TV 7 , Ojarekset ja valheprofetiat

Anonyymi-ap

Pariskunnalla näyttää taas olevan profetia Suomelle tai Suomesta!!

Karttakaa näitä Howard Brownen käsien alta saastaiset henget itseensä imeneitä!!!

Martti Ojares profetoi viime helmikuulle, eikä siitä toteutunut muuta kuin, että päivä tuli ja päivä meni!!

Järkyttävää hengellistä reuhtomista pyhillä asioilla ja Jumalalta tulevilla ilmoituksilla. Ojarekset ovat niitä, jotka puhuvat omiaan, eikä Herra ole heille koskaan antanut sanottavaa, eikä anna.

Verrattavissa Piipposen emäntään, joka kaakatti harhanäkyjään ja itsestään nousevia sielullisia juttujaan. Ja te riennätte näitä koiria kuulemaan ja heille rahaa tyrkkäämään!!!

DoctorT

28

237

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Suomen suurin eksyttäjä on Tv7!

• Anonyymi

jumala ei rahoja tarvitse, oman palkan vaatijat sitäkin enemmän vaikka uhkailemalla tai valheella.

• Anonyymi

Ehkä sopivin tapa vaikuttaa TV7 sisältöön on laittaa heille suoraa palautetta epäterveistä ohjelmista?

• Anonyymi

He ovat saaneet palautetta, mutta harhaoppiset eivät ota onkeensa!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

He ovat saaneet palautetta, mutta harhaoppiset eivät ota onkeensa!!!

”Harhaoppista ihmistä karta, varoitettuasi häntä kerran tai kahdesti, sillä sinä tiedät, että semmoinen ihminen on joutunut harhaan ja tekee syntiä, ja hän on itse itsensä tuominnut.”
        ‭‭Tituskirje‬ ‭3‬:‭10‬-‭11‬ ‭FB38‬‬
        ----
        Valheellisten opetusten ja "rohveetioiden " leviämiseen vaikuttavat myös "uskonnoliset" ( ei siis terveessä uskossa olevat) ihmiset jotka eivät noudata apostolista kehoitusta, pysyä erossa sellaisista, vaan neuvottelevat ja väittelevät harhautuneiden kanssa, ovat heissä kiinni kuin iilimadot.

Näillä palstoilla samaa ilmiötä, joihin ei ole tarvetta alkaa vastailemaan selvästi herjaaviin ja eksyttäviin kirjoituksiin. Ei Jeesus neuvotellut kiusaajan kanssa vaan vastusti sitä Jumalan Sanalla
        ------
        ”Sitten Henki vei Jeesuksen ylös autiomaahan Paholaisen kiusattavaksi. Kun Jeesus oli paastonnut neljäkymmentä päivää ja neljäkymmentä yötä, hänen tuli lopulta nälkä.

Silloin kiusaaja tuli hänen luokseen ja sanoi: ”Jos olet Jumalan Poika, niin käske näiden kivien muuttua leiviksi.” Mutta Jeesus vastasi: ”On kirjoitettu: ’Ei ihminen elä ainoastaan leivästä, vaan jokaisesta sanasta, joka lähtee Jumalan suusta.’” Sitten Paholainen vei hänet pyhään kaupunkiin, asetti hänet temppelin harjalle ja sanoi: ”Jos olet Jumalan Poika, niin heittäydy alas, sillä on kirjoitettu: ’Hän antaa enkeleilleen käskyn sinusta’ ja ’He kantavat sinua käsillään, ettet loukkaisi jalkaasi kiveen.’”

Jeesus sanoi hänelle: ”On myös kirjoitettu: ’Älä kiusaa Herraa, sinun Jumalaasi.’” Vielä Paholainen vei Jeesuksen hyvin korkealle vuorelle, näytti hänelle kaikki maailman valtakunnat ja niiden loiston ja sanoi: ”Tämän kaiken minä annan sinulle, jos heittäydyt maahan ja kumarrat minua.”

Silloin Jeesus sanoi hänelle: ”Mene pois, Saatana, sillä on kirjoitettu: ’Herraa, sinun Jumalaasi, sinun tulee kumartaa ja vain häntä palvella.’” Silloin Paholainen jätti Jeesuksen, ja hänen luokseen tuli enkeleitä, jotka palvelivat häntä.”
        ‭‭Matteus‬ ‭4‬:‭1‬-‭11‬ ‭FINRK‬‬
        -------
        ”Te avionrikkojat! Ettekö tiedä, että maailman ystävyys on vihollisuutta Jumalaa vastaan. Joka siis tahtoo olla maailman ystävä, hänestä tulee Jumalan vihollinen. Vai luuletteko, että Raamattu turhaan sanoo: ”Kateuteen asti hän halajaa henkeä, jonka on pannut meihin asumaan”? Mutta vielä suurempi on armo, jonka hän antaa. Siksi Raamattu sanoo: ”Jumala on ylpeitä vastaan, mutta nöyrille hän antaa armon.” Olkaa siis Jumalalle alamaisia mutta vastustakaa Paholaista, niin hän pakenee luotanne.”
        ‭‭Jaakobin kirje‬ ‭4‬:‭4‬-‭7‬ ‭FINRK‬‬

• Anonyymi

TV7 ;n on valtava siunaus kaikille kristityille. Sen arkista löytyy vahvistus jokaiseen epäilyksen aiheeseen. Jos jaksat etsiä. löydät kohta vastauksen kysymykseesi, selkokielellä ja käytännöllisesti evästettynä. Itse olen saanut ratketa riemulliseen ylistykseen monesti, kun Pyhän Hengen inspiroima opettaja, kertoo vastaustaan aivan kuin suoraan minulle ongelmastani. Olen saanut eräiltä jopa yliluonnolliselta tuntuvia viestejä, jossa opettaja, ohjelmansa aikana kohdistaa sanomansa minulle, kuvailemalla, että olin huomannut aamulla, että paidastani puuttuu nappi, minä huomasin sinä aamuna puuttuvan napin paidastani. Hän profetoi, että olin vaihtanut lähettäjän asemani, toimijan asemaksi, Sain varustajana ollessani uuden armolahjan, kun jouduin taloudellisista syistä vähentämään kymmenykset pienempään. Näitä erilaisia ihmeiltä tuntuvia tapahtumia on sattunut monta, oikeaan aikaan sattuneita täsmä opetuksia ja välittömiä ihme parantumisia.

• Anonyymi

Saatanalliset tietäjä henget voivat sanoa tarkasti asioita joihin ovat langettaneet ihmisiä. Koskaan ne eivät kehoita parannuksessa Jumalan puoleen kääntymään ja pyytämään syntejä anteeksi Jeesuksen Kristuksen nimessä ja veressä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saatanalliset tietäjä henget voivat sanoa tarkasti asioita joihin ovat langettaneet ihmisiä. Koskaan ne eivät kehoita parannuksessa Jumalan puoleen kääntymään ja pyytämään syntejä anteeksi Jeesuksen Kristuksen nimessä ja veressä.

Yleensä kun jotakin yliluonnollista tapahtuu uskovan kautta,
        siitä toiset antavat kunnian Saatanalle. Ehkä tämä johtuu
        siitä, kun ihmiset tietävät, että Saatana pystyy tekemään
        ihmeitä ja että hän tekee niitä omien palvelijoidensa kautta.
        Siksi myös uskovien kautta tapahtuvat ihmeet pannaan
        Saatana tekemiksi ihmeiksi.

Sitä minä olen aina ihmetellyt, että miksi ihmiset, melkein
        poikkeuksetta, siis uskosta osattomat ihmiset, jotka eivät
        tunne Jumalaa, aina sanovat paholaisen olleen asialla?
        Miksi he eivät tule edes ajatelleeksi, että myös Jumala on
        olemassa ja tekee ihmietä omiensa kautta?

Missä Jumala on heidän mielestään? Taivaassako, eikä tee
        täällä mitään, mutta saatana on täällä ja tekee kaikki
        yliluonnolliset ihmeet? Niinkö?

• Anonyymi

Matt. 23:5

Ja kaikki tekonsa he tekevät sitä varten, että ihmiset heitä katselisivat.

Ja jos tämä ohjelma on koskettanut sinua, niin lähetä rahasi meille.

• Anonyymi

TV, sos.media mahdollistaa tämän lopun ajan väkevän eksytyksen tekemisen.

• Anonyymi

Raamattu ei puhu mistään väkevästä herätyksestä, vaan uskonasioilla tehtävästä rajusta eksytyksestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raamattu ei puhu mistään väkevästä herätyksestä, vaan uskonasioilla tehtävästä rajusta eksytyksestä.

13 Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
        14 Eikä ihme; sillä itse Saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
        15 Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi ihminen nielee eksytyksen? Kun ei ole rakkautta totuuteen , Jumalan Sanan neuvossa pysymiseen, ja Sanalla vastustaa perkelettä.
        -----
        "... sentähden etteivät ottaneet vastaan rakkautta totuuteen, voidaksensa pelastua..."

‭‭2. Tessalonikalaiskirje‬ ‭2‬:‭5‬-‭12‬ ‭FB38‬‬

”Ettekö muista, että minä, kun vielä olin teidän tykönänne, sanoin tämän teille? Ja nyt te tiedätte, mikä pidättää, niin että hän vasta ajallansa ilmestyy. Sillä laittomuuden salaisuus on jo vaikuttamassa; jahka vain tulee tieltä poistetuksi se, joka nyt vielä pidättää, niin silloin ilmestyy tuo laiton, jonka Herra Jeesus on surmaava suunsa henkäyksellä ja tuhoava tulemuksensa ilmestyksellä, tuo, jonka tulemus tapahtuu saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä ja kaikilla vääryyden viettelyksillä niille, jotka joutuvat kadotukseen, sentähden etteivät ottaneet vastaan rakkautta totuuteen, voidaksensa pelastua. Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen, että kaikki ne tuomittaisiin, jotka eivät ole uskoneet totuutta, vaan mielistyneet vääryyteen.”
        ‭‭
        ‭‭".....niin älä kuuntele sen profeetan puhetta tai sitä unennäkijää, sillä Herra, teidän Jumalanne, ainoastaan koettelee teitä tietääksensä, rakastatteko Herraa, teidän Jumalaanne, kaikesta sydämestänne ja kaikesta sielustanne....."

5. Mooseksen kirja‬ ‭13‬:‭1‬-‭4‬ ‭FB38‬‬
        1”(2) "Jos teidän keskuuteenne ilmestyy profeetta tai unennäkijä ja lupaa sinulle jonkun tunnusteon tai ihmeen, (3) ja jos sitten todellakin tapahtuu se tunnusteko tai ihme, josta hän puhui sinulle sanoen: 'Lähtekäämme seuraamaan muita jumalia, joita te ette tunne, ja palvelkaamme niitä', (4) niin älä kuuntele sen profeetan puhetta tai sitä unennäkijää, sillä Herra, teidän Jumalanne, ainoastaan koettelee teitä tietääksensä, rakastatteko Herraa, teidän Jumalaanne, kaikesta sydämestänne ja kaikesta sielustanne. (5) Seuratkaa Herraa, teidän Jumalaanne, häntä peljätkää ja pitäkää hänen käskynsä, häntä kuulkaa, häntä palvelkaa ja hänessä kiinni riippukaa.”

• Anonyymi

Oikea lääkäri tutki Tampereen yliopistossa tekemässään tri:n väitöskirjassa kaikki helluntailaisten Ylivainion aikaiset väitetyt ihmeparanemiset, yhteensä 1304 tapausta.

Tutkimuksen lopputulos: Kukaan ei ollut parantunut yhtään mistään.

Hellarit kävi kuumana. Yliopiston väitöstilaisuuden turvatoimia piti lisätä.

• Anonyymi

15 v. Ylivainion toiminnan jälkeen kaksi helluntailaista Hirsilä ja Maanselkä tekivät uuden laajan selvityksen helluntailaisten väittämistä uusista ihmeparanemisista.

Senkin tukimuksen lopputulos oli ihan samanlainen: Kukaan ei ollut oikeasti parantunut yhtään mistään.

• Anonyymi

Sadat ja tuhannet parantuivat, kiistatta!! Mutta kuten Jeesus sanoi parantamalleen, että älä kerro kenellekään, pätee myös tänään! Vain keskustelussa tai hyvässä todistushetkessä Jumalan Sanan vahvistukseksi!!

Lähipiirissäni on parantuneita!!

"Oikeat lääkärit", sillä ei ole mitään merkitystä!! Asenne ja usko Jumalan töihin ja mahdollisuuksiin vie tutkimusta oikeaan suuntaan!!

Jos Niilo olisi omin voimin parantanut, kai hän olisi upottanut ensin avanteensa ja sitten sepelvaltimonsa nuohonnut puhtaiksi! Ei, Jumalan asialla oli kiire ja hän sen suoritti hyvin!

DoctorT

• Anonyymi

Ylivainio pyysi helluntailaistaustaisen lääkärin tutkimaan väitteet ihmeparanemisista.

Ylivainio kuvitteli, että tuttu lääkäri julistaa ihmeet todeksi tekemässään tri:n väitöskirjassa.

Tri:n väitöskirja perustuu tutkittuihin factoihin, ei pelkkiin uskomuksiin ja todeksi julistamisiin.

• Anonyymi

Ylivainio ei käsittänyt, että tieteellinen totuus perustuu tutkittuihin factoihin.

Ei vain pelkkään todeksi julistamisiin, mitä lahkoissa tehdään.

• Anonyymi

Jotkut väittivät parantuneensa ihmeellisesti sellaisistakin vakavista taudeista, joita heissä potilastietojen mukaan ei koskaan todettu olevankaan. Se olikin oikein kaksinkertainen ihme.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotkut väittivät parantuneensa ihmeellisesti sellaisistakin vakavista taudeista, joita heissä potilastietojen mukaan ei koskaan todettu olevankaan. Se olikin oikein kaksinkertainen ihme.

Lääkäri kutsui kauniisti niitä valeparantamisia, että ne olivat niitä "tunnelmointiefektejä".

• Anonyymi

Amerikassa on tutkittu Kathryn Kuhlmanin väittämiä ihmeparantumisia kymmeniä tuhansia tapauksia. Yhtään todellista ihmeparanemista ei ole vielä löydetty.

• Anonyymi

Luuk. 11:29

Kun kansaa yhä kokoontui, rupesi hän puhumaan: "Tämä sukupolvi on paha sukupolvi: se tavoittelee merkkiä, mutta sille ei anneta muuta merkkiä kuin Joonaan merkkiä.

Joh. 14:30

En minä enää puhu paljoa teidän kanssanne, sillä maailman ruhtinas tulee, ja minussa hänellä ei ole mitään.

Luuk. 16:31

Mutta Aabraham sanoi hänelle: 'Jos he eivät kuule Moosesta ja profeettoja, niin eivät he usko, vaikka joku kuolleistakin nousisi ylös'."

• Anonyymi

Raija Pellin kirjassa: Harhaanjohtajat, Vahvassa uskossa kerrotaan kun helluntailaiset hakivat itsemurhan tehneen nuoren saarnamiehensä ruumiin ja yrittivät saada hengen palaamaan tuonelasta erilaisin rukouksin ja loitsujen avulla.

• Anonyymi

1. Kun. 18:29

Puolenpäivän jälkeen he tulivat hurmoksiin ja olivat siinä tilassa ruokauhrin aikaan saakka. Mutta ei kuulunut ääntä, ei tullut vastausta, mitään ei tapahtunut.

• Anonyymi

Hes. 13:17

Ja sinä, ihmislapsi, käännä kasvosi kansasi tyttäriä vastaan, jotka joutuvat hurmoksiin oman sydämensä voimasta, ja ennusta heitä vastaan.

• Anonyymi

VAROKAA sijais-sovituksen kieltäviä spiritualisteja. Se ei ole kristillinen oppi vaikka puhuvat ja kirjoittavat Jeesuksesta.Jotkut heistä koettavat päästä nk." vapaiden suuntien" ( helluntai srk, vapaa kirkko, baptisti srk. ) puhuja paikoille "profetoimaan" ( olen henk. kohtaisesti ollut läsnä kun em. edustaja päästettiin helluntai srk: n puhuja paikalle, jälkeen päin kerroin Jumalan Hengen kehoituksesta em. srk:n saarnaajalle mistä oli kysymys. Tällä vieraalla oli omat nettisivut joissa hän kirjoitteli opistaan)

Heillä on henkiparannus, henkioppaat, meedio istunnot yhteydet vainaja henkiin..ym. (saatanalliset tietäjähenget voivat "profetoida" eksyttääkseen ihmisen joka lähtee seuraamaan niiden sanomia)
      ----
      1. periaate: Jumala on Isämme, valo, voima ja rakkaus
      Spiritualisteilla on seitsemän periaatetta, jotka muodostavat filosofiamme perustan......

Spiritualismi ei hyväksy ketään henkilöä pelastajaksi, vaan olemme itse itsemme pelastajia viidennen periaatteen mukaisesti (jokainen on henkilökohtaisesti vastuussa teoistaan). Omat ajatuksemme ja tekomme ovat viime kädessä itsemme vastuulla, koska ne ovat meidän luomuksiamme. Siksi meidän täytyy selvittää ne itse...."
      -------
      "...5. periaate: Henkilökohtainen vastuu
      Tämä periaate erottaa spiritualismin muista valtauskonnoista. Me emme hyväksy, että Jeesus kuoli vapauttaakseen meidät synnistä. Tämä ajatus on kristinuskon pohja ja siinä opetetaan oppia toisen puolesta tehtävästä sovituksesta.
      Kaikille heille, jotka hyväksyvät Jumalan olevan rakkaus ja viisaus, tämä nimenomainen ajatus, että yksi henkilö, joka kuoli vuosisatoja sitten, olisi vastuussa toisten ihmisten tietoisena tehtyjen syntien sovittamisesta, on naurettava..."
      ----
      "...7. periaate: Ikuinen kehitys on avoin jokaiselle ihmissielulle.....
      Spiritualismin opetukset ovat hyvin selkeitä. Pelastamme itse itsemme. Kristillinen kirkko opettaa, että Jeesus Kristus lunastaa meidät vapaaksi synneistämme astuessamme henkimaailmaan, mutta se ei ole totta.

Mistä sen tiedämme? Syystä, että lukemattomat henkimaailmaan aikojen kuluessa siirtyneet sielut ovat tämän heidän totuutensa meille kertoneet ja vahvistaneet sen paikkansapitävyyden. Siihen miten edistyminen ilmenee, ei voida vastata lyhyesti. Jokainen tilanne on ainutkertainen ja virheen korjaaminen merkitsee edistymistä...."

• Anonyymi

Kristillinen evankeliumi

‭‭1. kirje korinttilaisille‬ ‭15‬:‭1‬-‭5‬ ‭FINRK‬‬ (1.Kor.15:1-11.)
        ”Veljet, minä palautan mieleenne sen evankeliumin, jonka olen teille julistanut ja jonka olette ottaneet vastaan ja jossa myös pysytte. Sen kautta te myös pelastutte, jos pidätte kiinni siitä sellaisena kuin minä sen teille julistin. Muuten olette aivan turhaan uskoneet.

Ennen kaikkea annoin teille tiedoksi sen, minkä myös itse olin saanut: Kristus kuoli meidän syntiemme tähden Kirjoitusten mukaan, hänet haudattiin ja hänet herätettiin kolmantena päivänä Kirjoitusten mukaan, ja hän näyttäytyi Keefakselle ja sitten niille kahdelletoista.”( jne.).....”Olipa siis kyse minusta tai heistä, näin me julistamme, ja näin te olette uskoneet.”
        ‭‭
        ‭‭2. kirje korinttilaisille‬ ‭5‬:‭18‬-‭21‬ ‭FINRK‬‬( 2.Kor.5:18-6:2.)
        ”Kaikki tämä on Jumalasta, joka Kristuksen kautta on sovittanut meidät itsensä kanssa ja antanut meille sovituksen viran. Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut ihmisille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan. Kristuksen puolesta me siis olemme lähettiläitä, ja Jumala kehottaa meidän kauttamme.

Me pyydämme Kristuksen puolesta: antakaa sovittaa itsenne Jumalan kanssa. Hänet, joka ei synnistä tiennyt, Jumala teki meidän tähtemme synniksi, jotta me hänessä tulisimme Jumalan vanhurskaudeksi.”

‭‭2. kirje korinttilaisille‬ ‭6‬:‭1‬-‭2‬ ‭FINRK‬‬
        ”Jumalan työtovereina me kehotamme teitä ottamaan vastaan Jumalan armon niin, ettei se jää turhaksi. Sanoohan hän: ”Sopivalla ajalla minä olen sinua kuullut ja pelastuksen päivänä sinua auttanut.” Nyt on sopiva aika, nyt on pelastuksen päivä.”
        ‭‭(Huomisesta emme tiedä, elämmekö täällä , siksi"..nyt on pelastuksen päivä.”)

‭‭Kirje roomalaisille‬ ‭10‬:‭8‬-‭13‬ ‭FINRK‬‬
        ”Mitä se siis sanoo? ”Sana on sinua lähellä, sinun suussasi ja sinun sydämessäsi”, nimittäin se uskon sana, ( evankeliumi) jota me julistamme. Jos sinä siis tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on herättänyt hänet kuolleista, niin sinä pelastut, sillä sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan.

Sanoohan Raamattu: ”Ei yksikään, joka uskoo häneen, joudu häpeään.” Ei tässä ole eroa juutalaisen eikä kreikkalaisen välillä, sillä yksi ja sama on kaikkien Herra. Hän on rikas antaja kaikille, jotka huutavat häntä avuksi. Sillä jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu.”

• Anonyymi

Tv 7 ohjelmissa on hyviäkin . Jos siis arvostelee Ojaresta, täytyy arvostella totuudessa. Esim, Esim. lääkäri Pekka Reinikaisen ohjelmat ja puheet ovat hyviä ja vastaanotettavia.
      Samoin Israel-uutiset kannattaa katsoa. Sieltä saa totuudellista tietoa asioista.
      Välillä siellä on ollut hyviä kokouksia, telttakokouksia , ja muitakin kokouksia. Kyllä minä toivon, että tv 7 jatkuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski

Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi
      Maailman menoa
      66
      5916
    2. Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan

Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan
      Maailman menoa
      346
      5733
    3. Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia

ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä
      Maailman menoa
      93
      4731
    4. Huuto yltyy persujen piirissä Venezuelan johdosta.

Kohta kakofonia yltyy kun persut tajuavat mitä Venezuelassa tapahtui. Von den Leydenki jo kipuilee kuten persut EU:ssa y
      Maailman menoa
      12
      2235
    5. Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!

Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva
      Tv-sarjat
      18
      2048
    6. Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin

🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu
      Maailman menoa
      52
      1952
    7. Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?

Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont
      Maailman menoa
      43
      1870
    8. Martina vuokraa yksiötä

Nyt on tarkka'ampujan yksiö vuokrattavana 800 e. Toivottavasti löytyy hyvä asukas.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      251
      1211
    9. Jokaisella tytöllä on supervoimansa

Millaisia ajatuksia artikkeli herättää? Mainos: Dove | ”Itsetuntoni oli ihan romuttunut” – Peppina Rosén haastaa tavan
      Sinkut
      203
      1114
    10. Voi kauhiaa: keikkapaikat keikahtavat juopottelun puutteessa!

Vai ei tule rahaa artistille viinanmyynnin vähennyttyä. Missähän muualla kannattavuus korreloi myrkyn imemismäärän ka
      Maailman menoa
      64
      1061
    Aihe