Nainen kiinnostunut miehestä

Anonyymi-ap

Mieskin kiinnostunut naisesta.

Mukava tilanne sinänsä, vaikka juuri tätä olen ittellein terottanut ettei enää näitä naisisteluita. Eka ovat hunajaa ja sitten lopulta alkaa tulemaan totuus luonteestakin esiin. Tämä tosin on pitkään tutkittu tapaus muttei tarkoituksella. Eilen sitten hän oli sormi suussa ja mä osasin auttaa hänet pulmatilanteessa eteenpäin, koska sattumoisin itsellä on asiasta ennestään kokemusta. Tänään sitten hän oli erilainen olemukseltaan mua kohtaan kuin koskaan ennen jotenkin ouvosti, jota en osaa sanoittaa.

Hänellä on uudehko Toyota Cross, hyvä auto mielestäni. Itsellä mielessä ollut vaihtoehtona Toyota mikä se nyt olikaan. Jokin katumaasturi. Mutta nythän en tejorijassa autoa tarvitsisi jos ottaisin autonaisen kuskikseni.

Pystyykö metsäteillä ajelemaan Toyota Crossilla vai pitääkö olla korkejampi säkäkorkeus. Kattelin että on Toyota Crossissakin jonkin verran korkeutta, jota kaipaa kuoppaisilla metsäteillästöillä.

Ilmeisesti Seija on mua suositellut tälle toyotistille. Olen aika varma siitä skenaarijosta, koska hän on ollut hajulla sinkkuuvestani ja siitä että haluan olla omissa oloissani sinkkuna, mutta kyllähän se sykähjyttää ekoo kun nainen alkaa liehittelemään juuri sopivan päällekäymättömästi.

Hän on hiljainen, tarkkaileva,puhekykyinen kuitenkin kun tutustuu, ystävällinen, hymyilevä, tasapainoinen. Se on vaikutelma. Jos vaikutelma on läpinäkyvästi tottakin niin outoa on, liijan hyväällistä olakseen tottaallista.

Mietin onko tämä Herran "auttamista" vai ihan elämän sattumaa. Jos deletoin tämän niin voin myöhemmin katuakin sitä, mutta onhan noita kaloja meressä ja kutemalla syntyy lisää.

"Rakkaus on kärsivällinen, rakkaus on lempejä. Rakkaus ei kajehdi, ei kerskuile, ei pöyhkeile, ei käyttäyvy sopimattomasti, ei etsi omaa etuaan, ei katkeroiju, ei muistele kärsimäänsä pahaa. "

1. Korinttilaiskirje 13:4-5

Ainakaan minun ja tutun tuntemattoman naisen välillä toteutuu kaikki rakkauven tunnusmerkistöllisyys, ainakin vielä.

Selef Urge

7

168

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Naisen, joka on susta kiinnostunut, täytyy olla jotenkin vajakki.

• Anonyymi

Oletpa ilkeä. Mikähän sinutkin on tuollaiseksi tehnyt? Menepä vähän itseesi, sillä jostain vajavuudesta tuokin kyllä kertoo ja nimenomaan sinun itsesi osalta.

• Anonyymi

Lähimmäisen rakkaus on muiden ihmisten huomioimista ja kunnioittamista. Näinkö sinä rakastat lähimmäistäsi? Oletko helluntailainen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lähimmäisen rakkaus on muiden ihmisten huomioimista ja kunnioittamista. Näinkö sinä rakastat lähimmäistäsi? Oletko helluntailainen?

Sotarikollisten ja lasten murhaajien fanittaminen ei ole lähimmäisten rakastamista. Eikä Jeesuksen seuraamista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sotarikollisten ja lasten murhaajien fanittaminen ei ole lähimmäisten rakastamista. Eikä Jeesuksen seuraamista.

OOTKO muslimi vai juutalainen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

OOTKO muslimi vai juutalainen?

En kumpikaan.

• Anonyymi

Naiset on ihania, mutta kyllä ne välillä sanoo aika paljon. Se onkin sitten mies, kun sen kestää. Korvat luimussa mennään!😀

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      76
      5900
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      277
      4786
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2598
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      28
      2503
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      88
      1557
    6. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      15
      1439
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      105
      1367
    8. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      128
      1316
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      108
      1274
    10. Rötösherra käräjillä

Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu
      Ähtäri
      19
      1231
    Aihe