Miksi Suomessa alettu juhlimaan PIMEYTTÄ?

Anonyymi-ap

Black sitä, Black tätä. Halloweenia, demonista joogaa, homoseksuaalisuuden juhlistamista, ylpeyttä. Seksuaalihimojen ja perversioiden tuomista joka puolelle ihmisten silmille. Huumeita pitäisi kaikkien saada vielä päälle?

38

145

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Amerikasta matkittu. Minusta ei sovi joulun odotukseen.

• Anonyymi
        UUSI

Aivan kuin pimeyden juhlinnalla yritetään korvata Jumalaa ja Jeesusta Kristusta.

• Anonyymi
        UUSI

Tiesithän että voit odotella joulua ihan sillä tavalla kuin haluat. Mikään tai kukaan ei pakota sinua tekemään sen suhteen mitään mitä et halua.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tiesithän että voit odotella joulua ihan sillä tavalla kuin haluat. Mikään tai kukaan ei pakota sinua tekemään sen suhteen mitään mitä et halua.

Mutta kun halu on noilla kiihkouskovilla se, ettei kukaan muukaan tekisi mitään mitä he eivät halua.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan kuin pimeyden juhlinnalla yritetään korvata Jumalaa ja Jeesusta Kristusta.

Minulla ei ole mitään tarvetta korvata kuvitteellisia taruolentoja yhtään millään. Olemattomilla asioilla ei yksinkertaisesti ole mitään merkitystä minun elämässäni.

• Anonyymi
        UUSI

Harmittaako siellä Pietarissa?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla ei ole mitään tarvetta korvata kuvitteellisia taruolentoja yhtään millään. Olemattomilla asioilla ei yksinkertaisesti ole mitään merkitystä minun elämässäni.

Tää tyyppi on sama, joka pilkkaa "olematonta" Jumalaa ateismipalstalla, ja Venäjää Natopalstalla. Päässä vikaa, ja kuuluis ehdottomasti hoitoon!

• Anonyymi
      UUSI

Minua ei niinkään häiritse nuo tapahtumat, mutta se mikä ottaa päähän on se että niiden nimet ovat järjestään englanninkielisiä!

• Anonyymi
        UUSI

Molemmat häiritsee mutta kyllä minua häiritsee enemmän se että pahoja tekoja aletaan ylistämään ja tuodaan väkisin ihmisten silmille, varsinkin lasten ja nuorten jotka ottaa niistä vaikutteita.

Mitä enemmän ihmisten moraalinen elämä rappeutuu eli pervot teot lisääntyy, se heijastuu kaikkeen muuhunkin elämään yhä enemmän vääryyksiä sallivana.

Vähäinen hapatus ns. hapattaa koko taikinan.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Molemmat häiritsee mutta kyllä minua häiritsee enemmän se että pahoja tekoja aletaan ylistämään ja tuodaan väkisin ihmisten silmille, varsinkin lasten ja nuorten jotka ottaa niistä vaikutteita.

Mitä enemmän ihmisten moraalinen elämä rappeutuu eli pervot teot lisääntyy, se heijastuu kaikkeen muuhunkin elämään yhä enemmän vääryyksiä sallivana.

Mitä pahoja tekoja, mitä vääryyksiä? Sellaisethan ovat yleensä rikoslaissa sanktioituja.

• UUSI

I agree.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Te pipipäiset hihhulit sairaiden uskomustenne kanssa ette määrittele täällä mitkä teot ovat pahoja. Olette todella vastenmielisiä vihanlietsojia ja pahojen tekojen tekijöitä itse yrittäessänne kieltää muiden ihmisten oikeuksia.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos homot noin ahdistaa, niin puhkaise silmäsi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Te pipipäiset hihhulit sairaiden uskomustenne kanssa ette määrittele täällä mitkä teot ovat pahoja. Olette todella vastenmielisiä vihanlietsojia ja pahojen tekojen tekijöitä itse yrittäessänne kieltää muiden ihmisten oikeuksia.

Sinä se olet yksi suurimmista pahoista, ja sen huomaa jo tuosta mielipiteestä, jolla pyrit roikkumaan valtion helmassa.

• Anonyymi
      UUSI

Kauheaa on kaikki

• Anonyymi
        UUSI

Kaikki on aina kauheaa jos päässä vallitsee hihhulismin keskiaikainen pimeys.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki on aina kauheaa jos päässä vallitsee hihhulismin keskiaikainen pimeys.

On monia, jotka ei usko, vaan tekevät pahaa, kunnes näkevät helvetin liekit.

• Anonyymi
      UUSI

Kyllä te hihhulit sitten olette säälittäviä ja vastenmielisiä typeryksiä.

• Anonyymi
        UUSI

Vastasit omaan aloitukseesi? Sut tiedetään hyvin.

• Anonyymi
      UUSI

Emme juhli sinun korviesi väliä, missä se todellinen pimeys asustaa. Noitien poltto rovioilla, mitä te pipipäät takavuosina niin rakastitte, on so last season.

• UUSI

Mitä enemmän noiden sekoiluja nauraa ja ihmettelee, sitä varmempia he ovat oikeassa olemisestaan taistelussaan Saatanaa vastaan, jota kamppailua Jumala jostain syystä ei pysty käymään itse.

• Anonyymi
        UUSI
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

Mitä enemmän noiden sekoiluja nauraa ja ihmettelee, sitä varmempia he ovat oikeassa olemisestaan taistelussaan Saatanaa vastaan, jota kamppailua Jumala jostain syystä ei pysty käymään itse.

Siinä se pilkkaaja taas on. Eri nimimerkillä eri paikassa niin olettaa, että ihmiset kuvittelee, että eri tyyppi.

"Otan tänään taivaan ja maan todistajiksi teitä vastaan, että olen laittanut eteesi elämän ja kuoleman, siunauksen ja kirouksen. Niin valitse siis elämä, että sinä ja jälkeläisesi eläisitte" (5. Moos. 30:19)

Mutta koska ruokaa on niin paljon, niin mielettömätkin saa elää.

• Anonyymi
      UUSI

Onhan täällä paljon muutakin. Itsestä riippuu, mihin kiinnittää huomionsa.

• Anonyymi
        UUSI

Itsestä riippuu? Ei, vaan luonteesta! Tämä mukamas niin uskottava valtio on saanut aikaan sen, että edes lääkärit eivät ole perillä maailman asioista! Hädin tuskin tuntevat perussivistykseen kuuluvaa astronomian perusasioita, tai edes Puna-Armeijan tai Naton yhtäläisyyksiä! Jos heille sanoo, että Jeesus on olemassa, he tuskin välittävät hittoakaan!

• Anonyymi
      UUSI

Oletko kenties hihhulifriikki?

• Anonyymi
        UUSI

Mielummin Jumalan hullu, kuin ihmisten hullu!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mielummin Jumalan hullu, kuin ihmisten hullu!

Jumala on ihmisten keksintö, joten menit ojasta allikkoon.

• Anonyymi
      UUSI

Pimeys on hyvä. Toki monet mainitsemistasi asioista ovat kammottavia mutta noin muuten tykkään tästä "pimeastä vuodenajasta". Joulu on muutoin kiva mutta samalla tieto valon lisääntymisestä pian sen jälkeen masentaa ankarasti.

• Anonyymi
      UUSI

Tämähän on markkinointikeino. Kauppa käy huonosti. Käyrä saatava ylös. Ehkä meillä on kohta Thanks Giving?

• UUSI

Black Lives Matter BLM.◼️⬛⚫️

• Anonyymi
      UUSI

Black Friday

Halloween

Miksei juhlita suomalaisen apinan päivää. Se kattaisi ja kertoisi kaiken.

• Anonyymi
        UUSI

Saastainen levittää saastaa. Miksi sellaista pitäisi juhlia? Se kuuluu saastuneiden juhliin.

• Anonyymi
      UUSI

Se on kuulkaas lahkovarajeesukset ihan teidän oma ongelmanne jos jeesustelunne ei valtaosaa ihmisistä kiinnosta.

• Anonyymi
        UUSI

Näin on. Jehova on ainoa oikea jumala.

• Anonyymi
        UUSI

Se kiinnosta niitä, jotka ovat hädässä. Ne, joilla hätää ei ole, mihin he apua tarvii? Mutta ne, jotka pilkkaa Jumalaa, siitä on jokainen kansa varoittanut.

Todisteita on saatavilla.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Se kiinnosta niitä, jotka ovat hädässä. Ne, joilla hätää ei ole, mihin he apua tarvii? Mutta ne, jotka pilkkaa Jumalaa, siitä on jokainen kansa varoittanut.

Todisteita on saatavilla.

Hädässä oleviahan on tunnetusti helpompi uunottaa.

• Anonyymi
      UUSI

Kyllä teidän "tosiuskovaisten" elämä on ihan hemmetin hankalaa. Rakentelette viholliskuvia kaikesta mahdollisesta ja itse olette olevinaan niin hyveellisiä.

• Anonyymi
      UUSI

Hihhuleita taitaa vitutella raskaasti se etteivät enää pääse määräämään sitä mitä ja miten ihmiset saavat juhlia.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle

Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku
      Maailman menoa
      72
      5374
    2. Erään T miehen viimeinen aloitus tänne

Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel
      Ikävä
      35
      2815
    3. Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa

Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova
      Maailman menoa
      115
      2276
    4. HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta

Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      120
      1925
    5. Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois

Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v
      Maailman menoa
      15
      1869
    6. Minkä lempinimen olet

antanut kaivatullesi?
      Ikävä
      111
      1790
    7. Björn Wahlroos ykkösaamussa nautittavaa kuunneltavaa

Ehdottomasti viisaimpia ja tietävämpiä ihmisiä mitä Suomesta koskaan tullut. Naureskeli viherpiipertäjille jotka ihan p
      Maailman menoa
      277
      1325
    8. Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen

Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.
      Ikävä
      62
      1267
    9. Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin

Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma
      Maailman menoa
      53
      1264
    10. Kumpi teki aloitteen?

🤗🤗🤗🤗
      Ikävä
      85
      1130
    Aihe