneessa sotkemassa päivää ja keskustelemassa niitä näitä ja ilmoittelee,että loppupäivä etätyössä! Hoitajat niska limassa töiden parissa,olis koulutuksia ja asioiden selvittämistä ja puhelimessa istumista,mutta ei,ei pääse etätyöhön! Joutunut perumaan etäkoulutuksia,kun ei anneta olla etätöissä.
Tämä esihenkilö on saatanan katkera jostakin ja ajattelee,että sielä kotona ei tehdä hommia kunnolla.Jos joku on joskus pyytänyt etätyötä rukoilemalla,niin on pitänyt tehdä minuutin tarkalleen aikataulu,mitä aiot tehdä kotona!
Luottamus on tipotiessään! Joten miten on mahdollista,että kaupungissa on paikkoja,jotka voivat olla etätyössä koko viikon? Pitäiskö etätyössä olevien palkkoja alentaa,ei ole matkakustannuksia,ei työvaateongelmaa,ei toisten töiden tukemista.....
Kaupungissa on töitä,joita EI VOI TEHDÄ ETÄNÄ! Joten täytyy olla jokin mittari,millä töitä rankataan,että toiset tekevät työn kotona liikkumatta metriäkään ja toiset tekevät työn ja päälle jopa 2 tunnin työmatkat/toiset voivat kotona työn lomassa tehdä kotihommia (tästä on ihan turha urputtaa,näin tapahtuu) ja toiset raskaan työpäivän jälkeen/hoitaa virastoasioita arkena,kun toiset juokset niska limassa töiden jälkeen jos ehtivät tai vapaalla tai pyytämällä lähteä töistä aikaisemmin ja tietysti miinustamalla saldoa.....
Olenko katkera,KYLLÄ HELVETISSÄ OLEN,olen ollut töissä Helsingissä 40v. enkä kertaakaan ole päässyt etätöihin,VAIKKA OLEN PYYTÄNYT JA OLISIN VOINUT TEHDÄ JOITAKIN TÖITÄ KOTONA!
ETÄTYÖ,mikä hel.....
Anonyymi-ap
4
56
Vastaukset
- Anonyymi
Sellaista se on. Kaikkea kivaa kaikille johtoportaille. Mutta auta armias, jos olen joku muu kuin esari (esimies), niin olot tehdään mahdollisimman kurjiksi ruohonjuuritason työntekijöille. Kaikki epäkohdat ohitetaan laput silmillä ja sitten johtoportaat keksii jonkun turhan ongelman, jonka ne "ratkaisee". Kyllä se näin on. Oikeutta ei ole
- Anonyymi
SDP SANNA MARIN ETÄTYÖNÄ TUHOAA SUOMEA ETÄNÄ
- Anonyymi
sdp suomen tappajia
- Anonyymi
sanna sotkeentuu politiikkaan vaikka ei edusta enää mitään puoluetta sairas luopio
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.855392Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.423581Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j612965Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin462181Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611926Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2891753- 471606
- 941412
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441376Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.81312