Vainajien säilytysmaksu puhuttaa. Pihassa ei vielä käytössä. Hurjia summia suunnitellaan. Pitäisi olla yhtenäinen koko Suomessa. Muuttuuko tämäkin niin, että vainaja viedään kotiin, pestään ja puetaan arkkuun, kunnes saatamme maan poveen. Niin kuin ennen vanhaan. Maksun ymmärrän, koska ei ole vainajalle hyvä, jos makaa kuolleena jossain varastossa pitkään kun omaiset ei osaa päättää hautajaisista. Kuitenkin joku järki näihin maksuihin.
Vainajien säilytysmaksu
4
101
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä se maksaa?
- Anonyymi00002
Oikein hyvä, että tulee maksu. Josko se rahulin menetys kannustaisi nopeampiin päätöksiin ja kunnioittamaan vainajaa. Muualla pohjoismaissa tutkimusten mukaan onnistuu vainajan maahan laittaminen 5 - 14 päivän sisällä, vaan ei meillä Suomessa. Mihin on hävinnyt vainajien kunnioittaminen. Kaikki maailman menot menee edelle hautauksesta, surullista.
- Anonyymi00003
Ostamaan tarpeeksi suuri pakastin,Vainaja mahtuu ja säilyy kyllä kotonkin.
Papin voi tilata pihaansa siunaamaan ihan oma hautausmaa paikka.
Totta kyllä on Hautaaminen tulee seurakuntien alueille kalliksi ,yhteiskunnalle voi myös siirtää kimppakivat maksut.- Anonyymi00004
Miksi sairaaloiden yhteydessä ei ole krematorioita, jonne kuolleet kuolleet menisi automaattisesti ja omaiset hakisi vain tuhkat ja hautaisi itse? Jos kuka ei hae tuhkia, tai ei ole omaisia, niin siinä tapauksessa metsäfirmat voisi viedä tuhkat metsän lannoitukseen. Ihminen olisi hyötykäytössä kuolemankin jälkeen, koska on häntä valtio, eli verottaja muutenkin riistänyt aina, jos on ollut työssä. Saisivat vielä viimeisen hyödyn irti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit856020KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3195117Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202658Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei482599Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831832Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031669Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521- 1091497
seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1191402Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393