Joku vuosi sitten ostin porin j.rintajoupista auton. Annoin vaihtoauton joka oli ehjä ja katsastettu juuri. N.2 kk vaihtokaupoista myyjä otti yhteyttä ja sanoi että haluaa rahaa koska moottori on hajalla autosta jonka vaihdossa annoin. Sanoi että koko moottori pitää vaihtaa uuteen ja minä joudun maksaa sen.
En suostunut ja he uhkailevat minua kaikella tavalla. Moottori oli kuulemma heti hajonnut eikä lähde käyntiin. En uskonut ja sanoin että en maksa uutta moottoria ja pyysin kaupan purkua ,johon he lopulta suostuivat. Kysyin että tuovatko he auton tänne 200 km päähän trailerilla vai hänkin sen. Lupasivat heti ajaa sen tänne.. kysyin että miten voitte ajaa vaikka koko moottori rikki..eivät osanneet kertoa ja niin se ajettiin tänne n.200 km. Ossin auton ja autossa ei ollut mitään vikaa. Ajoin sillä vielä tuhansia kilometrejä ennen kuin myin sen pois.
J.Rinta-joupin erikoinen kaupankäynti
Anonyymi-ap
6
294
Vastaukset
- Anonyymi
KKV
- Anonyymi
EVVK
- Anonyymi
Kansan valistusseuran kirjeopisto..- KVK
- Anonyymi
PCP DDT JA SDP
- Anonyymi
KKV tutkii toimintaa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291909Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1651880Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3751748Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2161248Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221158- 121131
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt81066- 881066
- 2851025
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks501001