Black sitä, Black tätä. Halloweenia, demonista joogaa, homoseksuaalisuuden juhlistamista, ylpeyttä. Seksuaalihimojen ja perversioiden tuomista joka puolelle ihmisten silmille. Huumeita pitäisi kaikkien saada vielä päälle?
Miksi Suomessa alettu juhlimaan PIMEYTTÄ?
38
145
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Amerikasta matkittu. Minusta ei sovi joulun odotukseen.
- AnonyymiUUSI
Aivan kuin pimeyden juhlinnalla yritetään korvata Jumalaa ja Jeesusta Kristusta.
- AnonyymiUUSI
Tiesithän että voit odotella joulua ihan sillä tavalla kuin haluat. Mikään tai kukaan ei pakota sinua tekemään sen suhteen mitään mitä et halua.
Anonyymi kirjoitti:
Tiesithän että voit odotella joulua ihan sillä tavalla kuin haluat. Mikään tai kukaan ei pakota sinua tekemään sen suhteen mitään mitä et halua.
Mutta kun halu on noilla kiihkouskovilla se, ettei kukaan muukaan tekisi mitään mitä he eivät halua.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aivan kuin pimeyden juhlinnalla yritetään korvata Jumalaa ja Jeesusta Kristusta.
Minulla ei ole mitään tarvetta korvata kuvitteellisia taruolentoja yhtään millään. Olemattomilla asioilla ei yksinkertaisesti ole mitään merkitystä minun elämässäni.
- AnonyymiUUSI
Harmittaako siellä Pietarissa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minulla ei ole mitään tarvetta korvata kuvitteellisia taruolentoja yhtään millään. Olemattomilla asioilla ei yksinkertaisesti ole mitään merkitystä minun elämässäni.
Tää tyyppi on sama, joka pilkkaa "olematonta" Jumalaa ateismipalstalla, ja Venäjää Natopalstalla. Päässä vikaa, ja kuuluis ehdottomasti hoitoon!
- AnonyymiUUSI
Minua ei niinkään häiritse nuo tapahtumat, mutta se mikä ottaa päähän on se että niiden nimet ovat järjestään englanninkielisiä!
- AnonyymiUUSI
Molemmat häiritsee mutta kyllä minua häiritsee enemmän se että pahoja tekoja aletaan ylistämään ja tuodaan väkisin ihmisten silmille, varsinkin lasten ja nuorten jotka ottaa niistä vaikutteita.
Mitä enemmän ihmisten moraalinen elämä rappeutuu eli pervot teot lisääntyy, se heijastuu kaikkeen muuhunkin elämään yhä enemmän vääryyksiä sallivana.
Vähäinen hapatus ns. hapattaa koko taikinan. Anonyymi kirjoitti:
Molemmat häiritsee mutta kyllä minua häiritsee enemmän se että pahoja tekoja aletaan ylistämään ja tuodaan väkisin ihmisten silmille, varsinkin lasten ja nuorten jotka ottaa niistä vaikutteita.
Mitä enemmän ihmisten moraalinen elämä rappeutuu eli pervot teot lisääntyy, se heijastuu kaikkeen muuhunkin elämään yhä enemmän vääryyksiä sallivana.
Vähäinen hapatus ns. hapattaa koko taikinan.Mitä pahoja tekoja, mitä vääryyksiä? Sellaisethan ovat yleensä rikoslaissa sanktioituja.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vähäinen hapatus ns. hapattaa koko taikinan.Te pipipäiset hihhulit sairaiden uskomustenne kanssa ette määrittele täällä mitkä teot ovat pahoja. Olette todella vastenmielisiä vihanlietsojia ja pahojen tekojen tekijöitä itse yrittäessänne kieltää muiden ihmisten oikeuksia.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vähäinen hapatus ns. hapattaa koko taikinan.Jos homot noin ahdistaa, niin puhkaise silmäsi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Te pipipäiset hihhulit sairaiden uskomustenne kanssa ette määrittele täällä mitkä teot ovat pahoja. Olette todella vastenmielisiä vihanlietsojia ja pahojen tekojen tekijöitä itse yrittäessänne kieltää muiden ihmisten oikeuksia.
Sinä se olet yksi suurimmista pahoista, ja sen huomaa jo tuosta mielipiteestä, jolla pyrit roikkumaan valtion helmassa.
- AnonyymiUUSI
Kauheaa on kaikki
- AnonyymiUUSI
Kaikki on aina kauheaa jos päässä vallitsee hihhulismin keskiaikainen pimeys.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki on aina kauheaa jos päässä vallitsee hihhulismin keskiaikainen pimeys.
On monia, jotka ei usko, vaan tekevät pahaa, kunnes näkevät helvetin liekit.
- AnonyymiUUSI
Kyllä te hihhulit sitten olette säälittäviä ja vastenmielisiä typeryksiä.
- AnonyymiUUSI
Vastasit omaan aloitukseesi? Sut tiedetään hyvin.
- AnonyymiUUSI
Emme juhli sinun korviesi väliä, missä se todellinen pimeys asustaa. Noitien poltto rovioilla, mitä te pipipäät takavuosina niin rakastitte, on so last season.
Mitä enemmän noiden sekoiluja nauraa ja ihmettelee, sitä varmempia he ovat oikeassa olemisestaan taistelussaan Saatanaa vastaan, jota kamppailua Jumala jostain syystä ei pysty käymään itse.
- AnonyymiUUSI
Repe_RuutikaIlo kirjoitti:
Mitä enemmän noiden sekoiluja nauraa ja ihmettelee, sitä varmempia he ovat oikeassa olemisestaan taistelussaan Saatanaa vastaan, jota kamppailua Jumala jostain syystä ei pysty käymään itse.
Siinä se pilkkaaja taas on. Eri nimimerkillä eri paikassa niin olettaa, että ihmiset kuvittelee, että eri tyyppi.
"Otan tänään taivaan ja maan todistajiksi teitä vastaan, että olen laittanut eteesi elämän ja kuoleman, siunauksen ja kirouksen. Niin valitse siis elämä, että sinä ja jälkeläisesi eläisitte" (5. Moos. 30:19)
Mutta koska ruokaa on niin paljon, niin mielettömätkin saa elää.
- AnonyymiUUSI
Onhan täällä paljon muutakin. Itsestä riippuu, mihin kiinnittää huomionsa.
- AnonyymiUUSI
Itsestä riippuu? Ei, vaan luonteesta! Tämä mukamas niin uskottava valtio on saanut aikaan sen, että edes lääkärit eivät ole perillä maailman asioista! Hädin tuskin tuntevat perussivistykseen kuuluvaa astronomian perusasioita, tai edes Puna-Armeijan tai Naton yhtäläisyyksiä! Jos heille sanoo, että Jeesus on olemassa, he tuskin välittävät hittoakaan!
- AnonyymiUUSI
Oletko kenties hihhulifriikki?
- AnonyymiUUSI
Mielummin Jumalan hullu, kuin ihmisten hullu!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mielummin Jumalan hullu, kuin ihmisten hullu!
Jumala on ihmisten keksintö, joten menit ojasta allikkoon.
- AnonyymiUUSI
Pimeys on hyvä. Toki monet mainitsemistasi asioista ovat kammottavia mutta noin muuten tykkään tästä "pimeastä vuodenajasta". Joulu on muutoin kiva mutta samalla tieto valon lisääntymisestä pian sen jälkeen masentaa ankarasti.
- AnonyymiUUSI
Tämähän on markkinointikeino. Kauppa käy huonosti. Käyrä saatava ylös. Ehkä meillä on kohta Thanks Giving?
Black Lives Matter BLM.◼️⬛⚫️
- AnonyymiUUSI
Black Friday
Halloween
Miksei juhlita suomalaisen apinan päivää. Se kattaisi ja kertoisi kaiken.- AnonyymiUUSI
Saastainen levittää saastaa. Miksi sellaista pitäisi juhlia? Se kuuluu saastuneiden juhliin.
- AnonyymiUUSI
Se on kuulkaas lahkovarajeesukset ihan teidän oma ongelmanne jos jeesustelunne ei valtaosaa ihmisistä kiinnosta.
- AnonyymiUUSI
Näin on. Jehova on ainoa oikea jumala.
- AnonyymiUUSI
Se kiinnosta niitä, jotka ovat hädässä. Ne, joilla hätää ei ole, mihin he apua tarvii? Mutta ne, jotka pilkkaa Jumalaa, siitä on jokainen kansa varoittanut.
Todisteita on saatavilla. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se kiinnosta niitä, jotka ovat hädässä. Ne, joilla hätää ei ole, mihin he apua tarvii? Mutta ne, jotka pilkkaa Jumalaa, siitä on jokainen kansa varoittanut.
Todisteita on saatavilla.Hädässä oleviahan on tunnetusti helpompi uunottaa.
- AnonyymiUUSI
Kyllä teidän "tosiuskovaisten" elämä on ihan hemmetin hankalaa. Rakentelette viholliskuvia kaikesta mahdollisesta ja itse olette olevinaan niin hyveellisiä.
- AnonyymiUUSI
Hihhuleita taitaa vitutella raskaasti se etteivät enää pääse määräämään sitä mitä ja miten ihmiset saavat juhlia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle
Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku725374Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel352815Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova1152276HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a1201925Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v151869- 1111790
Björn Wahlroos ykkösaamussa nautittavaa kuunneltavaa
Ehdottomasti viisaimpia ja tietävämpiä ihmisiä mitä Suomesta koskaan tullut. Naureskeli viherpiipertäjille jotka ihan p2771325Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.621267Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin
Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma531264- 851130