Helsinki irti liitosta?

Anonyymi-ap

Otan tän nyt esiin täällä anonyymimisti. Hiukka tulenarka aihe. Mutta miksi HSVA oikeastaan on enää va-liiton jäsen? Maksupuolella ollaan vahvasti. Saamispuolella vähemmän. Eli eikö kannattaisi erota liitosta?

12

132

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Höpön pöpön. Liitto on paitsi tarjonnut Vapaa Ajattelu -lehteä myös maksanut puolet yhdistyksen Uskomaton-lehdestä. Valtakunnallista vaikuttamistyötä tehdään valtakunnallisella työllä, ei sepsroitumalla.

• Anonyymi

No tuota. 400 hengen yhdistys kykenee itse vastaamaan toiminnastaan. Jos liittomaksut jätetään pois, vapautuu aika paljon rahaa toimintaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No tuota. 400 hengen yhdistys kykenee itse vastaamaan toiminnastaan. Jos liittomaksut jätetään pois, vapautuu aika paljon rahaa toimintaan.

Mitäs se liittomaksu on? 12-13 euroa. Se tarkoittaa noin 5000 vuodessa säästöä. Sillä tekee jo paljon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysymys on valtiollisesti vaikuttanusesta. Eduskuntavaaleihin 2027 valmistaudutaan jo.

Usko auton lehden kuluista puolet on yli kiittomaksujen määrä. Liittomaksu on 13 euroa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysymys on valtiollisesti vaikuttanusesta. Eduskuntavaaleihin 2027 valmistaudutaan jo.

Usko auton lehden kuluista puolet on yli kiittomaksujen määrä. Liittomaksu on 13 euroa.

Hetkinen… Sehän on yhteisnumero Vaparilehden kanssa. Siis tarkoitatko, että se yhteisnumero maksaa ton 5000 euroa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hetkinen… Sehän on yhteisnumero Vaparilehden kanssa. Siis tarkoitatko, että se yhteisnumero maksaa ton 5000 euroa?

Ei ku tarkoitin 10000, jolloin puolet olisi liittomaksujen määrä eli pyöreästi 5000.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ku tarkoitin 10000, jolloin puolet olisi liittomaksujen määrä eli pyöreästi 5000.

Eli onko nyt niin, että liitto käyttää yhteisnumeroon 5000 Helsingin jäsenmaksuja ja sitten Helsinki vielä maksaa lisää ikäänkuin omalta osaltaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli onko nyt niin, että liitto käyttää yhteisnumeroon 5000 Helsingin jäsenmaksuja ja sitten Helsinki vielä maksaa lisää ikäänkuin omalta osaltaan?

Liitto pumppaa Helsingiltä rahaa aivan säälittä. Eron aika.

• Anonyymi

Missä tahansa kansalaisjärjestössä hajaantuminen paikallisiin kuppikuntiin heikentää mahdollisuuksia toimia valtakunnallisena vaikuttajana ja lobbarina.

• Anonyymi

Helsinki toimisi itse. Ollaan vallan keskipisteessä. Eikä rahaa tai aikaa menisi liittokokouksiin yms. Siis pelkkää toimintaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Helsinki toimisi itse. Ollaan vallan keskipisteessä. Eikä rahaa tai aikaa menisi liittokokouksiin yms. Siis pelkkää toimintaa.

Tossa on ideaa.

• Anonyymi

Ta sitten liitytään kokonaan liittoon. Myydään kaikki omaisuus ja ostetaan Kampin kappeli.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      139
      7648
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      423
      7091
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      69
      3623
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      138
      3256
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      109
      2784
    6. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      44
      2318
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      126
      1926
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      23
      1793
    9. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      26
      1566
    10. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      1457
    Aihe